Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:klopt tinaaz,het enige wat kán verschillen(hoeft niet)is een hulpstof
Citaat:maar waarom het niet proberen,als het niet bevalt kan het altijd terug gedraaid worden.
Citaat:ieder zijn keuze,maar door de merkloze middelen kan de gezondheidszorg goedkoper worden,profiteren we allemaal van.
Snoevie schreef:nee die is er niet uit en degene die jij hebt gekregen is precies hetzelfde,alleen iets goedkoper(werk zelf in de apotheek)
kan zeker geen kwaad omdat de werkzame stofjes hetzelfde zijn,geen zorgen dus hoor
Flew schreef:Ik zit bij FBTO.. Weet niet wat hij wel/niet vergoed, waar kan ik dat zien? Ik wil graag Microgynon houden omdat ik er: niet van aankom/ geen moodswings krijg (bij de pil die ik ervoor kreeg had ik die wel)/ + hij gewoon goed bevalt.
Snoevie schreef:klopt tinaaz,het enige wat kán verschillen(hoeft niet)is een hulpstof
ik wil niet vervelend overkomen,maar veel problemen worden erg opgeblazen(zeg niet dat het bij jullie zo is)
maar waarom het niet proberen,als het niet bevalt kan het altijd terug gedraaid worden.
en hoezo verstandig?
ieder zijn keuze,maar door de merkloze middelen kan de gezondheidszorg goedkoper worden,profiteren we allemaal van.
natuurlijk niet ten koste van je gezondheid.
en als de stoffen hetzelfde zijn,zijn ze gewoon hetzelfde,mensen die daar niks van weten kunnen ook niet oordelen.
wat ik al zei,alleen een hulpstofje kan verschillen en als het gevaarlijk of ongezond zou zijn,zou de apotheek het echt niet doen
HouVanUtopia schreef:k moet ook nieuwe halen....ben benieuwd..is de microgynon 30 er nog wel of heelmaal niet meer?
marleen_88 schreef:Ik heb al een hele tijd geen microginon meer, maar regividon oid, ik merk wel verschil, terwijl het dezelfde is volgens de assistente
Ik heb ineens pijn in me buik als ik ongesteld ben, en heb zo nu en dan van die doorbraak bloedingen,HouVanUtopia schreef:k moet ook nieuwe halen....ben benieuwd..is de microgynon 30 er nog wel of heelmaal niet meer?
Bij mijn huisarts al een hele tijd niet meer, maar dat verschilt nogal per huisarts.
HouVanUtopia schreef:Is die wel gwoon veilig ?? zelfde werking?