Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macchiato schreef:de mensen die een permanent hadden laten zetten. hadden jullie er geen last van dat het onder je cap dan heeeel snel weer 'ontkrult' wordt?
ninja2 schreef:Bij mij is trouwens wel de eerste keer permanenten misslukt. Het zat er maar half in. Dat vloeistof had niet goed gepakt. Maar ik kreeg de tweede keer voor niets en toen zat het wel super
Danicque_ schreef:Ik heb het laten doen en mijn haar is 1 droge/ dooie/ krullende/ pluizende bos. Ik blondeerde mijn haar altijd dus dan is het nog eens extra slecht. Als je gewoon gezond haar hebt zal het een stuk beter zijn.
Achilles schreef:O ja, het is wel behoorlijk duur, zeker als je lang haar hebt, dan hebben ze veel tijd en vloeistof nodig.
xDramaQueen schreef:dun haar is t toch wel een afrader, ik heb ook heel veel haar verloren en heb enorm dik haar.
Ilse schreef:Ja en ik mezelf, want ik ben echt bang dat ik het naderhand toch opeens niks vind, gezien mijn eigen haar gigantisch stijl is(zie profiel)
Daarbij is het ook nog dun én geblondeerd, dus ik ga van de week eerst maar eens bij de kapper langs voor informatie
Ilse schreef:Ja en ik mezelf, want ik ben echt bang dat ik het naderhand toch opeens niks vind, gezien mijn eigen haar gigantisch stijl is(zie profiel)
Daarbij is het ook nog dun én geblondeerd, dus ik ga van de week eerst maar eens bij de kapper langs voor informatie