Permanent krullen, iemand ervaring?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jinte

Re: Permanent krullen, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:57

Ik lees ook nog even mee.
Iemand tips om een moeder over te halen om haar te laten krullen (als het mogelijk is met mijn haar)???
Ik ben mijn kapsel 100% zat, zo stijl en het zit nooit zoals ik wil...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 22:08

Trouwens, mijn haar is er nooit dof of droog van geworden, gewoon de juiste shampoo gebruiken en afentoe een maskertje voor krullen.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 22:15

welke shampoo gebruikte jij dan?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 23:32

Macchiato schreef:
de mensen die een permanent hadden laten zetten. hadden jullie er geen last van dat het onder je cap dan heeeel snel weer 'ontkrult' wordt?

Was ik wel bang voor, maar had ik geen last van.
Eerste keer daarom ook zonder cap gereden, en daarna toch maar weer op gedaan.
Bleef perfect zitten.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 01:41

Bij mij is trouwens wel de eerste keer permanenten misslukt. Het zat er maar half in. Dat vloeistof had niet goed gepakt. Maar ik kreeg de tweede keer voor niets en toen zat het wel super

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 01:43

ninja2 schreef:
Bij mij is trouwens wel de eerste keer permanenten misslukt. Het zat er maar half in. Dat vloeistof had niet goed gepakt. Maar ik kreeg de tweede keer voor niets en toen zat het wel super

Hier idem dito Ja
Voor had het niet goed gepakt, maar de 2e keer bleef het super goed zitten Haha!

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 07:37

Woow wat gezellig en handig dat iedereen mee praat! Wauw die foto's! Ik wil het ook, maar ik zit echt op zo'n weegschaaltje Tong uitsteken. De één zegt: Doen! De ander: Niet doen! Tong uitsteken.. Ik zal het zoiezo nog even na vragen bij mijn kapster!

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 07:46

Als je naar een goede kapper gaat gaat je haar er echt niet kapot van hoor. De middeltjes zijn niet meer zo aggressief als vroeger. Een goeie kapper meet zelfs de haardikte op om zo het juiste middel erbij te zoeken.
Uitgroei ook geen enkel probleem, dan laat je er bovenop weer een gedeeltelijk permanent in zetten, kan namelijk ook.
En geen standaard krullen laten zetten, dan ben je net een poedel. Ik nam altijd een spiraalpermanent maar dat doen ze niet meer hier in de buurt. Nu vraag ik op kleine losjes vallende krullen, die draaien ze anders in met fijne rollers en dat gaat nog altijd prima, dat kan je vergelijken met het permanent op die foto. Dat zit niet zo stijf de eerste dagen.

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 07:48

O ja, het is wel behoorlijk duur, zeker als je lang haar hebt, dan hebben ze veel tijd en vloeistof nodig. Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:09

Danicque_ schreef:
Ik heb het laten doen en mijn haar is 1 droge/ dooie/ krullende/ pluizende bos. Ik blondeerde mijn haar altijd dus dan is het nog eens extra slecht. Als je gewoon gezond haar hebt zal het een stuk beter zijn. Lachen

idd je moet zeker zeer sterk haar hebben, ik had t niet en kreeg stro haar, ook was t heel erg donker geverfd, ik heb toen weer besloten na een maand lang haar t weer helemaal kort te knippen zoals eerst, nee echt geen permanent meer.
ik had van mezelf krullen maar ik had al jaren kort haar en om een extra zetje te geven hebben we een kort permanentje gedaan.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:06

Achilles schreef:
O ja, het is wel behoorlijk duur, zeker als je lang haar hebt, dan hebben ze veel tijd en vloeistof nodig. Haha!

thuiskapster € 50,- perfecte spiraalpermanent en zoals je op een vorige post kan zien heb ik lang haar...

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:28

Ik zou een beetje van dit soort krullen willen, echt van dat grove dus, heeft iemand daar ervaring mee? Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Sophie2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:49

Ik wil ook graag permanent. Maar ik heb best wel dun haar en pluizig enzovoorts, met slag. Dus ik moet het denk ik maar laten, het is al niet zo gezond vandaar. Wel jammer, vind het wel heel erg mooi en ik moet nu elke ochtend mijn haar steilen, want anders ziet het er niet uit. Baal er echt van..

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:00

Ik zou zoiets willen als bovenin. Maar heb lang, gigantisch stijl haar wat ook nog een keer dik is.

Afbeelding

Edit: Typfoutje Clown

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 20:56

[quote="T3mptati0n"]Ik zou zoiets willen als bovenin. Maar heb lang, gigantisch stijl haar wat ook nog een keer dik is.

Lijkt mij dat het dat juist moet kunnen!

Ja ik vind die linksboven erg leuk! Zoiets wil ik!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:06

Ik wil van die krullen als Ilse hierboven geplaatst heeft. Super vind ik dat!!
Ik vind het wel aardig prijzig, dus moet mijn moeder nog even overhalen... Bloos

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 22:11

Ja en ik mezelf, want ik ben echt bang dat ik het naderhand toch opeens niks vind, gezien mijn eigen haar gigantisch stijl is Scheve mond (zie profiel)
Daarbij is het ook nog dun én geblondeerd, dus ik ga van de week eerst maar eens bij de kapper langs voor informatie Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 23:23

dun haar is t toch wel een afrader, ik heb ook heel veel haar verloren en heb enorm dik haar.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 23:52

xDramaQueen schreef:
dun haar is t toch wel een afrader, ik heb ook heel veel haar verloren en heb enorm dik haar.

Ik heb juist heel dun haar en ik heb het idee dat sins het permanent(8 jaar geleden) mijn haren voller en minder stijl zijn geworden. Ik heb niet meer haar verloren al normaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 00:23

Waarom wil iedereen toch krullen, het is totaal niet praktisch!
Ik heb krullen van nature en vind het een ramp. Pas sinds een jaar of twee zijn er producten voor mijn haar te koop, kun je na gaan hoe het er voor er uit zag. Krullend haar is altijd wel iets pluizig en is ook nooit zo glad als steil haar.
Ik zou geen permanent laten zetten, je ziet het namelijk erg goed als iemand permanent heeft. Ik heb nog geen permanent gezien die echt natuurlijk lijkt.
Dit is mijn haar, ik weet het, ik moet weer naar de kapper,

Afbeelding

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 07:43

Ilse schreef:
Ja en ik mezelf, want ik ben echt bang dat ik het naderhand toch opeens niks vind, gezien mijn eigen haar gigantisch stijl is Scheve mond (zie profiel)
Daarbij is het ook nog dun én geblondeerd, dus ik ga van de week eerst maar eens bij de kapper langs voor informatie Nagelbijten / Gniffelen

Ben jij dat middelste meisje? Ik vind jou haar echt heel erg mooi! Ja

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:29

Die krullen die hierboven zijn afgebeeld zijn denk ik beter haalbaar met een carmenset of papilliotten (zo toch ? )

Ik heb ook permanent en het zit er nu 3maanden in, het is nog altijd prima en laat het lekker zitten. Moet me krullen wel onderhouden als ik dat niet doe zakt het uit. Soms ook wel lekker Knipoog Maar als ik me haar nat maak en wat moet erin kneed heb ik weer prachtige krullen.

Ik heb het 1 gedaan maar laat het niet opnieuw doen, staat wel heel leuk maar vind het niet fijn voor mijn haar Knipoog

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:54

Ik zat dus pas bij de kapper en die vertelde dat er tegenwordig een soort tijdelijk permanent is.Geen watergolf ofzo maar echt een soort permanent dat ongeveer 3 maanden blijft zitten/ Misschien is dit iets?

Ik zat er zelf ook over te denken om permanent te nemen maar ik ben bang dat ik dan zo'n poedelkop krijg Haha!

Sophie2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 15:12

Ilse schreef:

Jij hebt super mooi haar, ben er jaloers op maargoed.. Krullen moet je doen Haha! Lijkt me echt vet mooi bij jou!!!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 15:13

Ik heb vreselijk stijl haar, en weleens gevraagd of een permanent bij mij mogelijk is. Was goed te doen, maar geen grove krullen (wat ik juist mooi vind). Die zakken er dan binnen een paar weken weer uit, dus zonde van het geld.
Baal er soms nog steeds van, lijkt me geweldig zoals die foto links bovenin van T3mptati0n.