Zusje wat slaat ...?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariekie

Re: Zusje wat slaat ...?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:11

Ik zou dr gewoon compleet negeren !!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:15

Sorry hoor Jotee maar om het meisje waar het hier om gaat ,

Die had ik persoonlijk al een keer het ziekenhuis in gemept.. Ja
Wt nightlover wel niet allemaal heb moeten doorstaan door der eigen zusje .. Poeh ik vind dat ze zich nog erg inhoud....

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:28

Jouw zusje heeft dringend psychische hulp nodig, als het dezelfde is waar al je topics over gaan.
Dit is ook het meisje van die naaktfoto's?

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:57

Ahhhhh ik zou gek van zo'n kind worden.
Gelukkig is mijn broertje rustig.

Ik herken dit wel bij mijn vriend thuis. Broertje van 15 met veel te grote mond die alles mag. En mijn vriend die laat maar over zich heen lopen. Hij koopt een laptop en wie zit er nu altijd op: juist het broertje. Als mijn vriend er op wilt, dan wordt het broertje heel erg boos. Als mijn vriend dan ook boos wordt, dan komen de ouders zich ermee bemoeien en worden ze boos op mijn vriend, 'want waarom mag hij niet op jouw laptop?" AHHHHHH ben mezelf nu alweer boos aan het maken. Als buitenstaander wil ik me er dan niet mee bemoeien, maar het is zo oneerlijk!! Ben zo blij als hij niet meer thuis woont.

Ik denk dat het voor jouw ook heel fijn is als je niet meer thuis woont of wel? Ik snap dat het niet altijd zomaar kan. Mijn vriend kan nu ook nog niet op zichzelf gaan wonen, dat kost gewoon veel geld enzo. Maar ahhhhh zusjes/broertjes ........ ik hou maar snel op!