dwaallicht schreef:crabbybitch schreef:Jeetje zeg!!!Is er een hunnebed op je bovenkamer gevallen????![]()
Beetje "crabby" vandaag?![]()
Als ik een chinees was zou ik erg veel plezier hebben om deze vraag
Haha geweldig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dwaallicht schreef:crabbybitch schreef:Jeetje zeg!!!Is er een hunnebed op je bovenkamer gevallen????![]()
Beetje "crabby" vandaag?![]()
Als ik een chinees was zou ik erg veel plezier hebben om deze vraag
Machie schreef:waarom wij geen spleetogen hebben is hetzelfde als je afvragen waarom vrijwel alle europeanen in vingerafdrukken en lus naar links hebben en aziaten vaak een rondje ipv de lus
Machie schreef:waarom wij geen spleetogen hebben is hetzelfde als je afvragen waarom vrijwel alle europeanen in vingerafdrukken en lus naar links hebben en aziaten vaak een rondje ipv de lus
Visconti schreef:Ik denk dat het in de praktijk niet veel uit maakt of je wat smaller ziet of niet. Het beeld aan de zijkanten van je gezichtsveld word sowieso gewoon bedacht door je hersenen, dat zie je niet eens "echt" dus dan doet het er denk ik ook weinig toe of je daar kunt zien of niet.
crabbybitch schreef:Jeetje zeg!!!Is er een hunnebed op je bovenkamer gevallen????![]()
Flor schreef:Uhhhh.. misschien ben ik nu heel dom hoor.. maaruhm.. hoe weet je dat nou? Hoe weet ik nou b.v. of jij hetzelfde ziet als ik? Ik kan wel vragen: "Zie jij die auto?" en dan kan jij wel ja zeggen, maar misschien zie ik die auto scherper of met meer details of heb ik gewoon aangeleerd dat een ding met een bepaalde vorm wel een auto is. Volgens mij is dat nooit helemaal te checken.
SparklingApp schreef:En dat je hersenen bedenken wat je in het vage gebied aan de zijkanten van je gezichtsveld ziet weet ik ook, hadden ze tests gedaan met een ruimte met bijv een blauwe stoel en dan moet je zo zitten dat je die blauwe stoel in je ooghoek ziet en dan ruilen ze die blauwe stoel om voor iets anders blauws en dan zagen die mensen toch die stoel nog staan!
Riss schreef:Machie schreef:waarom wij geen spleetogen hebben is hetzelfde als je afvragen waarom vrijwel alle europeanen in vingerafdrukken en lus naar links hebben en aziaten vaak een rondje ipv de lus
Dat wist ik ook niet
En da's denk ik het zelfde als je afvragen waarom een banaan krom is?
(of is daar een reden voor)
darwin schreef:Ja, als ie recht is valt ie om
Lenneke_ schreef:Gewoon bruiner (omdat ik bruine ogen heb)
Stel dat iemand met blauwe ogen nu door mijn ogen zou kijken zou die alles misschien bruinig vinden.
Oh wat ben ik toch goed in uitleggen