[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariellexxx

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:04

Crazy Factory is een goede online shop hoor! Een ''oude'' (niet meer vaak sprekende Tong uitsteken ) vriendin van mij besteld er redelijk vaak, ik hoor alleen goede verhalen.
Er bestaan twisters voor in je oren, maar ook voor in je navel etc. Als je gewoon goed op de maat let, dus dan heb ik het over de dikte van de piercing zelf (dat je niet een te dunne neemt dan die je nu erin hebt, anders groeit je gaatje om die dunne heen dicht, en kan er voortaan alleen nog maar een kleine dunne maat in, en met een te dikke, of dikkere dan wat je nu heb heb je kans dat als je die er uberhaupt al inkrijgt ('t blijft kraakbeen he Knipoog ) hij erg gaat ontsteken omdat je het gaatje heb ''opgerekt'' (hoeft niet natuurlijk!)

Verder heb ik hier foto's van Teflon piercings dat wite v/d piercing is dus Teflon dacht ik('t is altijd moeilijk beoordelen vanaf een plaatje) :

Afbeelding

Afbeelding

susie_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:06

Ik meld me ook weer. Heb wel eens in deel 2 meegepraat geloof ik. Heb een navel en tongpiercing en het smaakt naar meer!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:08

Piercings smaken helaas bijna altijd naar meer Tong uitsteken

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:09

Ahzo, ok, bedankt! Lachen
Maar wat is dan zo ongeveer de goede dikte voor een oorgaatje in je kraakbeen Sigaar ?
Ik heb hier echt geen verstand van...

Edit : Offtopic ; Je luistert ook naar Dope Stars Inc. Haha! In oktober ga ik naar een concert van London After Midnight en ze spelen dan ook. Knipoog

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:19

Hallo dames! Ik ben er ook weer! En wow, wat gaan jullie snel!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:49

kadeetje schreef:
*Komt in dit topic binnenvallen*

Nu, ik vind zo'n twister echt tof voor vanboven in m'n oor, en ik heb een site gevonden die zo'n twisters verkoopt, maar...Zijn die twisters op deze site wel voor in je oor ? Clown
http://www.crazy-factory.com/main_bigwa ... ad=132_252

Ooh, en, heeft er iemand ervaring met deze online shop?

Alvast bedankt Haha! ...

Ik heb precies hetzelfde als jij, en wil er ook nog een twister in doen uiteindelijk (die door beide gaat) maar deze van de website worden veelal voor wenkbrauwen en voor enkele gaatjes gebruikt.

Als je er een wilt dan moet je een grotere zoeken. Ik raad je aan om het bij je piercer te vragen, die kunnen dat veelal wel bestellen voor je Lachen (ik kon de mijne toen tegen inkoopprijs kopen, ben alleen toen helemaal vergeten hem op te halen en nu ga ik NOOIT meer naar die shop toe omdat hij zo slecht is)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:54

Heh, deel 4 alweer. Even een stipje!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:56

Ik ben op zoek naar leuke piercingballetjes voor op mijn labretpiercing. Me staafje heeft een schroefmeganisme, dus het balletje moet ik er wel op kunnen schroeven.

Ik had destijds balletjes gekocht voor een navelpiercing (de bovenste balletjes) en die pastte er ook goed op. Had ze gekocht bij de Six alleen de glim van het steentje wat erin zit gaat er zo snel af, en dan is het zo dof. Weet iemand een goede winkel of site waar je mooie balletjes op kunt kopen?

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 00:28

Ik heb een vraag voor jullie Haha!

Als je een navelpiercing laat zetten en hem er dan uithaalt, en hem dicht laat groeien, hou je dan een groot/zichtbaar litteken?
Wand ik wil zo graag een navel piercing maar ik ben bang voor een lelijk litteken Knipoog

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 01:47

Hallo ik meld me ook weer Haha!

Ik ga binnenkort mn oren weer oprekken. Die zijn nu een 12g ga dus naar een 10. Uiteindelijk wil ik naar een 4G Ja Maar dat duurt dus ff............... Ik heb nu ook tunnels in mn oren. Ze lijken alsof ze groter zijn dan dat ze zijn, haha Haha!

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 02:10

Ik heb ook een vraag Lachen
Ik wil graag een tongpiercing laten zetten, maar ik ben echt bang dat het fout gaat, of heel veel pijn doet..
Kan iemand mij vertellen of het pijn doet, en wat je allemaal moet doen, en wat je niet mag doen? (bijv. roken of alcohol drinken)
alvast bedankt Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 02:20

Volgens mij wordt er elke pagina weer gevraagd naar zetten van een tongpiercing Tong uitsteken

Maargoed, het doet meestal geen pijn dat zetten van tongpiercing. Je voelt het wel.. En dat fout gaan, de kans is nu zo klein eigenlijk, je moet wel een goede piercder hebben.

Je mag eerste maand ongeveer na het zetten geen alcohol drinken.. Ik mocht wel meteen daarna gaan roken.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 08:15

ik meld me ook weer, en wat gaan jullie hard zeg!
ik heb enkel een tongpiercing en in ieder oor 1 gaatje.
ik zou willen gaatjes bijsteken in men oorlelletjes zodat ik in beide drie heb, en ooit komt er wel eens een conchpiercing ... someday ...

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 10:14

ik ben er ook weer!! Gaat echt superhard hier zeg!

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 11:20

Myryana schreef:
kadeetje schreef:
*Komt in dit topic binnenvallen*

Nu, ik vind zo'n twister echt tof voor vanboven in m'n oor, en ik heb een site gevonden die zo'n twisters verkoopt, maar...Zijn die twisters op deze site wel voor in je oor ? Clown
http://www.crazy-factory.com/main_bigwa ... ad=132_252

Ooh, en, heeft er iemand ervaring met deze online shop?

Alvast bedankt Haha! ...

Ik heb precies hetzelfde als jij, en wil er ook nog een twister in doen uiteindelijk (die door beide gaat) maar deze van de website worden veelal voor wenkbrauwen en voor enkele gaatjes gebruikt.

Als je er een wilt dan moet je een grotere zoeken. Ik raad je aan om het bij je piercer te vragen, die kunnen dat veelal wel bestellen voor je Lachen (ik kon de mijne toen tegen inkoopprijs kopen, ben alleen toen helemaal vergeten hem op te halen en nu ga ik NOOIT meer naar die shop toe omdat hij zo slecht is)

Ahzo..Maar ik heb die 2 gaatjes niet laten piercen en ik ken eigenlijk geen enkele piercer bij mij in de buurt... Clown
Ik heb een vriendin die een navelpiercing heeft, 'k zal eens vragen waar ze die heeft laten zetten. Knipoog

Bedankt hé Lachen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:09

Duhelo schreef:
ik meld me ook weer, en wat gaan jullie hard zeg!
ik heb enkel een tongpiercing en in ieder oor 1 gaatje.
ik zou willen gaatjes bijsteken in men oorlelletjes zodat ik in beide drie heb, en ooit komt er wel eens een conchpiercing ... someday ...

Me too! Die ga ik binnenkort eens proberen te laten zetten. Volgens mij doet het wel ONWIJS pijn, maar goed, vind het zooooooooooooo mooi!!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:53

0_bleu schreef:

Als je een navelpiercing laat zetten en hem er dan uithaalt, en hem dicht laat groeien, hou je dan een groot/zichtbaar litteken?
Wand ik wil zo graag een navel piercing maar ik ben bang voor een lelijk litteken Knipoog

Ik heb er een lelijk litteken aan over gehouden.. Boos!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 19:35

Ik heb vandaag toch maar een Teflon staafje voor mijn labret gehaald, het gebeurd misschien niet, maar ik wil graag mijn tandvlees heel houde Lachen

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:55

Booooo schreef:
0_bleu schreef:

Ik heb er een lelijk litteken aan over gehouden.. Boos!

bij mij is die er toen ook voor een deel in india gaan zweren.
toen ik net thuis was en onder de douche wou, is me huis daar kapot gegaan, dus uitgescheurd Boos!

en ja, nou heb ik er dus ook een lelijk litteken Boos! Boos!

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:29

Ik heb ook een vraagje Lachen
Wat voor een dikte van een staafje moet je eigenlijk pakken voor een tragus piercing? 1,2mm of 1,6mm ?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:39

Megamutsj schreef:
Ik ben op zoek naar leuke piercingballetjes voor op mijn labretpiercing. Me staafje heeft een schroefmeganisme, dus het balletje moet ik er wel op kunnen schroeven.

Ik had destijds balletjes gekocht voor een navelpiercing (de bovenste balletjes) en die pastte er ook goed op. Had ze gekocht bij de Six alleen de glim van het steentje wat erin zit gaat er zo snel af, en dan is het zo dof. Weet iemand een goede winkel of site waar je mooie balletjes op kunt kopen?

dangerzone, ik heb daar al mn piercings, de klantenservice is om te kotsen maar ze hebben leuke piercings Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:39

Rafaela schreef:
Ik heb ook een vraagje Lachen
Wat voor een dikte van een staafje moet je eigenlijk pakken voor een tragus piercing? 1,2mm of 1,6mm ?
1,2 mm

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:40

ik ken dat dangerzone helemaal niet? nooit van gehoord zelfs..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:41

v&d piercingshop.
marielle slim!
ik dacht ook gebeurt niet hij zit boven me tandjes etc, heb mooi geen tandvlees meer over ik heb ook een teflon, met een echt gouden bloem, heb alleen geen labret meer soms heb ik hem in.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:53

nou volgens mij zit dat dan niet bij onze v&D ofzo.. (alkmaar)