Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperrr schreef:Nog even en het lijkt hier op de Nationale peptalk dag "steun elkaar in de moeilijke tijd van de telefoontjes"
sorry voor het off-topic
Tieneke schreef:Inderdaad. Ik had me ook al voorgenomen eind juni te bellen. Toen werd dat voor 15 juli. Toen werd dat 20 juli. Toen werd dat vorige week woensdag. Toen werd dat vrijdag. Toen werd het maandag. En nu is het woensdagDus ik heb er een dikke maand over gedaan...
maartje_h schreef:ja maar het helpt wel.......
als andere er eenbeetje druk achter zetten dan gaat bellen vaak sneller en makkelijker
Dressuurgek schreef:Oh ik dacht dat ik de enige wasIk vind t verschrikkelijk om te moeten telefoneren met 'vreemde' mensen. Op werk is het dan ook eens zo dat iedereen meeluisterd en dat vind ik echt verschrikkelijk omdat ik doordat iedereen meeluisterd allemaal gekke dingen ga zeggen en dan krijg ik er natuurlijk commentaar op
Uitstellen ben ik ook heel goed in, liefst wil ik alles per mail doen, als ik dan iets van iemand wil hebben dan waxht ik net zo lang totdat ik er echt niet meer op kan wachten
casperrr schreef:maartje_h schreef:ja maar het helpt wel.......
als andere er eenbeetje druk achter zetten dan gaat bellen vaak sneller en makkelijker
Heb je al gebeld?![]()
maartje_h schreef:[
zo juist gedaan
nadien denk ik dan
heb ik me daar nu zo druk om gemaakt