Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kath_ schreef:Ik heb gister ook ''way of life'' gezien, en deze mensen kiezen niet voor deze manier van leven.
En in de documentaire werd ook verteld dat veel anorexia patienten zulk gedrag vertonen na een moeilijk jeugd/pubertijd.
40 ! laxeer pillen om ervoor te zorgen dat een klein bordje patat niet door je lichaam wordt opgenomen.
Ik vind het een enge en nare ziekte.
annuh25 schreef:Kath_ schreef:Ik heb gister ook ''way of life'' gezien, en deze mensen kiezen niet voor deze manier van leven.
En in de documentaire werd ook verteld dat veel anorexia patienten zulk gedrag vertonen na een moeilijk jeugd/pubertijd.
40 ! laxeer pillen om ervoor te zorgen dat een klein bordje patat niet door je lichaam wordt opgenomen.
Ik vind het een enge en nare ziekte.
Ja idd, daarvoor zei ze: Normaal neem ik er maar 30.
Toen dacht ik echt van:
annuh25 schreef:OMFGdat die sites ook echt willen dat iemand zo gaat doen
verography schreef:annuh25 schreef:OMFGdat die sites ook echt willen dat iemand zo gaat doen
Als je alles goed doorleest, staat er dat ze mensen niet willen aansporen om dit te doen, maar dat die site dient als steunpunt voor pro-ana's omdat ze met mensen in hun omgeving er neit over kunnen praten.
Echt lezen is ook zo moeilijk. Ook staat er dat veel mensen het of ontkennen of wel weten, maar het hun gewoon niets boeid. Dus eerst even de site doorspitten en erover lezen voordat je zo'n opmerking maakt. Net als de persoon boven dit bericht die zo'n vervelend bericht heeft achtergelaten op de site, volgens mij vroegen ze daar niet om en een beetje respect maakt de wereld ies vrediger.
Citaat:Die meisjes moeten lengte, gewicht, BMI en streefgewicht opgeven. Sommige zitten met hun BMI al ver onder de 20 (tussen 20 en 24 is geloof ik normaal tot slank) en die willen dan nog minimaal 10 kilo afvallen...
Rozanne schreef:Hoe bereken je je BMI?