maar ja, tis wel een leuk begin!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ja, tis wel een leuk begin!
anne_fury schreef:Flew schreef:Zo'n topic lijkt me wel leuk, maar mag ik er als niet vriendloze maar momenteel wel eenzame en verveelde bokker er ook in?
tuurlijk!![]()
wie opent?
moonsparkle schreef:
Moet zeggen dat ik me daar wel wat bewuster van ben geworden, en dat nu minder doe. Laatst was ik op een verjaardag waar ik niemand kende (alleen de jarige) en toen was ik erg stil... Jarige vroeg telkens of ik me wel vermaakte... Tsja, wat moet je dan zeggen? Ja geweldig, echt super!!? Dus ik heb maar gezegd dat ik me niet zo lekker voelde, erg moe was en dus maar naar huis ging...
anne_fury schreef:ik praat ook best vaak over dingen ,die andere mensen waarschijnlijk toch niet interesseren
alleen maar om te zorgen dat er niet zo,n ongemakkelijke stilte valt

toch weer iemand die aan je denkt he
) en nu de paarden aan huis staan ook weinig andere mensen om lekker mee te kletsen nu er geen school meer is.. en ik werk vooral in de weekeinden dus door de weeks heb ik echt dagen niks te doen gewoon omdat ik ook net ben verhuist en de buren nog niet echt heb ontmoet ofzo
Maar even buurten durf ik echt niet 

Dus dan zeg ik ook niets
Met als gevolg dat er helemaal niets gezegd wordt en ik me weer eenzaam en verveeld voel.

(als het mag?
)