Neuscorrectie!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maaykuhhh

Re: Neuscorrectie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 23:12

Maar even een foto toevoegen...

Van gister of eergister (weet ik niet meer precies):

Afbeelding

En eigenlijk mocht het nog niet, maar miste hem zo dat ik toch even bij mijn paardje moest gaan kijken!
Let niet op zijn buikie, hij is wat aan de dikke kant! Tong uitsteken Kan pas over 3 weken weer rijden, als het goed is! Stoom uit je oren Dat word afkicken dus!

Afbeelding

Afbeelding

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 23:58

Heey meisie!
Gaat helemaal goed komen met jou! En ook met Loo'tje!!
Ben echt onwijs benieuwd joh!! Haha!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:51

Heb jij hechtingen erin zitten die eruit moeten?
Ik heb dat 2x niet gehad, moet alleen in september weer terug voor controle, maar ik denk dat ik dat moet/ga verplaatsen naar oktober want dan ben ik op de donderdag weer een x vrij

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 15:52

Jep, vandaag de hechtingen eruit! Wat een hel..ik had zo'n pijn, kon bijna weer opgenomen worden in 't ziekenhuis! Tong uitsteken Het kapje is er ook al vanaf, vond het wel heel erg snel allemaal, maar ja...zal wel zo horen.

Mijn neus is toch wel wat blauw en heeeeeeeeeel erg dik. Ben benieuwd hoe 't er over een paar weken uit ziet.

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:11

Fotoo's!!! Knipoog Had je al een keer gepm't..!! Mooi dat je het achter de rug hebt.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 14:29

Het kan lang duren voordat het helemaal geslonken is naar het goede grootte zeg maar.. gelukkig is alles goed gegaan.
Zeker een goed gevoel nu je er vanaf bent?

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 00:25

Ik zit ook wel eens te denken om het doen (zelfde reden als jou)
Maar hoelang kan je niet paardrijden?

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 12:47

Ja inderdaad het duurt ongeveer 4 weken, totdat de meeste zwelling weg is! Wat bij mij geholpen heeft bij de genezing is Arnica van dr Vogel. Homeopatisch middel, dat je een week van tevoren in moet nemen (voor de operatie). Wil je een operatie ondergaan neem dit spul!!!! Haha!

En ben echt heel erg blij dat ik er vanaf ben. De dag na de operatie is de ergste dag. Daarna voel je je elke dag iets beter.

Ik mag 4 weken niet werken of sporten. Maar weet niet of ik dat vol hou hoor. Tong uitsteken Ligt natuurlijk ook aan je genezingsproces.

maggie1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:24

Mijn man heeft dezelfde operatie ondergaan en heel veel profijt van. (zelfde klachten). Mijn man heeft het termijn van 6 weken aangehouden met niet te sporten (hij tennist). Het is maar net hoe je zelf ermee omgaat denk ik. Sterkte ermee.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:43

Ik mocht 6 weken niet sporten enzo (bij de paarden ivm stof en evt bloedneus). Bij mij is het wel iets langer gaan duren met de zwelling (ong 2,5 maand) maar dat is bij iedereen verschillend.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:01

1ste x deedt ik echt voorzichtig, 2e x was ik na 1,5 dag alweer naast het voetbalveld te vinden ..