Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Hij is naast natuurarts vroeger een reguliere arts geweest..
Weet je ik ben in de war. Heb net een potje zitten janken, hoe kan mij zoiet nu overkomen, want het was écht strelen..Ik heb net een potje zitten janken, ik voel me rot.
Er kwamen ook rottige dingen uit het onderzoek, wss een slecht functionerende schildklier en mn bloeddruk was 135-90 veel ste hoog dus.
En ik was nogwel zwaar relaxed, omdat ik mn jongste zus ook al in geen maanden had gezien,
we zouden daarna gaan shoppen, iets wat we al maanden niet meer hadden gedaan..
Lekker touren met de cabrio langs de kust, lekker bijketsen en daarna in Den Helder...SHOPPEN!!
Dus ik was er ook niet helemaal bij toen het gebeurden....
Daaroom bracht ik even later het gesprek wel even op dat moment, dat ik dat raar vondt...en toen zei ze dus dat zij nooit haar BH uitdeed...omdat ze dat niet wilde...
Ik vroeg het en hij moest gewoon uit..
Ik heb er dus een heel slecht gevoel bij. Daarom ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn, ik ben heus wel wat gewent hoor, ben ook 35 en heb wel vaker een check up gehad..
Sonja schreef:als hij je borsten dan zo nodig moest onderzoeken/controleren, heeft hij dat dan gedaan bv vanuit je oksels? Zoals je zelf ook controleert op knobbeltjes zeg maar? En heeft hij je hele borsten "onderzocht" of maar een gedeelte?
Chiqa schreef:Ik ben zo vrezelijk kwaad nu he, ik kan hier gewoon helemaal niets mee.
Chiqa schreef:Ik ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat, want ik ben bang dat ik aan het doordraaien ben.
Gister een algeheel onderzoek gehad bij een natuurdokter, ik moest alles uittrekken,
behalve mn ondergoed...Mn BH moest uit.
Nou ja standaard onderzoek volgte, ben heus niet preuts dus liet het wat over me heenkomen.
Opeens begon ie dus mn borsten te 'strelen' althans...zo voelde het.
Ik zei nog, wat doe je? Ja ik kijk even of ze gezwollen zijn..
Als ze borsten onderzoeken dan voelen ze toch veel dieper en gaat dat harder? Niet strelend?
Mijn zus (Zelfde klachten) ging daarna...Zij hieldt dr BH aan want ze houd er niet van om hem uit te doen, bij haar zat hij er ook niet aan.
Ik zit hier nu al de heel tijd aan te denken, het maakt me angstig...
Zou dit écht bij het onderzoek gehoort hebben (Waarom niet bij mn zus?) en waarom op die strelende manier?
Wie kan me weer even met beide benen op de aarde zetten.![]()
Uit het onderzoek kwamen ook nog eens hele nare dingen.
Chiqa schreef:Helaas gaat mn dokter met vakantie.....Morgen wel even voor de zekerheid
mn bloeddruk na laten meten bij de assistente, zij vonden hem ook erg hoog.
liezzie schreef:Chiqa schreef:Ik ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat, want ik ben bang dat ik aan het doordraaien ben.
Gister een algeheel onderzoek gehad bij een natuurdokter, ik moest alles uittrekken,
behalve mn ondergoed...Mn BH moest uit.
Nou ja standaard onderzoek volgte, ben heus niet preuts dus liet het wat over me heenkomen.
Opeens begon ie dus mn borsten te 'strelen' althans...zo voelde het.
Ik zei nog, wat doe je? Ja ik kijk even of ze gezwollen zijn..
Als ze borsten onderzoeken dan voelen ze toch veel dieper en gaat dat harder? Niet strelend?
Mijn zus (Zelfde klachten) ging daarna...Zij hieldt dr BH aan want ze houd er niet van om hem uit te doen, bij haar zat hij er ook niet aan.
Ik zit hier nu al de heel tijd aan te denken, het maakt me angstig...
Zou dit écht bij het onderzoek gehoort hebben (Waarom niet bij mn zus?) en waarom op die strelende manier?
Wie kan me weer even met beide benen op de aarde zetten.![]()
Uit het onderzoek kwamen ook nog eens hele nare dingen.
sorry hoor, maar wat doet dit bericht in vredesnaam op een forum omtrent paarden????????????? of ging het om de borst van je paard????????
jacimatho schreef:Ga je nu ook bij de honderden andere topics van de 23 andere tab bladen langs om daar te bleren dat het niks met paarden te maken heeft?
russel schreef:Als je diverse lichamelijke klachten hebt, dan kan je beter naar je huisarts gaan en die jouw laten doorverwijzen naar een internist.
jacimatho schreef:Om eerlijk te zijn gingen mijn haren recht overeind staan bij dit antwoord.
Marloes_R schreef:Kun je geen klacht indienen bij de beroepsvereniging?
patsur schreef:maar heeft de arts niet gevraagd aan jouw zus of zij ook haar BH uit wilde trekken?
liezzie schreef:sorry hoor, maar wat doet dit bericht in vredesnaam op een forum omtrent paarden????????????? of ging het om de borst van je paard????????