Benen ontharen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Re: Benen ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 13:06

Klopt, wordt ook voor gewaarschuwd. Als je klaar bent een goede creme erop, en het beste is 's avonds epileren. Dan hebben je benen een nacht de tijd om weer "tot rust" te komen en dan is het rode ook weggetrokken.
Als je het een aantal keren heb gedaan, wordt het ook niet meer rood. Is mijn ervaring. Kan ik ook nog effe snel dat ding er overheen halen als ik onverwacht uitgenodigd wordt voor het zwembad ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 13:11

Ja, ga nu lekker douchen (ben maar halverwege gestopt. Wilde het even uitproberen Haha! Hihi...
En dan Aloë Vera gel erop.

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 13:55

GamblersCup schreef:
Klopt, wordt ook voor gewaarschuwd. Als je klaar bent een goede creme erop, en het beste is 's avonds epileren. Dan hebben je benen een nacht de tijd om weer "tot rust" te komen en dan is het rode ook weggetrokken.
Als je het een aantal keren heb gedaan, wordt het ook niet meer rood. Is mijn ervaring. Kan ik ook nog effe snel dat ding er overheen halen als ik onverwacht uitgenodigd wordt voor het zwembad ofzo Nagelbijten / Gniffelen

idd, de eerste keer bij mij werd het ook heel erg rood, 2de keer nergens meer last van.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 13:56

Hoorde ook dat het beter gaat met kortere haren dan met lange?

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 14:31

goedkoop is het niet maar t helpt wel Tong uitsteken
ik hars altijd Haha!

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 22:49

Hoe oud zijn julie dan allemaal? ik ben nog maar 14 Bloos , dus geen geld om een epileer apperaat te kopen Vork

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 11:57

ik ben 15, k werk niet Vork en toch kan ik een braun silképil wel kopen!
die van mij kostte maar 40 euro ong? is niet zo veel vind ik Lachen

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 21:59

mmmarieke schreef:
ik ben 15, k werk niet Vork en toch kan ik een braun silképil wel kopen!
die van mij kostte maar 40 euro ong? is niet zo veel vind ik Lachen

Dan moet ik 4 maanden sparen Bloos
ik krijg namelijk €10,- per maand Clown

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:15

of je wacht even een jaartje en gaat dan werken voor je geld..

maar ik ga morgen dit topic even helemaal grondig lezen, want ik wil misschien toch ook wel een epileerapparaat...
Alleen t verhaal van m'n nichtje zit me beetje dwars, die had er ook 1 gekocht (/gekregen) en heb hem 1x gebruikt en daarna nooit weer.. dus dat is natuurlijk zonde.

Opzich trek ik wel eens vaker haren (vooral bikinilijn) eruit, als ik die vergeten ben, en moet zeggen dat ik wel m'n tanden op elkaar moet zetten Tong uitsteken
Ik neem aan dat het ongeveer hetzelfde voel als haar met pinset er uit trekken he?

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 01:50

Nee, dat is absoluut niet te vergelijken. Met een pincet doet het vrijwel geen pijn omdat het 1 haar per keer is en je er goed op voorbereid. Epileren doet in het begin veel meer pijn, maar valt na een paar keer ontzettend mee, gewoon even doorzetten.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 02:51

Ik wil ook een silkepil kopen omdat ik schijtziek worden van elke dag scheren. Een dag is het "glad" en de volgende dag alweer stoppels. Ben bang dat het pijn doet (schijterig he Nagelbijten / Gniffelen) Maarja zit nu beetje rond te kijken en er zijn zooo ontzettend veel verschillende welke moet ik nu nemen?

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:09

Ik heb ook sinds kort een epileerapparaat. de eerste keer dat ik die gebruikte deed het verrot zeer. Heb toen ook alleen ibeen gedaan en dan alleen de onderkant. Volgende dag andere been. Mijn benen waren wel rood en branden heel erg. Maar nu na twee keer meer is dat al niet meer voorgekomen. Mijn bovenbenen durf ik nog niet echt, dat doet nog meer zeer. Volgende keer weer, wanneer ik meer moed heb verzameld.

Ik heb trouwens een Philips Satinelle Ice, kost een berg, bijna 100 euries.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:30

Ik gebruikte een tijdje een epileerapparaat maar dat vond ik te veel gedoe, ik gebruik nu ontharingscreme van veet en dat vind ik erg makkelijk werken!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:58

Ik gebruik alleen een ladyshave, dan maar wat vaker scheren, die haren komen uiteindelijk toch wel terug Clown

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 19:57

Ik heb die koude waxstrips van Veet. Echt heilig!
Doet helemaal geen pijn en 't werkt super.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 20:01

Ik haal het grootste deel (als ik het weer eens te lang heb laten zitten Schijnheilig ) weg door te harsen, en daarna nog even met de epi lady erover heen Vork En ja, en fijn gevoel is het niet, maar ik vind het nou ook niet echt zeer doen hoor Lachen Ik moet het trouwens wel minstens eens in de week doen Scheve mond

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 20:01

cle0o_o0 schreef:
Ik gebruikte een tijdje een epileerapparaat maar dat vond ik te veel gedoe, ik gebruik nu ontharingscreme van veet en dat vind ik erg makkelijk werken!

gebruik ik ook en met die creme blijft het een week glad bij mij Lachen

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 13:48

dravergekkie schreef:
cle0o_o0 schreef:

gebruik ik ook en met die creme blijft het een week glad bij mij Lachen

wow echt niet Bloos! bij mij echt niet, ik gebruik het nu namelijk ook Tong uitsteken

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 08:44

Ik heb hele goedkope ontharingscreme van de Kruidvat gekocht, om het gewoon eens uitteproberen.
Er op smeren 10 minuten wachten en dan met zo'n spatel het er af halen, heeft bij mij heel goed gewerkt! Had geen haar meer op mijn benen, maar die kwamen 2 dagen later wel weer opzetten Knipoog

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 13:15

Ik ga vanmiddag denk ik van de veet koude wasstrips kopen, alleen: heeft iemand een tip voor na het waxen zodat je benen niet zo erg pijn gaan doen? Sigaar

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 13:19

Heeft niemand last van ingegroeide haartjes na het epileren?

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 13:22

ja ik soms wel, maar moet je gewoon even scrubben, en anders ze dr even uit peuteren Vork haha liever een paar ingegroeide haartjes dan ooooveral stoppels Clown

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 13:23

sleepingrose schreef:
Ik ga vanmiddag denk ik van de veet koude wasstrips kopen, alleen: heeft iemand een tip voor na het waxen zodat je benen niet zo erg pijn gaan doen? Sigaar

iemand? ik ga ze zo kopen dus dan weet ik wat ik er evt. bij moet kopen [bijv. een of ander crempje]

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 13:31

je moet gewoon na het harsen goede verzorgings doekjes gebruiken ( zitten bij de verpakking in) en daarna misschien nog een verzachtende bodylotion.. komt wel goed Lachen

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 13:32

mmmarieke schreef:
je moet gewoon na het harsen goede verzorgings doekjes gebruiken ( zitten bij de verpakking in) en daarna misschien nog een verzachtende bodylotion.. komt wel goed Lachen

hmmm.. ik had toch echt begrepen van veet.nl dat die doekjes waren om de restjes er af te halen Clown