Als je het een aantal keren heb gedaan, wordt het ook niet meer rood. Is mijn ervaring. Kan ik ook nog effe snel dat ding er overheen halen als ik onverwacht uitgenodigd wordt voor het zwembad ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Klopt, wordt ook voor gewaarschuwd. Als je klaar bent een goede creme erop, en het beste is 's avonds epileren. Dan hebben je benen een nacht de tijd om weer "tot rust" te komen en dan is het rode ook weggetrokken.
Als je het een aantal keren heb gedaan, wordt het ook niet meer rood. Is mijn ervaring. Kan ik ook nog effe snel dat ding er overheen halen als ik onverwacht uitgenodigd wordt voor het zwembad ofzo
mmmarieke schreef:ik ben 15, k werk nieten toch kan ik een braun silképil wel kopen!
die van mij kostte maar 40 euro ong? is niet zo veel vind ik
cle0o_o0 schreef:Ik gebruikte een tijdje een epileerapparaat maar dat vond ik te veel gedoe, ik gebruik nu ontharingscreme van veet en dat vind ik erg makkelijk werken!
dravergekkie schreef:cle0o_o0 schreef:Ik gebruikte een tijdje een epileerapparaat maar dat vond ik te veel gedoe, ik gebruik nu ontharingscreme van veet en dat vind ik erg makkelijk werken!
gebruik ik ook en met die creme blijft het een week glad bij mij
sleepingrose schreef:Ik ga vanmiddag denk ik van de veet koude wasstrips kopen, alleen: heeft iemand een tip voor na het waxen zodat je benen niet zo erg pijn gaan doen?
mmmarieke schreef:je moet gewoon na het harsen goede verzorgings doekjes gebruiken ( zitten bij de verpakking in) en daarna misschien nog een verzachtende bodylotion.. komt wel goed