BrittKitt schreef:Haha je bent ook niet slim bezig als je op water en brood leeft
bij wijze van spreken dan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittKitt schreef:Haha je bent ook niet slim bezig als je op water en brood leeft
Miemserik schreef:adoration schreef:Ik doe mee.. Ik vrees dat ik morgen alles alweer vergeten ben en gewoon weer lekker een pak koekjes pakmaar ik ga het proberen
Ik moet me ook inhouden, werk in een ijswinkelen altijd als jij op dieet bent en je de hele dag op water en brood hebt geleefd smaakt dat ijs altijd zoooo godse lekker
adoration schreef:altijd zo verleidend heTis niet dat ik echt kilo´s kwijt moet, maar ik het zo een slechte conditie he.. Ik eet gewoon te veel
Miemserik schreef:Ik ben niet dik ofzo, maar er mogen best wat overige kilo's af![]()
En ik snaai veel, maar ik sport ook veel...
als ik minder zou snoepen denk ik dat ik wel af zou vallen maar het is allemaal zo verleidelijk
Miemserik schreef:Oh jawel hoormoet slankiepankie op het strand volgende week oke wel overdreven snel maargoed
![]()
Maar die voetbalkuiten krijg ik nooit meer weg..
Guardian schreef:hahaha miems dat ken ik, ik ben een enorme zoetekauw en hou van mn snoepjes. ik eet ook verantwoord maar aankomen ho maar..... ruilen??
Guardian schreef:hahaha miems dat ken ik, ik ben een enorme zoetekauw en hou van mn snoepjes. ik eet ook verantwoord maar aankomen ho maar..... ruilen??
Guardian schreef:joonsel, als ik niet meer dan 3000 kalorien per dag eet val ik razendsnel af! je ziet de kilo's er bij wijze van spreken afvallen, niet normaal gewoon! ik eet dus ook de hele dag door om maar op de 45 kilo te blijven....
Guardian schreef:joonsel, als ik niet meer dan 3000 kalorien per dag eet val ik razendsnel af! je ziet de kilo's er bij wijze van spreken afvallen, niet normaal gewoon! ik eet dus ook de hele dag door om maar op de 45 kilo te blijven....
Miemserik schreef:Misschien moet je ook in een ijswinkel gaan werken![]()
Maar bij ons in de winkel hangt een gigantische spiegel en elke keer als je richting de kassa loopt word je geconfronteerd met je vette lubberflubbers
Miemserik schreef:Nou ik ben toch wel wat aangekomen sinds ik in de ijswinkel werk en als ik wat kilo's kwijt ben zit ik wat lekkerder in mijn vel. Ik probeer wel steeds een banaan of appel of iets dergelijks te pakken als tussendoortje, maar als we niks normaals in huis hebben, heb ik al snel de neiging om een pizza in de oven te mikken...
Liza_vL schreef:Ik ga iig niet obsessief lijnen, daardoor ga je alleen maar meer vreten en elke calorie tellen, werd er helemaal gek van, ik doe het niet meer.
Miemserik schreef:Ik ga veel bewegen en gezonde troep in huis halen en al het snoep in een trommel doen met een gigahugemega slot er opDie pas open mag als ik mijn doel bereikt heb, alhoewel mss beter als ik het meteen de prullenbak ik dump
Joonsel schreef:Bananen zou ik dan niet nemen, iets eraan was niet goed. Mag je maar 1x per week dacht ik.
Heb je niks van Sultana ofzo? Of Evergreen ofzo.
Citaat:Om vervolgens bij een chocola aanval naar de winkel te rennen?
Miemserik schreef:Joonsel schreef:Bananen zou ik dan niet nemen, iets eraan was niet goed. Mag je maar 1x per week dacht ik.
Heb je niks van Sultana ofzo? Of Evergreen ofzo.
Zitten veel vezels in toch? ga je goed van poepenmaar ik geloof ook dat je er idd als je er teveel van eet snel dik van word...