Kan ook aan de kwaliteit liggen miep1979. ik merkte het in de winkel wel.....misschien dan eens voor een andere kwaliteit kijken. het is wel logsich he, het water krijgt bij de mono veel meer plaats
Zoals ik al eerder poste heb de mijne bij beterbed vandaan, ik wilde een aantal waterbedden langs die men mij geadviseerd had, stuk voor stuk opgeheven, het bed wordt geleverd en gemonteerd door waterbedden groothandel, monteur zei je bent slim geweest door bed bij grote en betrouwbare organisatie aan te schaffen ook ivm garantie ed. Ik weet niet of er bij jou in de buurt een vestiging zit met waterbedden om te proefliggen. Anders kan ik je dat zeker aanbevelen. Mijn ervaring (heb dit bed nu ongeveer 3 weken) dat je nog veel betere ondersteuning hebt dan bij mono omdat het water inderdaad veel minder speelruimte heeft.
Omdat mijn vader er niet meer lekker op lag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb welke stabilisatie ze hadden Het bed is toendertijd trouwens niet om medische redenen gekocht.