Mijn moeder, mijn oma, mijn tante, mijn andere oma en nog wat vrouwen die ik ken hebben allemaal een permanent lijntje om hun ogen. Een 'tattoo' eyeliner, zogezegd. Tja, het is handig, maar hoelang doe je er nou over om dat lijntje te trekken?
wat bedoel je met gewoon, niet geeepileer? dat vind ik namelijk erg lelijk en onverzorgd staan.....
Nee zo bedoel ik het niet eigelijk, normale wenkbrauwen gewoon volle natuurlijk. Dat betekent ook niet dat je pincet niet gebruikt, wel de verdwaalde haren uitdoen en vorm creeren Ik vind de lijntjes persoonlijk niks, die van jou vind ik wel mooi, maar zoals je vriendin gewoon getekent is niks voor mij
Hey ik heb ook permanente make up!! Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen en eyeliner op mijn bovenste ooglid! Ik heb het laten doen bij Irma Hulscher http://www.irmahulscher.nl/ Omdat ik mijn wenkbrauwen altijd fanatiek heb geepileerd was er niet veel van over. Ook tijdens het zwemmen heb je als je normaal altijd make up draagt zoals ik zo'n kaal gezicht (iewl lelijk). Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen met de hairstrokes techniek, dan is het net of je weer echte haartjes hebt!! Het is behoorlijk prijzig en de pijn vind ik meevallen, zij gebruikt ook nog een vloeibare verdoving naast de creme en dan is het te doen hoor!! Ik heb het er in ieder geval voor over gehad!! Op de foto zie je het resultaat net na de behandeling lekker opgezwollen en ervoor en hoe het er uiteindelijk is geworden links onder!!
in de voor jou linker wenkbrauw zit een hap aan de onderkant, dat is dan weer iets waar ik me aan zou storen. Ik zal als ik tijd heb eens een foto maken van mijn beide wenkbrauwen als ze netjes geepileerd zijn. Ik vind de techniek trouwens wel heel mooi als je geen haar hebt. Ik heb gewoon mijn eigen haar nog, het is meer een correctie bij mij, Ze zijn wat langer gemaakt en in een goede vorm
Ik heb permanente eyliner laten zetten, echt zo fijn is dat! Je komt onder de douche uit en het zit gewoon nog steeds perfect Ben er nog steeds heel blij mee. Volgens mij kostte het iets van 150,--. Het is wel iets lichter dan eyliner uit een potje, maar het is wel veel subtieler zo.
Ben er wel 3x voor terug geweest voordat het perfect zat, maar ach, nu hoef ik maar eens in de 3 jaar waarschijnlijk om bij te laten werken. Ligt aan je huid.