Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik wil ongeveer tien kilo afvallen. over 5 weken ga ik naar turkije dus daarvoor ook nog ff snel wat kwijt hoop ik, heerlijk
Ik heb eerst tien weken diplan gedaan, daarmee was ik 5 kilo afgevallen.. Die zitten er ondertussen alweer aan ben ik bang..! daarna 4 weken sonjabakker gedaan.. en ben 2 a 3 kilo aangekomen. Het lag trouwens bij mij vrijwel gelijk met mijn eigen eten (dus wat ik normaal eet)
Ik let nu gewoon op en probeer veel te sporten en hardlopen.. Wat de laatste tijd niet erg mee zit met het weer
I hate walking in the rain.. En nu zit ik weer in de maandelijkse periode en ik heb zo'n hekel om dan te sporten.. Waarom weet ik zelf eigenlijk niet, maar.. Tja! succces vandaag
ik ben bijna 14 jaar ben 1.60 M en ik was 47 kilo nu ben ik 42 kilo maar ik vind me zelf dik volgens iedereen is het niet zo maar ik vind van wel en ik eet nu minder ( erg minder ) LufPony schreef:Ik val ook afik ben bijna 14 jaar ben 1.60 M en ik was 47 kilo nu ben ik 42 kilo maar ik vind me zelf dik volgens iedereen is het niet zo maar ik vind van wel en ik eet nu minder ( erg minder )
Ook beweeg ik meer,meer fietsen hardlopen etc... 
Bonechi_ schreef:ieuwl! volgens mij leven die altijd in hele grote groepen
Wat is jullie grootste dipmoment? Bij mij rond vieren (en cupasoup is vies!) en rond een uur of 10 s avonds...
en vanavond een sultana of een tarwe koekje, die van LU Time Out zijn erg lekker.

Jilletje schreef:ik meld me ook aan!!!! ik wil ook graag afvallen alleen het gaat gewoon echt niet....of ik nou 3 gebakjes of 3 broodjes(gewoon bruinbrood met kaas) eet ik blijf gewoon aankomen!!!
Mas schreef:wat ook goed is om je darmen op gang te houden:
2 kiwi's per dag eten, nog lekker ook!