Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anya schreef:Even wat voorbeelden van erythema migrans (eerste fase lyme)
http://images.google.nl/images?hl=nl&q= ... eken&gbv=2
Anya schreef:doemaarwat dit is een tekenbeet. Dit is het zogenaamde eerste stadium van de ziekte van Lyme. En weer zo'n idioot bij het ziekenhuis die geen idee heeft wat deze ziekte inhoudt.
Het feit dat de plek weggaat wil absoluut niet zeggen dat de bacterie die de plek veroorzaakt dood is. Integendeel.
Het is te debiel voor woorden dat je wordt teruggestuurd met de melding dat je maar moet kijken of het minder wordt. Natuurlijk wordt het minder. De bacterie gaat dan verder met in je lichaam verwoestingen aanbrengen die je niet altijd ziet tot het te laat is.
Ga als de sodemieter naar de huisarts en EIS een kuurt van tenminste twee weken doxycycline. Dit is een antibioticum dat in het eerste stadium Lyme nog genezing kan bieden. Daarna wordt het een heel stuk moeilijk, zoniet onmogelijk.
Ik heb zelf derde fase Lyme en ben niet meer geheel te genezen. Er is teveel stuk (spieren, gewrichten, bloedvaten, ogen).
ONDERNEEM ACTIE!
Dit is een ziekte die je niet wilt hebben en de medische wetenschap is onvoldoende op de hoogte van Lyme en de gevolgen. Dat blijkt maar weer uit je behandeling op de eerste hulp.
Voor meer informatie: lymenet.nl
Succes!
En echt niet afwachten hoor!
russel schreef:Doemaarwat in welke provincie woon je? In de links die ik heb gegeven zit ook een kaart van Nederland en daar wordt ook aangegeven waar de ziekte van Lyme is geconstateerd, dus die plekken zijn extra risico bij een tekenbeet.
russel schreef:Had je mijn links bekeken? kan je zien waar je woont.
doemaarwat schreef:Ja dankjewel!!,
ik kijk morgen nog hoe het eruit ziet en dan ja zie ik wel ff!
doemaarwat schreef:russel schreef:Had je mijn links bekeken? kan je zien waar je woont.
dat zwarte kleurtje daar woon ik ?
en dat betekend ( sorry ben niet zo goed in kaarten lezen )
doemaarwat schreef:hoezo tuurlijk maak ik me wel zorgen !! ,
en mijn moeder weet dit ook wel alleen we moesten met 2 dagen kijken hoe het er dan uit zag en mijn moeder heeft dit ook nog nooit meegemaakt. en hoe bdoel je ik erger me dood aan deze laksheid? ik vind maar beetje raar ik ben gewoon heel erg geschroken!