Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maya1990 schreef:Dat is wel even spannend! Er zal vast niks aan de hand zijn! Maarja, je kunt het maar beter zeker weten: beter 9 keer voor niks kijken, dan 1 keer te weinig!
Dat zie je al aan de wachtlijst die voor de MRI staat! Tis gewoon allemaal voor de zekerheid!
Ik zal voor je duimen!
Dus dat ga ik dan ook zeker zeggen morgen.
...zal aan je denken en hard duimen
.. 

Eigenlijk voor niets naar het ziekenhuis gegaan .... 
Lekkere communicatie daar maargoed. Ik verteld wat er aan de hand was, zij die 'Oh oh, nou dan ga ik even je dossier nalezen'.. Hier stond dus in dat ik voor MRI scan kwam. Toen heeft hij de foto's van vorige week woensdag nog even nagekeken en hij zag in eerste instantie niets zitten. Dus kijken en kijken en kijken en toen had hij het gevonden, nouja ik ook bekeken en er zit inderdaad wat... Besproken en hij vind dat ik een MRI scan moet laten maken maar OOK een CT scan. Dacht altijd dat het het zelfde was, niet dus
Dus nou ben ik eigenlijk niet verder gekomen, alleen dat ik weet dat ik er een CT scan bij moet laten maken....

.Het blijft dus even afwachten wanneer de brief met de data binnenkomt,met een beetje mazzel kun je ze beide op een dag doen ...ga weer rustig verder duimen voor je
Annemarie schreef:Zo, dat is niet niks!
Hopen dat je snel aan de beurt bent!
Over die CTscan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken, heb er zelf pas nog een gehad en niets om je zorgen over te maken.
Heb je er eigenlijk veel last van?