Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
toegewenst. Wij gaan volgende week maar WEER eens bellen. Ziekenhuizen komen niet vaak hun afspraken na!!!!!! Ja, mewr. wij bellen u van de week terug. NIET dus....
.
) Nakisha schreef:ECHTER; Ik vind dat wat flauw om tegen iemand te zeggen die een lichamelijke oorzaak heeft voor het niet-zwanger-worden. Dan kan ze compleet ''zen'' zijn, en dan lukt het nog niet!!
(was onze oude gyn, waar we begonnen zijn)
en duimen dat het goed is.
Maar de hele familie is er wel super blij mee nu. vandaag is ie trouwens jarig
!tinkerliefde schreef:Jeetje wat een verhalen allemaal. Ik ben zelf nog maar 16 en nog niet bezig met kinderen krijgen.maar na het lezen van heel wat verhalen hier schrik ik toch wel en ga ik er bewuster over na denken over de dingen die zijn gezecht over jonge meisjes die abortus plegen of mensen die zeggen kom we nemen een kind.. net of je een pakje boter koopt.
ik heb dan ok heel veel respect voor alle mensen die in dit schuitje zitten. Ik hoop echt op een wondertje voor jullie! heel veel sterkte![]()
Liefs Mandy
!
, duimen maar en kaarsjes branden dat hij goed is
. Gyn wil het volgende maand nog een keer proberen, omdat de onthoudingsperiode nu wat kort was door een verandering in de afspraak. Dus we proberen het binnenkort weer een x. Hij heeft mijn man aangeraden om folium en zink tabletten te gaan slikken, dit heeft schijnbaar ook positief effect op de zaadproductie. Iid geval lief dat jullie aan ons hebben gedacht

) dacht ik meteen "ojee, stel nu als ik zwanger word op deze manier, hoe vertel ik dat aan mijn schoonzus?" Dat lijkt mij voor haar ontzettend moeilijk. Ik zou niet weten hoe ik het haar zou moeten vertellen.