Mensen met lang haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mensen met lang haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:28

miijn haar hangt ergens halverwege mijn rug ( langer dan bh bandje ) Ikw as het 2 keer per week ( geadviseerd door kapper ) omdat te vaak wassen je haar schaad. Ik doe er daarna een creme spoeling doorheen en dat is het eigk. Ik kam het overigens nooit als het nat is. Als ik mijn haar verf gebruik ik ook maskers. mijn haar is in goede gezondheid ( volgens de kapper ) en je moet er gewoon niet te veel troep in doen, dat maakt het alleen maar kapot.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:30

dat weinig wassen is mij idd ook al verteld.. Maar hoe wil je dat voor elkaar krijgen zonder er ehm ranzig uit te zien?? bedoel als ik heb gereden, met cap dus, dan moet mn haar echt gewassen.. 3 dagen is echt de max en dan moet het al min de laatste dag in een strakke staart.. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:49

ik rijd dus al zonder cap Tong uitsteken. mijn haar word niet snel vet. Mijn haar blijft er na een wasbeurt een aantal dagen mooi uitzien! Maar denk meer dat ik daar ook wel geluk mee heb Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:57

Ooh, dus dáárom rijden al die mensen zonder cap! Allemaal mensen die geen zin hebben in vaak hun haar wassen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 23:04

whahahahahah nee das niet de reden bij mij, ik krijg altijd ontzettende koppijn van die dingen, heb al verschillende opgehad, in verschillende maten maar telkens gaat mijn hoofd er helemaal van bonken en is het met geen pijnstiller stil te krijgen. Ik zet hem alleen op als ik het echt allemaal f niet vertrouw, zoals de 1e keren met mijn jonge fjord het bos in etc ( maar is beetje offtopic )

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 08:19

Ook ik kam mijn haar nooit als het nat is, dat is echt funest voor je haar, dan breekt het echt af.

@ Joscaa: ik wilde dat mijn haar snel groeide, mijn haar groeit in het tempo van een slak (en dan nog langzamer Tong uitsteken )

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:18

mijn haar hangt ergens halverwege mijn rug maar doe er niks speciaals mee... ik was mijn haar praktisch iedere dag. Kam het ook gewoon uit als het nat is en gebruik geen speciale shampoo's eigenlijk gewoon wat er in de aanbieding is...
Mijn haar ziet er nog prachtig uit goed vol en daarnaast groeit het als kool ongeveer 20cm per jaar...

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:51

Ik heb ook lang en heeeel veel haar.
Ik kan het stijl maken en heel veel krullen maken bij mijzelf. Eigenlijk kan ik het niet losdragen, het hangt steeds in mijn gezicht en het is teveel om achter mijn oren te proppen.
Dus ik heb bijna altijd een staart in. Opsteken kan ook niet, daar is het te zwaar voor.

Ik gebruik bijna elke keer weer andere shampoo. Ik heb niet echt een speciaal merk. Elvive, swarzkopf en John Frida vind ik fijne merken. Ook Fructis met olie is wel fijn. Ik heb altijd conditioner en een masker 1 keer per week. Ik was mijn haar ongeveer 3 keer in de 2 weken. Mijn haar is heel erg droog.

Haren wassen, daar heb ik echt een hekel aan. Het duurt wel 3 uur voordat het droog is. En fohnen daar houd ik ook niet zo van (zeikerd ben ik he).

Maar mijn haar is heilig Bloos k wil het er niet af.

Afbeelding

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:55

Ik had van de week ook een hele enge gedachte dat ik het weer kort wou hebben. Bloos
Toch maar niet gedaan. Haha!

Ik ben ook niet zo'n fan van natte haren, of met natte haren slapen, bleh. Nagelbijten / Gniffelen

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:00

ik heb ook lang haar (tot over me bh bandje) en dan krult het nog heel erg en is het heel dik. Maar ik was het 1 keer in de 2 dagen met andrelon creme spoeling. en 2 keer in de week met gewone adrelon ook erbij. Verder gebruik ik na het wassen andrelon anti pluis, dat doe ik er dan een beetje in en dan mouse en dan zit het weer krullend en redelijk goed. Ik heb het bijna altijd los als ik ergens heen ga. Maar soms ook gewoon op een staart ofzo. Maar vaak los. Met paardrijden en sporten enzo altijd op een staart!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:31

ik heb mijn eigen haar tot mn bh bandje maar heb mijn extensions tot ver over mijn bh bandje Haha!
Als het net is komt het bijna tot mn kont.

Ik was/verzorg en styl het met producten van nioxin.

Dit verzorgt je haar al vanaf de haarwortel waardoor je haar gezonder word en gezond naar buiten groeit.

De meeste shampoo's zijn op basis van water zeep en alcohol alles heeft alleen een andere naam / merk.

nioxin is totaal hyperallogeen en is tegelijkertijd een huid product.

mensen met hoofdhuid problemen zijn ook gebaad hij het product.

Ik vind het heerlijk spul. Ruikt lekker fris door het mint wat er in zit. Mijn haar is er een stuk van opgeknapt.

denk alleen niet dat veel mensen het product kennen, het is alleen te krijgen bij de betere kapperszaken.
En ik verkoop het zelf dan in mijn salon.

ik doe eigenlijk van alles met mijn haar.
stijlen/krullen los/vast op gestoken
uit gemak zucht heb ik het wel meestal in een rommelige (floep) knot Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:33

LiNdA1986 schreef:
Ook ik kam mijn haar nooit als het nat is, dat is echt funest voor je haar, dan breekt het echt af.

dat is niet bij iedereen zo dat ligt aan je haarstructuur. Ik kan mijn haar niet kammen als het droog is omdat het dan kapot knapt. Ik kan mijn haar dus alleen borstelen als ik gedoucht heb (meestal doe ik het zelfs onder de douche met een masker er in of als ik het nat maak.

amosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:35

ooh extensions Cool ik wil er ook zoooo graag hebben eh
wil mijn lange haren terug maar mijn ouders vinden het weggegooid geld Boos!
is het handig extensions?? of meer leed mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:38

Vroeger had ik haar tot op mijn kont.. En dat is toch redelijk lang *LOL* Maar nu is het net voorbij mijn schouders.....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:47

amosje schreef:

Ik wilde het ook altijd graag, maar ik vind het veels te duur en na 6 weken zit het echt niet meer zo mooi als in het begin en je ziet het altijd wel wat aan de achterkant. En heb nog wel meer negatieve dingen gehoord, maar die weet ik even niet meer. In ieder geval ben ik van het idee afgestapt Knipoog

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:49

Mijn haar is nu een stuk over 10 cm over m'n schouders heen, maar om half 3 gaat de schaar erin. Het word een bob Bloos

x

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:55

Cinnepin schreef:
whahahahahah nee das niet de reden bij mij, ik krijg altijd ontzettende koppijn van die dingen, heb al verschillende opgehad, in verschillende maten maar telkens gaat mijn hoofd er helemaal van bonken en is het met geen pijnstiller stil te krijgen. Ik zet hem alleen op als ik het echt allemaal f niet vertrouw, zoals de 1e keren met mijn jonge fjord het bos in etc ( maar is beetje offtopic )

Momenteel is het geen optie om mn paard zonder cap te rijden. Maar ik vraag me ook altijd af waarom ze er nog geen een uitgevonden hebben die lekker zit.

LiNdA1986 schreef:

Ik beweerde dat ook altijd, dus mn moeder vroeg dat aan de kapper (omdat ik haar er altijd mee lastig viel) die zei dat dat niet klopte. Voor mijn gevoel echter wel dus kam ik het nog steeds niet als het nat is.

@Breitling, je 1e post klinkt bijna als reclame
Nors opkijken Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:12

hoe moet ik anders uit leggen wat het is en wat het doet. Loreal en dat soort merken kent iedereen en weet iedereen van wat het doet. Als ik zeg nioxin weet niemand wat het is Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:17

LiNdA1986 schreef:
amosje schreef:

Ik wilde het ook altijd graag, maar ik vind het veels te duur en na 6 weken zit het echt niet meer zo mooi als in het begin en je ziet het altijd wel wat aan de achterkant. En heb nog wel meer negatieve dingen gehoord, maar die weet ik even niet meer. In ieder geval ben ik van het idee afgestapt Knipoog

dit is echt onzin.
Ik heb zelf extensions en ik zet zelf extensions. Denk dat dat aan het kwaliteit haar en/of zetten ligt.

Mijn vorrige extensions heb ik er bijna 6 maanden in gehad. Mijn extensions waren nog prima maar als ze te ver uit zakken krijg je dread vorming bij de waxjes wat niet goed is voor je eigen haar en 6 maanden is ook wel de max om ze in te houden. Gemiddeld staat er 4 tot 6 maanden voor.

Als ik vertel dat ik extensions heb geloven ze het vaak nog niet omdat het gewoon niet te zien is. Dan moet ik echt een plukje met waxje laten zien en dan is de reactie jeeeeeetje he dat zie je helemaal niet. Nee duh dat is ook de bedoeling Haha!

ik vind het ideaal, heb zo lang gewacht op mijn mooie haar! wel raad ik aan om niet steeds direct weer opnieuw te laten zetten 1 keer achter elkaar kan wel maar daarna echt je haar even rust geven. (mocht je het wel gaan zetten) ik heb het er nu in totaal 8 maanden en kan al huilen bij het idee ze er straks weer uit gaan Vork

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:28

wassen jullie je haar zoiezo niet na het rijden dan?
Ik was altijd me haar na het rijden stof etc gaat ook in je haar zitten, vind dat echt vies om het dan niet te wassen

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:30

heb het nu tot bijna mijn knieholtes (zoals nouks had Haha! ) en laat het gewoon langzaam aan groeien tot ze er zat van is of tot de enkels (wil er niet steeds op staan)

gaat nu de goden verzoekken Bloos

maar heb erg weinig tot geen last van klitten
was het met haarbal regenwoud droog haar schampoo en creme spoelling.
na het wassen nat in een knotje (past niet meer goed strak in handoek) en na ik aangekleed ed ben gaat het knotje er uit handoek er door daarna een haar creme (de nieuwe van andrelon wand fructys heeft ze niet meer en junior wax (wella klit), wax alleen op het bovenste gedeelte creme helemaal).
dan beslis ik wat ik wil knotje of niet
wil ik knotje gaat het ongekamd zo in een knotje anders glijd die steeds uit
wil ik wat anders kam ik het uit en vrummel ik het daar in Haha!
zo heel af en toe wel eens een haar maskertje is ook wel lekker Haha!

en over nat haar niet kammen ??? met creme kan je het prima gewoon doen teminste ik wel
mijn haar word er niet dunner van en breekt ook niet af

ik doeche dagelijks wanneer ik er zin in heb of uit ga dus s'ochtens, s'middags of s'avonds dit ivm mijn werk

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:31

ik heb mijn haar tot over mijn kont gehad, alleen toen heb ik het afgeknipt, nu heb ik het tot over mijn BH bandje Lachen (iets langter)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:37

rommulus allemachtig heb je daar een foto van?
Moet zeggen, mooi vind ik het nie. Vaak loopt het ook dun sliertig uit.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:39

Breitling schreef:
LiNdA1986 schreef:

dit is echt onzin.
Ik heb zelf extensions en ik zet zelf extensions. Denk dat dat aan het kwaliteit haar en/of zetten ligt.

Mijn vorrige extensions heb ik er bijna 6 maanden in gehad. Mijn extensions waren nog prima maar als ze te ver uit zakken krijg je dread vorming bij de waxjes wat niet goed is voor je eigen haar en 6 maanden is ook wel de max om ze in te houden. Gemiddeld staat er 4 tot 6 maanden voor.

Als ik vertel dat ik extensions heb geloven ze het vaak nog niet omdat het gewoon niet te zien is. Dan moet ik echt een plukje met waxje laten zien en dan is de reactie jeeeeeetje he dat zie je helemaal niet. Nee duh dat is ook de bedoeling Haha!

ik vind het ideaal, heb zo lang gewacht op mijn mooie haar! wel raad ik aan om niet steeds direct weer opnieuw te laten zetten 1 keer achter elkaar kan wel maar daarna echt je haar even rust geven. (mocht je het wel gaan zetten) ik heb het er nu in totaal 8 maanden en kan al huilen bij het idee ze er straks weer uit gaan Vork

Jij zal het dan wel weten ja, ik denk dan dat het ligt aan degene die ze zet. Maar goed, ik doe het toch niet want vind het wel veel geld en dat kan ik op het moment niet missen Bloos

@Rommulus: ik wil ook wel een foto zien!

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:43

Mijn haar is 64 cm dus ik mag ook wel meepraten geloof ik *LOL* .

Ik heb ook nog eens heel dik en sterk haar, dus ik hoef er niets aan te doen. Ik was het ongeveer 5 keer per week met andrelon cair & repair shampoo en conditioner en dan doe ik daarna nog die euhm, lotion ook van cair & repair in. Gewoon omdat die zo lekker ruikt, mijn haar is al stevig genoeg van zichzelf.