Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiNdA1986 schreef:Ook ik kam mijn haar nooit als het nat is, dat is echt funest voor je haar, dan breekt het echt af.
amosje schreef:ooh extensionsik wil er ook zoooo graag hebben eh
wil mijn lange haren terug maar mijn ouders vinden het weggegooid geld![]()
is het handig extensions?? of meer leed mee
Cinnepin schreef:whahahahahah nee das niet de reden bij mij, ik krijg altijd ontzettende koppijn van die dingen, heb al verschillende opgehad, in verschillende maten maar telkens gaat mijn hoofd er helemaal van bonken en is het met geen pijnstiller stil te krijgen. Ik zet hem alleen op als ik het echt allemaal f niet vertrouw, zoals de 1e keren met mijn jonge fjord het bos in etc ( maar is beetje offtopic )
LiNdA1986 schreef:Ook ik kam mijn haar nooit als het nat is, dat is echt funest voor je haar, dan breekt het echt af.
LiNdA1986 schreef:amosje schreef:ooh extensionsik wil er ook zoooo graag hebben eh
wil mijn lange haren terug maar mijn ouders vinden het weggegooid geld![]()
is het handig extensions?? of meer leed mee
Ik wilde het ook altijd graag, maar ik vind het veels te duur en na 6 weken zit het echt niet meer zo mooi als in het begin en je ziet het altijd wel wat aan de achterkant. En heb nog wel meer negatieve dingen gehoord, maar die weet ik even niet meer. In ieder geval ben ik van het idee afgestapt
Breitling schreef:LiNdA1986 schreef:Ik wilde het ook altijd graag, maar ik vind het veels te duur en na 6 weken zit het echt niet meer zo mooi als in het begin en je ziet het altijd wel wat aan de achterkant. En heb nog wel meer negatieve dingen gehoord, maar die weet ik even niet meer. In ieder geval ben ik van het idee afgestapt
dit is echt onzin.
Ik heb zelf extensions en ik zet zelf extensions. Denk dat dat aan het kwaliteit haar en/of zetten ligt.
Mijn vorrige extensions heb ik er bijna 6 maanden in gehad. Mijn extensions waren nog prima maar als ze te ver uit zakken krijg je dread vorming bij de waxjes wat niet goed is voor je eigen haar en 6 maanden is ook wel de max om ze in te houden. Gemiddeld staat er 4 tot 6 maanden voor.
Als ik vertel dat ik extensions heb geloven ze het vaak nog niet omdat het gewoon niet te zien is. Dan moet ik echt een plukje met waxje laten zien en dan is de reactie jeeeeeetje he dat zie je helemaal niet. Nee duh dat is ook de bedoeling![]()
ik vind het ideaal, heb zo lang gewacht op mijn mooie haar! wel raad ik aan om niet steeds direct weer opnieuw te laten zetten 1 keer achter elkaar kan wel maar daarna echt je haar even rust geven. (mocht je het wel gaan zetten) ik heb het er nu in totaal 8 maanden en kan al huilen bij het idee ze er straks weer uit gaan