Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tinkerliefde schreef:Mn zus heeft dees van l'oréal.. nou die is echt zo waterproof als het maar zijn kanze krijgt hem dr echt met nix meer af
fotooo
tinkerliefde schreef:Mn zus heeft dees van l'oréal.. nou die is echt zo waterproof als het maar zijn kanze krijgt hem dr echt met nix meer af
:

Clienn schreef:inderdaad moeilijk eraf haln, iemand nog een superlotion waar je het mee afkan halen zonder dat het heel erg gaat vlekken?
Clienn schreef:Van Rimmel: 100 % waterproof ofzo, wacht zoek even foto..
gevonden:
[.img]http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/216/Rimmel_100_Waterproof__2359216.jpg[/img]
werkt goed niet klonterig, mooi laagje!!
edit: ik kan er zlefs mee onder de douch(de straalerop zetten) en het blijft zitten! krijg je er wel moeilijk aaf hoor!

Gewoon met van die oogmake-up reinigings pads van de hema. esther_sonja schreef:jaa die heb ik
even kijken,Volum Express
waterproof mascara
Maybelline New York
Super fijn
gewoon bij de kruidvat ofzo.
Ik heb de lichtblauwe versie

tes_saa schreef:
nicky_f schreef:tes_saa schreef:
ik zou die echt never kopen , een vriendin vn mij heeft hem , en hij bevalt mij echt niet, mijn wimpers gaan helemaal aan elkaar plakken , hij isnogal duur , en je krijgt hem er bijna niet af , en als je hem eraf krijgt , heel moeilijk.
Ik zou deze in iig niet kopen.
Bienotje schreef:Hoe duur zijn eigenlijk de mascara's van Dior/ estee lauder/lancaster ?
Weet iemand dat? Ik denk dat ik toch binnenkort maar eens voor een duurder merk ga, bevatten die nog borsteltjes of juist kammetjes?

over elke wordt wel iets positiefs én negatiefs gezet.