Nieuw kniegewricht ervaring gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nancyimka

Re: Nieuw kniegewricht ervaring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 21:13

DarkDreamer schreef:
@nancyimka: Ben blij voor je dat het zo goed geregelt is ed. Ja

Bij mijn vader waren ze ook aardig hoor? Maar dat was gewoon in Nederland Knipoog. Verschilt denk ik ook een beetje per ziekenhuis. Of heb ik nu ergens over heen gelezen? Bloos

Ik had laatst een vrouwelijke orthopeet en die was ook wel aardig hoor. Die zei ook van die andere arts dat het een flapdrol was Clown .

Ik hoor donderdag van de verzekering of ik naar Belgie mag om mij te laten opereren. Ik hoop dat er dan nog een plekje is in Juli, en anders hoop ik toch zeker begin augustus. Mijn ouders gaan namelijk 25 augustus op vakantie en die willen echt niet als ik onder het mes moet...

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 12:31

Hallo,

Omdat ik zelf niks kan vinden over ervaringen van mensen die een nieuw knie gewricht hebben gehad wil ik zelf op de site die ik gemaakt heb de eerste tijd alles bij gaan houden. Zodat andere mensen die het ook moeten onder gaan een beetje weten wat ze te wachten staat. Misschien dat jullie het leuk vinden om het ook te volgen.

Donderdag om 10.00 uur word ik door de verzekering gebeld met de uitslag of ik wel of niet geopereerd mag worden in België. Ik ben reuze benieuwd en stiekem toch ook wel wat zenuwachtig voor de uitslag. Je hoopt zo dat het mag, maar aan de andere kant wil je er niet te veel op rekenen omdat het zo tegenvalt als het niet mag...

De fysio vond mij in twee weken tijd toch wel weer meer achteruit gegaan. Mijn Rechter elleboog doet zeer deze kan niet helemaal meer strekken. Mijn pols doet ook pijn, waarschijnlijk door het rijden in de rolstoel. Je valt echt van het een in het ander. Huilen

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 23:27

Vervelend is dat he..
Mijn vader heeft het nu ook, die moet nu veel lopen en bewegen voor zijn geopereerde knie, maar zijn andere knie kan dit eigenlijk nog niet hebben. Dus de knie die nog niet geopereert is doet vreselijke pijn. Scheve mond

Weblog vind ik een goed idee Ja.
Sterkte er nog mee Ach gut

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 10:13

Ik kreeg gister een mail van de verzekering, ze willen een verwijsje van de reumatoloog. Ik vanmorgen naar het ziekenhuis want als je belt word je toch afgewimpeld!!! Toen ik aankwam liep net mijn behandelend arts op de gang, ik heb haar aangesproken. En ze wilde wel een verwijsje uitschrijven. Maar...... Ze ging eerst even twee weken op vakantie Huilen
Volgens mij weten ze echt niet hoe het is om zo te leven! Ik slik mij gek aan de pijnstillers. Ik ben ook naar de huisarts geweest om te vragen of die nog iets konden doen voor mij. Ik word er gek van ik kan niet meer van de pijn, vanacht weer wakker gelegen ondanks de pillen Huilen Huilen Huilen

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:03

Dus je krijgt die verwijzing pas als zij terug is van vakantie ?????
Wat een tr*twijf zeg, dat is iets van niks om dat ding in te vullen, maar ze denken alleen maar aan zich zelf aan aan hun portemonnee.
Ooeehhhhhhhhh......ik kan hier zo kwaad om worden hé Stoom uit je oren
Ik mag het niet eigenlijk niet zeggen, maar soms hoop ik dat ze zelf iets krijgen, dan weten ze wat het is om altijd pijn te hebben.
Zo, ik heb weer even mijn gal gespuwd..................lucht altijd wel op Haha!

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:41

Dat meen je niet???? Kan ze niet even snel een verwijsje typen of laten typen?? Kan een andere reumatoloog dat niet???
Och meissie toch wat verschrikkelijk poedersuiker!!!!
Kan je niet nog even bellen??? Dit kunnen ze toch niet maken??? Je hebt het niet getroffen met een meelevend arts zeg..

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 13:51

Ik heb al een klacht bij http://www.patientenbelangen.nl/Default.aspx?MenuID=228 ingedient. Ze konden verder niks voor mij doen, maar het staat nu wel op papier. De staat neemt dit natuurlijk allemaal mee!

Ik heb gevraagt of een andere arts dit voor mij in kon vullen. Toen vroeg ze hebben die jou wel eens gezien? Ik zeg volgens mij heb ik alle artsen van de afdeling al eens gehad. Echt hoor anders zijn ze ook niet zo moeilijk met doorsturen!!!

Ik baal er goed van want ik zie zo mijn operatie in België aan mijn neus voorbij vliegen. En ik zie ook al voor me dat ik zo nog voorlopig drie maanden moet doorlopen voor zo ver je het lopen kunt noemen!

Naast de indomectacine en tramadol mocht ik nog eens 6 paracetamol erbij in gaan nemen om alles te versterken van de huisarts want tja als je een reumatoloog daar voor moet spreken dan zit je nog wel even te wachten!!!

Zit nu te wachten op de verzekering, ik had ze gebeld dat ze genoeg moeten hebben aan het verwijsje van de huisarts! Ze zou mij terug bellen om 13.00/13.15 uur maar heb nu nog niks gehoord. Ik schrijf dit bericht en dan ga ik hun weer opbellen!

Kijk dit is dus weer zo'n rede dat ik naar belgië wil!!! Daar helpen ze je meteen en hoef je niet te wachten tot ze terug komen van vakantie!

K.U.T ziekenhuis hier in Leiden!

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:53

Oh ik hoop zo dat de verzekering genoegen neemt met het briefje van de HA.
Vind het verschrikkelijk erg voor je, helaas kan ik niks doen.
Heb net even je site bekeken, ga die zeker vaker bezoeken.

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 18:08

Tja en het zal eens meezitten he... De gene die mij terug zou bellen is weg. En degene die ik aan de telefoon had die kon mij natuurlijk niet verder helpen! Werd wel boos Boos! eerst maar ja zij kon er ook niks aan doen, en ze bood aan om mijn telefoon nr te mailen naar de gene die mijn dossier doet.

Morgen een nieuwe kans want dan bellen ze mij weer op van de verzekering.

Ik heb geklaagd bij dat patientenbelangen wat ik hiervoor ook al schreef en die zeiden ook laat ze dan maar met ziekenhuizen komen waar een kortere wachttijd is en waar ze een contract mee hebben en een goeie behandeling geven!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 10:41

_Scarlet_ schreef:
Tsja, ze moeten het toch ergens leren Knipoog Anders zijn er over een paar jaar helemaal geen artsen meer.

Maar fijn dat je al zo snel terecht kan!

FF oftopic....
Dan zouden ze wat meer specialiesatie plaatsen moeten maken want nu is de kans nadat je basis arts bent klein om door te stromen Knipoog
*me zusje is basis arts en werkt in Breda als arts assistent ze wil internist of huisarts gaan doen alleen ondanks veel soliciteren heeft ze nog geen plekje
Dit komt vooral door te weinig opleid plekken Knipoog
En op zo hebben we over enkele jaren amper meer goed opgeleide artsen...

Tis eigelijk te gek voor woorden lang leven doie mannetjes achter t buro maar niet heus.....
Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid!!!

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 11:26

Kido schreef:
_Scarlet_ schreef:
Tsja, ze moeten het toch ergens leren Knipoog Anders zijn er over een paar jaar helemaal geen artsen meer.

Maar fijn dat je al zo snel terecht kan!

FF oftopic....
Dan zouden ze wat meer specialiesatie plaatsen moeten maken want nu is de kans nadat je basis arts bent klein om door te stromen Knipoog
*me zusje is basis arts en werkt in Breda als arts assistent ze wil internist of huisarts gaan doen alleen ondanks veel soliciteren heeft ze nog geen plekje
Dit komt vooral door te weinig opleid plekken Knipoog
En op zo hebben we over enkele jaren amper meer goed opgeleide artsen...

Tis eigelijk te gek voor woorden lang leven doie mannetjes achter t buro maar niet heus.....
Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid!!!

Het zou gewoon fijn zijn als een arts assistend gewoon mee loopt met een echte arts die alles echt weet. En kom je nou voor een controle ok, maar als je dan van medicijnen wil veranderen en je krijgt te horen nee dat kan niet en je komt de keer erna omdat ik voor mij zelf een afspraak gemaakt had en een goeie arts en het kan wel ja dan baal je als een stekker als je gewoon iedere keer bij een arts in opleiding terecht komt!

Ik ben bij de huisarts bij een arts in opleiding en echt prima! Niks over te zeggen, ik ga liever naar haar als de echte huisartsen daar! Maar zij hoeft niet echt belangrijke beslissingen te nemen.

En op de reumapoli is het nou niet zo dat als je ergens last van hebt je morgen aan de beurt bent! Ik moest wel eens een maand wachten voor je bent. Tja dan baal je wel als je dan nog niet eens een arts te spreken krijgt!

Maar ik begrijp wel wat jij bedoelt hoor! Ze moeten ook leren!

Groetjes nancy