Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pytje schreef:ik had er ook lang geleden eentje op mn vinger. Hij is weggegaan, omdat ik er elke ochtend voor ik ging eten een beetje speeksel op deed. Het klinkt heel vies en raar (vond ik zelf ook), maar hij is snel weggegaan en nooit meer terug gekomen!
Arrabel schreef:Wratten : Frustraties over details, schuldgevoelens, angsten, negatieve gevoelens.
Je moet er in geloven maar als je het meer van de spirituele kant bekijkt komen wratten voort uit de dingen die hierboven beschreven staan, als je echt van je wratten af wilt dan zal je dus aan bovenstaande punten wat moeten doen, dan pas kom je er echt vanaf.
LaUrOssssss schreef:stinkende gouwe helpt
!!!!!!!!!!!!!!
een takje afbreken dan komt er een geelachtig sap uit. dat op je wrat doppen na hij zal verkleinen en verdwijnen dit werkt echt ik spreek uit eigen ervaring
TeeGee schreef:Misschien een beetje ranzig maar ochtendplas helpt ook voor dit soort dingen.....
TeeGee schreef:Misschien een beetje ranzig maar ochtendplas helpt ook voor dit soort dingen.....
Noppes schreef:Misschien al genoemd, maar bij mij werkte formule W echt. Je smeert er dan een soort doorzichtige gel op, wat opdroogt/hard word en dan is het wit.
Bij mij is het ook een aantal keren aangestipt (damn wat deed dat zeer!) werkte uiteindelijk dus ook totaal niet. Toen formule W geprobeerd en zelfs de hardnekkigste is vrij snel weggegaan en nooit meer teruggekomen
Edit: ik had er ook een flinke bij mijn nagelriemen, erg lastig plekje is dit volgens de dokter. Maar ook deze is vrij makkelijk weggegaan door formule W.
kippie17 schreef:Heb niet alles gelezen.
Maar je zou teatree-gel kunnen proberen.