welke mascara voor volume en lengte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Re: welke mascara voor volume en lengte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:05

Mascara's die je wimpers verlengen bestaan wel Knipoog.

Het wordt ook vaak niet aangeraden aan mensen met een bril of lenzen omdat die stukjes kunnen losgaan (of aan je bril kunnen gaan plakken).

Het zijn kleine stukjes die zich aan je wimper vast hechten.

Mascara's zie ik niet als vloeibaar. Meer een smeerseltje.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:07

Ik gebruik Estee Lauder, die van mij zijn vrij duur maar werken geweldig. Plakt niet en het ziet er heel mooi uit. Ik heb 4 verschillende en ben over alle 4 tevreden.

Bindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:29

#Ymke# schreef:
Bindi schreef:
Gutgut.

had een volwasserer reactie van je verwacht.

Anyway ik heb het eens voor de grap gemeten en het is wel degelijk zo.

Denk dat jij het anders opvat dan het er staat, je hoeft dus meteen zo aan te vallen.

Het kan gewoon niet, mascara is een vloeibaar goedje en kan niet ineens een paar mm aan je wimpers maken, dat zou zo afbreken als je een keer erlangs strijkt oid.

Ik weet niet welke mascara jij gebruikt Slapen Maar vloeibaar is het niet, het is idd een smeersel.

En ja, meten=weten, dus ik zou je mening maar wat bijstellen.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:39

Ik stel m'n mening niet bij, Nagelbijten / Gniffelen , als je geen lange wimpers hebt zul je nooit van die lange wimpers krijgen als ze beweren, maargoed, dit is een eindeloze discussie Knipoog

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:41

Als je geen lange wimpers hebt, zul je inderdaad nooit ontzettend lange wimpers krijgen door een mascara Knipoog.

Maar de mascara verlengt wel je wimpers.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:45

#Ymke# schreef:
SANEX schreef:
Bevalt me erg goed die booster eerst te gebruiken, je krijgt echt langere wimpers

Dat kan echt niet hoor Nagelbijten / Gniffelen , ie mascara plakt er niet ineens een stukje aanvast ofzo Bloos . Het enige wat mascara doet is het uiteinde van je wimpers zwart kleuren en als je van jezelf lichte wimpers hebt, lijkt het al snel of mascara ze langer maakt. Haha!

Goed lezen, ik gebruik eerst een booster, en die plakt wel degelijk een stukje op/aan je wimpers.
Dat is witte mascara eigenlijk, doordat je dat eerst opdoet krijgen de wimpers een extra laag en extra aan de puntjes. Als je daar weer een blauwe/bruine/zwarte mascara overheen doet heb je dus wel langere wimpers, doordat die boosterlaag er extra aan zit en de donkere mascara daar nog weer een laag over doet

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:48

Ik heb Magnif Eyes van Rimmel,
Uit de Cosmo Girl gebleken als beste kost maar 9 euro en werkt bij mij super! Ik d8 ik probeer het even maar hij klontert echt niet dat zweer ik en mooi vol!

Echt een tip!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 10:43

ik heb van me schoonzusje gejat: diorshow black out ( van dior dus)

ik stond helemaal verteld, ik had ineens mooie grote ogen joh.
t zal alleen wel klauwen met geld kosten..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:40

ik blijf ook bij me dior mascara.

Mascara kan onmogelijk je wimpers verlengen. Mascara smeerd er een laagjes over heen waardoor je haartje dikker worden en aan het uiteinde zal ook iets mascara zitten. Ze zullen misschien een mm langer zijn maar meer kan absoluut niet.

Die reclames zijn ook altijd net iets te nep. na mascara opgedaan te hebben hebben die vrouwen ineens reusachtige wimpers...... lang leven de wimperextensions Clown

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:10

hihi die van hollands handelshuis is erg handig we hadden vanochtend alweer vroeg visite (mams is 50 geworden) en had dus nog niks aan mn kop gedaan maar mascara zat er nog precies het zelfde op zoals gisteren. t is er niet af te krijgen, soms niet handig maar opt moment wel haha

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:14

je mascara laten zitten is niet best voor je wimpers hier breken ze vanaf

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:19

Ik doe altijd eerst een beetje poeder op mijn wimpers en daarna zet ik drie keer een dun laagje op. Ik heb allerlei dure merken gebruikt, maar ik heb nu de goedkoopste van 't Kruidvat, merk Essence, nog geen euro 3 en het bevalt mij prima!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:29

Breitling schreef:
je mascara laten zitten is niet best voor je wimpers hier breken ze vanaf

Ik smeer nu al zo'n 10 jaar mascara op mn wimpers en laat het altijd zitten, haal het nooit weg met remover o.i.d
Mn wimpers zijn nog net zo lang als 10 jaar terug, dus dat afbreken zal wel een beetje meevallen. Ik duik zo met mn mascara-snoetje mn bed in Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:36

dan ben je een uitzondering of je zit nooit aan je ogen of je gebruikt een mascara die zacht blijft. Mascara word over het algemeen altijd hard als je daar mee slaapt en je wrijft een keer in je ogen maak je je wimpers toch echt wel kapot

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:38

ik heb de immitable mascara van Chanel. vind hem echt geweldig!! als je 1 laagje op doet is hij heel chique voor overdag, doe je 2 of 3 laagjes dan heb je echt knalogen Lachen

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:10

Ik gebruik masterpiece van maxfactor maar daar ben ik niet zo tevreden over borsteltje bevalt me niet. En ik gebruik volume shocking en die is wel goed. Ik zet eerst de wimperkrultang er op dan de witte laag en dan de zwarte. Nou me winmpers zijn dus echt wel langer en gekruld Knipoog

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:16

Wolffie schreef:
Gek genoeg; Hema voor extra lengte (die met het rare borsteltje) werkt prima. Het ligt er maar een beetje aan, maar voor die 3 euro kun je het proberen Knipoog (Heb de tip overigens ook van een vriendin... Schijnheilig)

vond ik ook fijn tot ik er blijkbaar verkeerd op reageerde, ontstoken ogen en super veel jeuk

heb max fator volume express is kwa volume wel fijn maar krijg er geen lengte mee.
die van de etos vind ik nog altijd het fijnste in combinatie met volume express