Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lena_girl schreef:Nouja , volgens mij denkt bijna IEDEREEN dat ie te dik is ,hoe dun of dik je ook bent.![]()
Of niet soms...?
dovish schreef:Ik denk dat je wel wat te dik bent, of eigenlijk, vééééééééél te dik. Kan je nog wel koprollen met gym?
Als ik jou was zou ik even in mijn profiel kijken, en dan in ieder geval proberen af te vallen tot je mijn model hebt. Succes er mee!
*zucht*
lena_girl schreef:dovish schreef:Ik denk dat je wel wat te dik bent, of eigenlijk, vééééééééél te dik. Kan je nog wel koprollen met gym?
Als ik jou was zou ik even in mijn profiel kijken, en dan in ieder geval proberen af te vallen tot je mijn model hebt. Succes er mee!
*zucht*
Is dit voor mij bedoeld ?
Meissie17 schreef:Moet hier nog een topic voor worden aangemaakt?? Of moet je horen hoe dun je wel niet bent.. Zielig hoor
ktink schreef:Ook wel is gehoord van mensen met een laag zelfbeeld?!
WildWings schreef:ktink schreef:Ook wel is gehoord van mensen met een laag zelfbeeld?!
Over het algemeen genomen ga je dan NIET op een internetforum zo'n vraag stellen. Bovendien heeft praktisch iedereen toch wel eens van je BMI gehoord, even google en je kan 't op 200 sites berekenen en zo zien of je te dik bent of niet.
AnnemiekvM schreef:Wat voelen sommige mensen zich snel aangevallen zeg! Sla dit topic dan over...
ktink schreef:Jezus mensen..
Ze heeft nu wel vaak genoeg gehoord dat ze niet dik is..
En met al die sarcastische opmerkingen schiet je ook niets op..
Ook wel is gehoord van mensen met een laag zelfbeeld?!
Ik heb zelf ook jarenlang gedacht dat ik te dik was..
Terwijl ik in het echt ondergewicht had..
Het is me allemaal aangepraat... Ik zat flink in de knoop met mezelf.. en dan ga je het vanzelf geloven..
Noujah.. gelukkig denk ik er nu weer anders over..
Maar serieus mensen.. doe ff normaal!!!