Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuraolisa schreef:jeetje ik ben 16 hoor weet niet waar jullie je oogen hebben zitten:Ojeetje man jullie denken zeker dat ik een kind val 10 ben die nog met poppen speelt kom op zeg, ik weet heus wel hoe ik een kind op moet voeden gadverdamme man wat een gezeik, oh en als het perongelijk gebeurt is het zooo zielig voor die gene, pff nou dat is niet anders dan nu, sorry i kkan ook erg boos worden hoe jullie nu doen, reken maar dat het kindje een mooi leven krijgt, daar zullen jullie je nog van raar op kijken
djuraolisa schreef:nee tuurlijk niet,;) ze zijn nix verplicht ik neem me kindje zo vaak mogenlijk mee als ik weg ga( winkelen ofso)
Milly_ schreef:Het is een hele aanpassing, je moet leren voor jezelf zorgen, je relatie word anders, je rekeningen gaan beheren, je huishouden enz...
I
horseyfries schreef:Wil je eens antwoorden op de vraag waarom je niet eerst gaat samenwonen en kijkt of dat goed gaat voor je aan kinderen begint? Vind jij niet dat je dat verplicht bent tegenover je toekomstige kindje?
djuraolisa schreef:ik heb ook al tig keer gezegt ik weet dat ik nog jong ben, maar dat is mijn droom zeg ik altijd maar, altijd al gewild jong een kind, en heb nu een hele goeie relatie, die niet meer stuk kan, we zijn zo dol gelukkig met elkaar het is net alsof jullie het mij niet gunnen maar laatmaar,wacht wel een tijd todat jullie tevreden zijn bah je plannen veranderen voor anderen
djuraolisa schreef:ik heb ook al tig keer gezegt ik weet dat ik nog jong ben, maar dat is mijn droom zeg ik altijd maar, altijd al gewild jong een kind, en heb nu een hele goeie relatie, die niet meer stuk kan, we zijn zo dol gelukkig met elkaar het is net alsof jullie het mij niet gunnen maar laatmaar,wacht wel een tijd todat jullie tevreden zijn bah je plannen veranderen voor anderen
djuraolisa schreef:ik werk niet in frietzaak donder tog op man. stinkmodder reacties alemaal maar de mazzel dit toppic kan nu sluiten die moderators luisteren ook niet
ladylay schreef:als je zo jong bent ben je nog niet wijs genoeg om hierover een beslissing te nemen....
en nog niet volwassen genoeg.....
ook al denk je het wel, zoals alle 15/16 jarige......
en zeg dus niet dat je niet wijs bent e.d.
maar niet genoeg, en dan vooral voor dit soort beslissingen
djuraolisa schreef:ik werk niet in frietzaak donder tog op man. stinkmodder reacties alemaal maar de mazzel dit toppic kan nu sluiten die moderators luisteren ook niet