Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:maar alleen hoofdpijn is geen migraine lijkt mij. Ik heb ook vaak hoofdpijn en soms ook heel erg hoofdpijn dat ik bijna jankend in bed lig maar dat is toch niet gelijk migraine.
Henzz schreef:Ik vind dat het wel aangetoond moet zijn door een dokter als je migraine hebt. Zomaar bij hoofdpijn roepen dat het migraine is, dat is niet reeel.
Henzz schreef:Inderdaad, die pillen gaan zeker na pas 2 weken (dacht ik) werken. Ik ben ook begonnen met 50 mg, maar dat bleek te weinig te zijn, ik bleef 1 aanval per week houden, dat is gewoon te veel. Dus nu 100 mg en ben nu toch al een hele tijd migraine vrij! Heb wel bijwerkingen van die medicijnen maar die neem ik voorlopig maar voor lief...
Migraine is inderdaad niet aan te tonen. Ik bedoelde mijn eerdere opmerking ook eerder als dat er mensen zijn die zeggen dat ze migraine hebben terwijl ze niet eens weten wat het is of hoe dat voelt. Hoofdpijn = migraine, meer op die manier. En zo is het dus echt niet!
Spanningshoofdpijn, ja dat wordt ook veel gezegd. Bij mij in eerste instantie ook, "je maakt je veel te druk". Ja, dat zal wel maar het is wel migraine, dat bleek dus ook wel.
Wat voor medicatie slikken jullie verder?
stef schreef:lijkt me toch als 1 aanval, kan goed hoor. Ik heb weleens 1 aanval over een paar dagen verspreidt