Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Samy schreef:Wow dat is zeker schrikken, gelukkig dat je een andere arts heb gehad.. Gaat ie nu wel weer beter, nu je tenminste weet wat er was?
Ik ben helemaal van streek nu.. kan het eigenlijk niet bevatten... Ik moet nog even terug op aarde komen, dat komt nog wel, maar nu even niet
Rozanne schreef:Jeetje wat vreselijk!
Dat ze dan niet toen hebben gezien..?
Heel veel sterkte!
Vind het welk raar dat ze dat nú pas concluderen.? Een hersen bloeding is toch wel iets heftigs,.. Dat hadden ze toch eerder moeten zien?
Mistic schreef:Jeetje wat een verhaal.
Als ik jou was zou ik wel je huisarts aansprakelijk stellen, al doe je het alleen al voor de gevolgschade. Aangezien er nog niet bekend is hoe het toekomstbeeld is. Naast materiele schade heb je ook recht op smartengeld.
Mistic schreef:Jeetje wat een verhaal.
Als ik jou was zou ik wel je huisarts aansprakelijk stellen, al doe je het alleen al voor de gevolgschade. Aangezien er nog niet bekend is hoe het toekomstbeeld is. Naast materiele schade heb je ook recht op smartengeld.
karuna schreef:Eh Barmat van MS hoef je niet dood te gaan hoor. Ik spreek uit ervaring.. het is vervelend dat klopt maar ik heb liever MS dan een hersenbloeding als ik toch mag kiezen.
Wel fijn dat de huisarts meteen actie onderneemt en dat je al zo snel terecht kunt bij de neuroloog. Nu maar hopen dat er verder niks uitkomt.