Even een routine-check... en dan krijg je DIT te horen.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

Re: Even een routine-check... en dan krijg je DIT te horen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 08:51

Oeh daar ben je mooi klaar mee zeg! Sterkte in de komende periode!

Lekker laks van die artsen :S

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:05

Jeetje, wat zal je geschrokken zijn! Ik wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd!

Wel weer een les voor alle ruiters; cap op je hoofd als je gaat rijden!

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:06

Bij deze wil ik je heel veel sterkte wensen! Hopelijk heb je snel meer duidelijk en kom je te weten hoe nu verder e.d. De meeste (ik zal ze niet allemaal over 1 kam scheren) artsen zijn op dit moment in mijn ogen laks, klein voorbeeld mijn man werd geopereerd aan een chronische oorontsteking en is thuisgekomen met een aangezichtsverlamming --> foutje bedankt!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:26

Barmat schreef:
Samy schreef:
Wow dat is zeker schrikken, gelukkig dat je een andere arts heb gehad.. Gaat ie nu wel weer beter, nu je tenminste weet wat er was?

Ik ben helemaal van streek nu.. kan het eigenlijk niet bevatten... Ik moet nog even terug op aarde komen, dat komt nog wel, maar nu even niet

Nou, ik zou me ook echt rotschrikken!! Heel veel sterkte, hopelijk vallen de gevolgen mee..

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 12:03

Rozanne schreef:
Jeetje wat vreselijk!
Dat ze dan niet toen hebben gezien..?
Heel veel sterkte!

Vind het welk raar dat ze dat nú pas concluderen.? Een hersen bloeding is toch wel iets heftigs,.. Dat hadden ze toch eerder moeten zien?

Niet als ze alle symptomen negeren en geen scan maken.... Verdrietig

En dat is nu net het probleem - men was zo laks mijn klachten niet serieus te nemen terwijl ik continu bleef zeggen - dit KAN toch niet?
Men zei dat er niks aan de hand was/is... ik denk dat ik ze een kopie van de foto op stuur, inclusief het beeld waar die grote, witte vlek op te zien is..... Verdrietig Verdrietig

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 12:05

@ diegenen die gelijk beginnen te prediken over een cap enzo...

Ja,het is mijn eigen schuld. Ik ben zo stom geweest geen cap te dragen en daar betaal ik nu de prijs voor, helaas....

Ik besef mij dat erg goed hoor, dat hoeft werkelijk niet nogmaals ingewreven te worden, daar zit ik namelijk niet zo op te wachten

Ja, ik ben van mening dat je beter altijd een cap kunt dragen, altijd, ook bij een mak paard, een rustig paard of een paard dat je al jaren kent. Ik ken mijn paard ook al jaren en toch viel ik er af, omdat hij schrok.

Maar ik ga niet op kruistocht, iedereen moet het voor zichzelf bepalen, dat kan ik niet doen. Ik kan alleen maar zeggen - kijk wat het met je kan doen en denk er over na.

Maar goed, vaak is het een kwestie van zelf ondervinden.....

_Lara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:08

Zo dat is schrikken!
Ik denk dat je wel geluk hebt gehad, toen mijn vader het had, kreeg hij meteen medicatie voor van alles en nog wat..
Sterkte verder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:13

Tjezus.. dan schrik je je ook kapot !
Wat een vreselijk domme actie ook van die Nederlandse artsen..

Heel veel sterkte.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:22

..achteraf is het allemaal makkelijk praten...maar je zit nu met de ellende..heel veel sterkte met dit alles!!!..het is niet niets, hopelijk kom je snel in een leven dat je het allemaal een plekje heb gegeven en dat je, ondanks dit hele gebeuren,lekker verder kan hobbelen!!!

(geef je hierbij een steuntje in je rug)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:24

Jemig, dat is wel heel erg schrikken!
Heel veel sterkte nog! Ach gut

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:36

Eerlijk gezegd verbaasd het me niks dat er zo gereageert is. Ik loop iets te lang en te vaak in ziekenhuizen rond om nog ergens verbaasd over te reageren. Ik heb altijd het idee nederlandse artsen als eerste leren op hun opleiding dat alles psychisch is en dat elke patient een onmondig kind is dat het zogenaamd altijd beter weet en dat je de mond moet snoeren omdat zij de "arts" zijn. En als er dan fouten zijn gemaakt aantoonbaar. Dan zijn ze niet thuis terwijl jij nu met de gevolgen zit.

Al denk ik wel dat je blij bent dat je nu weet wat het is en waardoor je je zo beroerd voelt en dat je niet gek bent. Alleen hoe nu verder? Is er nog iets aan te herstellen? Loop je nog een kans op een bloeding? Wat zijn de gevolgen voro je werk leven enzo. Wel vragen die nu denk ik op je afkomen. Help ik had dood kunnen zijn, of blijvend zwaar gehandicapt.

Geen lichte vragen waar je helemaal zelf uit kunt komen. Vraag of je een contact/praat persoon kunt krijgen in het duitse ziekenhuis. Daar kun je terecht voor alle vragen die je maar kunt bedenken. Elke goede neurologische afdeling moet die hebben. Die kunnen je echt verder helpen met het hoe en wat.

Hopelijk kom je over de schrik heen van deze uitslag en kun je de gevolgen zoveel mogelijk beperken of voorkomen. Heel veel sterkte. Ach gut

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:37

Jeetje wat een verhaal.
Als ik jou was zou ik wel je huisarts aansprakelijk stellen, al doe je het alleen al voor de gevolgschade. Aangezien er nog niet bekend is hoe het toekomstbeeld is. Naast materiele schade heb je ook recht op smartengeld.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:42

Ach gut Barmat,... ik kan het me goed voorstellen dat je flink geschrokken bent hierdoor Scheve mond
Ik weet ook dat door een simpel routine-onderzoekje je gehele leven op zijn kop kan gooien, heb het vorige week helaas ook meegemaakt Verdrietig
Ik wens je veel sterkte en beterschap de komende tijd.

@Mistic: Smartegeld? Clown Hoe krijg jij dat voor elkaar dan?
Mijn stiefvader is tijdens een simpele ingreep in het ZH gedeeltelijk verlamd geraakt, ... dit is na denk ik zo´n 9 jaar geleden en tot nu toe nog steeds niks gezien aan geld

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:45

Mistic schreef:
Jeetje wat een verhaal.
Als ik jou was zou ik wel je huisarts aansprakelijk stellen, al doe je het alleen al voor de gevolgschade. Aangezien er nog niet bekend is hoe het toekomstbeeld is. Naast materiele schade heb je ook recht op smartengeld.

dat is dus waar ik ook al aan zat te denken en buiten dat, misschien nemen ze dan een volgend keer wel de klachten serieus genoeg Ach gut

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:47

Mistic schreef:
Jeetje wat een verhaal.

Let wel dat dit een hele langdurige kwestie kan zijn/worden. Wij zijn hier ook mee bezig maar ze houden elkaar allemaal dehand boven het hoofd terwijl het resultaat van de misgelopen operatie toch duidelijk te zien is.
Ik wil alleen zeggen wil je dit gaan doen neem een echte letselschade advocaat in de arm (sommige worden vergoed door je rechtsbijstandsverzekering) en zorg dat je een lange adem hebt (wij zijn al 2½ jaar bezig Boos!).

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 15:37

Cap of geen cap op je hoofd daar kan jij nu toch niks meer aan veranderen.
Wel bjzonder slordig van de Nederlandse artsen dat ze zo hebben laten lopen.

Ik hoop dat je snel wat meer weet en goede medicijnen gaat krijgen.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 15:43

Jee meid wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je hele leven op z'n kop staat nu.
Echt weer een grove fout van de NL artsen, je hoort het gewoon te vaak tegenwoordig.
In ieder geval heel veel sterkte en vooral beterschap gewenst. Ach gut

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 19:32

Vanavond bij de huisarts geweest... hij vond het ook belangrijk om zo snel mogelijk naar de neuroloog te gaan, om dingen uit te sluiten.
Hij vertelde nog wel dat hij blij was dat het "maar" een hersenbloeding is geweest, hij dacht namelijk eerst gezien mijn restklachten dat ik MS zou hebben... nou inderdaad, dat lijkt mij verschrikkelijk, je geneest dan nooit meer en uiteindelijk... ga je dood. Verdrietig

Morgenochtend om kwart voor 8 mag ik op de stoep staan bij de neuroloog, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...

Echt gerust ben ik niet natuurlijk, het blijft maar door mn kop spoken maar aan de andere kant probeer ik het te relativeren.... tot nu toe heb ik het allemaal overleefd dus waarom zou ik de morgen niet meer halen (bij wijze van spreken) Lachen

Bedankt in ieder geval voor jullie steunbetuigingen, doet mij enorm goed! Ja

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:37

Kan me heel goed voorstellen dat je bent geschrokken..!
Sterkte ermee

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:40

Eh Barmat van MS hoef je niet dood te gaan hoor. Ik spreek uit ervaring. Clown . het is vervelend dat klopt maar ik heb liever MS dan een hersenbloeding als ik toch mag kiezen.

Wel fijn dat de huisarts meteen actie onderneemt en dat je al zo snel terecht kunt bij de neuroloog. Nu maar hopen dat er verder niks uitkomt.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:41

Sterkte morgen...

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 19:46

karuna schreef:
Eh Barmat van MS hoef je niet dood te gaan hoor. Ik spreek uit ervaring. Clown . het is vervelend dat klopt maar ik heb liever MS dan een hersenbloeding als ik toch mag kiezen.

Wel fijn dat de huisarts meteen actie onderneemt en dat je al zo snel terecht kunt bij de neuroloog. Nu maar hopen dat er verder niks uitkomt.

excuses daar voor... ik ben duidelijk verkeerd geïnformeerd... dacht dat je uiteindelijk er wel aan dood ging... dat er steeds meer vitale delen uitvallen en dan... the end.

sorry, wilde je niet beledigen of zo.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:06

Beledigt, nee hoor ik niet Haha! . Is een vaak gehoorde mededeling van MS eigenlijk dat ieders nachtmerrie is maar in de praktijk zelden voorkomt, gelukkig.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 21:22

zo! verhaal zeg!
Nahjah, we wisten natuurlijk al van je schouder..maar dit.
Veel sterkte verder, en natuurlijk kun je rekeken op onze steun
(geld voor alle logica topic bewoners denk ik trouwns)

Houd ons op de hoogte!
En ik ga hard voor je duimen morgen!!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 21:38

Jeetje wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Fijn dat je morgen al naar de neuroloog kan. Ik hoop dat het verder allemaal meevalt en je gauw weer wat geruster kan zijn. Sterkte!