drugsgebruik.. ja/nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jacqq

Re: drugsgebruik.. ja/nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:29

leintje_ schreef:
nog nooit drugs gehad, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar spacecake Vork maar mijn vader breekt ook allebei me benen Tong uitsteken

liggen we gezellig met zn alle in t zieken huis met gebroken benen Tong uitsteken

manon_raisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:33

Haha,
nee nog nooit gebruikt, en ben het ook niet van plan..
Ben er te mieterig voor, maarja.. that's me Haha!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:34

Ik blow af en toe en heb 1x gesnoven. Snuiven doe ik niet meer, klote gevoel in je neus en je merkt er weinig van. Lachen

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:36

ik ga doei doei

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:37

jup 1 keer gebruikt samen met drank en ben daarna compleet geneze....ben zo ziek als een hond van geweest...heb 3 dagen me hele kapot gespuugd...en kreeg een badtrip en dat was echt heel oncool

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:37

argonlover schreef:
ik ga doei doei

doei Doei!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:39

Ghehe half HK topic hier. *LOL*

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:40

KsVrPy schreef:
Ghehe half HK topic hier. *LOL*

ja volgens mij krijgen we straks mod opmerking of hij wordt verplaatst Knipoog

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:42

Als in hard of softdrugs? ik van allebei namelijk wel geprobeerd.. af en toe neem ik nog een blowtje.. lekker ontspannen Clown

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:42

argonlover schreef:
ik vind het ook dom om je problemen (er tijdelijk) mee op te lossen, maarja,... een keer kan geen kwaad (ik bedeol je kan precies het zelfde zeggen over alcohgol.)

Mensen doen het niet alleen om problemen mee op te lossen!! Ook gewoon voor de gezelligheid!!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:45

er zijn inderdaad wel mesen die het gewoon voor de leuk proberen.. pure nieuwsgierigheid bijvoorbeeld.. maar er zijn talloze mensen die het gebruiken voor het wegnemen van problemen.. wil je sociaaler doen en schijt hebben aan dingen en bovendien meer energie krijgen? neem xtc.. daar doen mensen het voor die problemen ermee proberen op te lossen.. hun pakkie an toch? zelf weten.

Ik heb een familielid aan de coke geahd.. vernielde meer dan het heelde

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:49

ik denk dat het middel niet zo zeer het kwaad is
wel de gebruiker (en het)ervan

mee eens of oneens?

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:53

weet je hoeveel rotzooi ze in pillen e.d verwerken?
Als iemand met een depressie xtc slikt word hij/zij geestelijk verslaafd. Gelukkig is het niet lichamelijk verslavend Lachen

Dus ik weet niet..

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:55

Ik heb ook nog nooit drugs gebruikt, al ben ik wel benieuwd nar het gevoel om eerlijk te zijn.
Wil echt wel eens een keer spacecake gegeten hebben ofzo..
en toevallig had ik het laatst met een vriend over LSD.. naja wie weet ooit.. als mijn ouders in verweggiestan zijn.. maar ik ben eigenlijk op dat gebied een beetje bang voor het effect. Je weet maar nooit hoe het uitpakt.
(ten tweede, geen idee hoe ik eraan zou komen)

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:58

het leven bestaat uit risico's nemen.. zolang je in goeie staat bent en je zelfverzekerd bent kun je er best 1 nemen Knipoog gewoon goed info opzoeken en voorzorgsmaatregelen nemen voor het geval dat. Daarbij ervoor zorgen dat er een vertrouwt iemand bij is! HEEL BELANGRIJK!

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 23:04

Nou, ik heb een keer iets op tv over LSD gezien, was niet leuk. Ik zou echt iets ander kiezen Tong uitsteken Als dat de verkeerde kant op gaat .... nja. Ik heb zelf nog nooit drugs gebruikt en ik ben er ook niet nieuwschierig naar.( hoewel ik zoveel mensen over spacecake hoor Bloos Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 23:35

Vraag me altijd af hoe iedereen eraan komt?
Zeker op jonge leeftijd...

Heb vroeger vreselijk veel geblowd,bijna dagelijks.
Heel af en toe wil ik nog weleens een jointje nemen,laatst nog een klein snuifje genomen maar dat bevalt me dus eigenlijk toch niet zo..
Ik heb liever alcohol,dat werkt wat gedoseerder.
(met mate dan,althans)

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 23:45

Groningen.. DE stad van de xtc en het zit bomvol dealers.. echt, het kan je buurman zijn Knipoog vooral redelijk jonge dealers (kunnen zomaar 15 jaar zijn)
Je hoeft maar ergens te werken en je hebt via via contact (mijn baas dealt geloof ik ook Nagelbijten / Gniffelen )

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 00:59

Ik heb een paar keer een pilletje geslikt, vond het wel een leuke ervaring en voelde me echt lekker toen. Ik zal het vast nog wel eens doen, maar ik doe het niet eens 1x per jaar, dan vind ik het nog wel kunnen.
Ik heb ook een paar keer speed gesnoven, achteraf voelde ik me echt niet lekker, had niet geslapen, kon geen eten zien of ruiken en was heel slapjes. Dat doe ik NOOIT meer.
Paddo's heb ik 2x gedaan, ik vond het wel grappig.
Verder blow ik redelijk vaak, i kweet dat het slecht is. Als ik rook denk ik dat ik mij beter voel..
Ik vind dat als mensen amf en toe drugs gebruiken en weten wat ze doen, met mensen zijn die weten wat ze doen, ook weten wat je moet doen als er iets fout gaat, en vooral je eigen grens kennen. Als je weet dat je snel verslaafd bent doe het dan niet, vooral geen coke.
Drugs is op elke straathoek te verkrijgen, word zelfs nog aan huis gebracht als je wil dus ik vind het wel gevaarlijk voor jongere mensen...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 01:00

ja.. paar jaar lang elk weekend het hele weekend door..
ik pluk er nu helaas de 'vruchten' van.. Boos!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 01:31

heb vroeger wel vaak geblowd....en heb ook wel meerdere malen een pilletje genomen ...
tja toen was het erg leuk..deed het zo nu en dan eens...1 x in de 3 maanden ofzo
tegenwoordig accepteerd mijn lichaam het niet meer en ga ik zowel van joint als pil Bad...
kots me eigen helemaal leeg Misselijk
Nee de fun is er vanaf,vind het niet leuk meer
en achteraf gezien vind ik dat ook maar prima ook Ja
was namelijk altijd zo zwaar naar de k.l.o.t.e. daarna........

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 01:48

Wel gedaan vroeger (zowel soft- als harddrugs) maar begin er niet aan. Wat je niet kent, mis je ook niet. Heb zelf hele slechte ervaring gehad, waardoor het bij mij in 1 x over was en heb daarna nooit meer drugs gebruikt. En ben blij toe, het is gewoon rotzooi.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 02:16

Ik heb zelf nog nooit iets gebruikt maar in mijn familie heb ik het wel meegemaakt.

Het begon met roken daarna blowen en al heel snel ging het over naar het gebruim van speed en coke.

Gevolg was een vreselijk slechte familiesituatie en een zeer slechte situatie voor de persoon zelf.
Afijn het komt er op neer dat diegene geen thuis meer had en geen vangnet etc.

Door het helemaal los te laten lijkt het de goede kant op te gaan maar de gevolgen zijn er en een zeer foute periode achter de rug.

Ik keer er naar en nu nog, heel vervelend voor de persoon in kwestie ( er komt meer achter aan dan de meeste denken en wel geestelijk).

Als er iemand is die deze middelen wil gebruiken dan kan ik alleen maar hopen dat diegene op tijd kan uitstappen uit dit wereldje ( het is meer dan het aanpakken en gebruiken en vul de rest maar zelf in )

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 06:08

Nee ik heb het nog nooit gebruikt maar ik ga nog wel een x hasjbrownies en space cake eten met myn vriend & 1 vriendin Bloos

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 09:13

hallow schreef:
Groningen.. DE stad van de xtc en het zit bomvol dealers.. echt, het kan je buurman zijn Knipoog vooral redelijk jonge dealers (kunnen zomaar 15 jaar zijn)
Je hoeft maar ergens te werken en je hebt via via contact (mijn baas dealt geloof ik ook Nagelbijten / Gniffelen )

Dit is zooo waar!!
En ik heb 't niet eens over Groningen, maar je verbaast je er echt over wie er wel eens gebruikt, en vaak heb ik me ook over dealers verbaast!!
Nou moet ik zeggen dat ik nog nooit een baas heb gehad die dealt Knipoog