Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Als ik ga stappen en draven heb ik niet zoveel pijn, maar in de galop voel ik het bij elke pas in mijn rug, niet heel erg, maar wel dat ik dan achteraf weer meer pijn heb en stijver word.
Ik denk er over om mss een ijslander ofzo te kopen, schijnt dat de tolt erg lekker voor je rug is. Zou het alleen wel jammer vinden om geen dressuur meer te kunnen rijden.
Ik ben ook heel erg bang dat het weer in mij rug schiet en dat ik dan helemaal niet meer kan bewegen, heb net een andere baan dus kan dat nu niet gebruiken.
Over 2 weken moet ik weer naar de neuroloog dan maak ik wel een heel vragenlijstje want de vorige keer was ik alleen maar even gebeld met de uitslag van de mri.
sjaantje schreef:De pijn kan ook best door verschillende oorzaken getriggerd worden. Er zijn verschillende vormen van pijn. Bij mij voel(d)en verschillende bewegingen weer anders pijnlijk aan. Dit hangt ook van de grootte van de hernia af.
Urielle schreef:sjaantje schreef:De pijn kan ook best door verschillende oorzaken getriggerd worden. Er zijn verschillende vormen van pijn. Bij mij voel(d)en verschillende bewegingen weer anders pijnlijk aan. Dit hangt ook van de grootte van de hernia af.
Okay...
Bij mij is nl. alleen door de osteopaat en kinesist van 'buitenaf' naar mijn bekken gekeken. Sinds ik ben gestopt met rijden wordt het alleen maar erger lijkt het wel. Voorheen voelde het vooral stijf, de onderrug echt 1 blok beton, met rijden kon ik mijn bekken niet kantelen maar zeer deed het alleen achteraf na grote inspanningen.
Maar nu is het dus erger geworden. Bij lang stilzitten of bij lopen heb ik een soort stekende brandende pijn van de aansluiting bekken/onderrug naar mijn rechterbil. Dit blijft dan zeurend op de achtergrond aanwezig tot ik weer geslapen heb. Zou dit een hernia kunnen zijn? want dan is het misschien toch de moeite waard om eens een scan te laten maken.
Mijn kinesist is pas eind volgende week terug dus ik kan het hem niet vragen.
Urielle schreef:sjaantje schreef:De pijn kan ook best door verschillende oorzaken getriggerd worden. Er zijn verschillende vormen van pijn. Bij mij voel(d)en verschillende bewegingen weer anders pijnlijk aan. Dit hangt ook van de grootte van de hernia af.
Okay...
Bij mij is nl. alleen door de osteopaat en kinesist van 'buitenaf' naar mijn bekken gekeken. Sinds ik ben gestopt met rijden wordt het alleen maar erger lijkt het wel. Voorheen voelde het vooral stijf, de onderrug echt 1 blok beton, met rijden kon ik mijn bekken niet kantelen maar zeer deed het alleen achteraf na grote inspanningen.
Maar nu is het dus erger geworden. Bij lang stilzitten of bij lopen heb ik een soort stekende brandende pijn van de aansluiting bekken/onderrug naar mijn rechterbil. Dit blijft dan zeurend op de achtergrond aanwezig tot ik weer geslapen heb. Zou dit een hernia kunnen zijn? want dan is het misschien toch de moeite waard om eens een scan te laten maken.
Mijn kinesist is pas eind volgende week terug dus ik kan het hem niet vragen.
Jen33 schreef:(ik kan weer fietsen!!!!!)
Urielle schreef:Ik heb mijn vriend instructie gegeven om vandaag naar het ziekenhuis te bellen voor een afspraak, ben benieuwd wanneer ik terecht kan en wat eruit komt
(ik ben nl. helemaal bang dat ze juist niks zien en dat ik zo blijf sukkelen)