reactie lichaam na jarenlang pilgebruik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

Re: reactie lichaam na jarenlang pilgebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 19:50

ik gebruik nu sinds kort weer de pil. toen ik gestopt was was ik heel heel veel onvoorspelbaarder wat emoties betreft. vooral voor me omgeving erg moeilijk om met mij om te gaan omdat ik overal hypergevoelig op reageerde dus of ontplofte of ging janken. nu ben ik sinds 2 maandjes weer aan de pil en ik merk dat ik weer rustiger word. meestal zijn mijn bloedingen ook veel heftiger zonder de pil en heb ik meer pijn zonder pil.

mooie bijwerking van mijn huidige pil is dat mijn borsten weer zijn gaan groeien. en aangezien ik maar een aa cupje had ben ik daar erg blij mee. wordt nu al mooie volle a

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 19:54

Ik wil binnenkort juist aan de pil beginnen..
Aan andere contraceptie heb ik gedacht, maar de pil is het enige middel wat ik 100 % vertrouw, aangezien ik niet echt regelmatig ongesteld ben.. meestal 4/5 weken, soms 6..

Met ongesteldheid heb ik vaak last van m'n onderrug, maar verder eigenlijk niets.. Ja, chagerijnig, maar daar zit ik niet echt mee..

Ik ben benieuwd hoe het later gaat met kinderen krijgen, m'n moeder heeft namelijk ook erg lang moeten oefenen..

Ik ga dus binnenkort naar de dokter.. Krijg je dat gelijk een recept mee, of moet je eerst allerlei testjes doen??

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 23:29

miilou_ schreef:
bedankt, dacht namelijk dat ik vroeg was maar dat valt dus reuze mee, ben nu 15.
Dat zei de doktor namelijk en geen van mijn vriendinnnen uit m'n klas slikt 'm al Ja !

bedankt voor je reactie, maar ik wil je vragen om ontopic te blijven. Er is een algemeen anti-conceptie topic, waar je met dit soort vragen / ervaringen terecht kan! Lachen