Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tammii schreef:En ook wat iemand nu in het topic zeg.
Al kom ik oude bekende tegen weet ik niet of ik nou hallo moet zeggen of niet.
Dan ben ik bang dat hun zoiets hebben van waarom zeg je hallo?
ofzoiets haha LASTIG!!
rivanalover schreef:Tammii schreef:En ook wat iemand nu in het topic zeg.
Al kom ik oude bekende tegen weet ik niet of ik nou hallo moet zeggen of niet.
Dan ben ik bang dat hun zoiets hebben van waarom zeg je hallo?
ofzoiets haha LASTIG!!
Ja idd
Citaat:Vaak geloven ze ook niet dat ik verlegen ben.
Audi_16 schreef:Narya schreef:Check, ook zo'n type. Daarnaast heb ik een telefoonfobie, al bel ik liever onbekenden dan bekenden. Raarrrrr.
En ik bel weer liever bekenden mensen dan onbekenden...
Mazzel-meid schreef:Denise_Perla schreef:Sinds ik werk in de dierenwinkel en ik dus klanten moet helpen, is het wel verminderd. Ik ben er best blij mee, want vroeger af en toe echt gek van mezelf (en anders mijn ouders wel)
Als je moet, dan gaat het wel steeds beter. Maar ik weet van mezelf dat ik nooit echt spontaan zal worden en zomaar een praatje aan knoop met een klant..
verder vind ik dit ook wel een fijn topic trouwens
Jotee schreef:Hangt er vanaf waar ik ben en tegen wie ik moet praten..
Tegen m'n vrienden en vriendinnen heb ik altijd m'n mond open en daar kan ik normaal tegen praten.
Maar zodra ik tegen mensen die ik wat minder persoonlijk ken of helemaal niet ken moet praten dan ben ik iemand die z'n mond eerder dicht houd en ff afwacht..
Bellen is bij mij ook een hel; Tegen bekenden durf ik wel te bellen, maar zodra ik naar mensen die ik minder persoonlijk of helemaal niet ken (b.v de kapper, huisarts etc) moet bellen dan durf ik dat niet eens, en bel dan meestal ook niet zelf...
moonsparkle schreef:ja, open ik net bv een nieuw topic over telefoons, word me geadviseerd om langs een telecomwinkel te gaan, dacht t toch maar niet..dan moet ik van alles vragen enzo
Jotee schreef:Bellen is bij mij ook een hel; Tegen bekenden durf ik wel te bellen, maar zodra ik naar mensen die ik minder persoonlijk of helemaal niet ken (b.v de kapper, huisarts etc) moet bellen dan durf ik dat niet eens, en bel dan meestal ook niet zelf...