Amandelen knippen als je ouder bent?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vikki

Re: Amandelen knippen als je ouder bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:51

Ik sla stijl achterover van al die positieve verhalen... Nagelbijten / Gniffelen Mijn keelamandelen zijn weg gehaald toen ik 26 was en ik heb een week in het ziekenhuis gelegen... De ingreep duurde blijkbaar 4 x zo lang als normaal en ik ben toen heel veel bloed verloren dat rechtstreeks mijn maag is gelopen...erg fijn als je toch al een zwakke maag hebt (not Haha! ) . Ik heb 2 / 3 dagen bijna non stop (bloed) over lopen geven terwijl gelijkertijd mijn darmen erg van slag waren door het ijswater enzo. Ik heb dan ook 3 dagen een infuus gehad omdat alle vocht er linea recta weer uit kwam... Nagelbijten / Gniffelen Na een week mocht ik gelukkig naar huis en daar denk ik nog zo'n (kleine) 2 weken goed beroerd geweest. Maar goed, uiteindelijk is het wel de moeite waard geweest Haha! . Geen 8 x per jaar zware keelontstekingen meer (ik geloof dat ik in de afgelopen 8 jaar nog maar 1 keer last van mijn keel heb gehad en dat was lang niet zo erg als vroeger (toen ik mijn keelamandelen nog had).

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 08:57

Nou, hier nog iemand! Bij mij moesten ze er vorig jaar uit, was toen 23. Ik heb er echt veel pijn aan gehad, zeker de eerste paar dagen kreeg ik amper wat door mn keel. Mocht wel gelijk na een nachtje in het ziekenhuis blijven naar huis gelukkig Lachen Heb de eerste dagen op ijswater geleefd. In totaal 2 weken thuisgezeten en daarna nog wel rustig aan gedaan op mn werk hoor.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 16:15

Operatie is vervroeg!

Ik word volgende week donderdag, 21 juni, al geholpen!

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 16:49

Sterkte!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 10:04

Doei! Goedemorgen

Damn wat voel ik me poedersuiker. Het valt vies tegen zo'n operatie.

Gisteren om 9 uur moest ik er zijn, toen kreeg ik een zetpil en midicjnen om rustig van te worden. Daar sliep ik al bijna van Clown .

Om 10 uur ging ik naar de voorbereidingskamer. Daar kreeg ik een infuus en viel ik weer bijna in slaap Clown Achter me lagen kleine kinderen te krijsen die me voor waren geweest (en niet kick om te horen als jij nog moet). Ongeveer kwart voor 11 ben ik naar de OK gebracht. Daar werd ik op de operatetafel gelegd en kreeg ik een kapje metr zuurstof. Toen via mijn infuus een middel zopdat ik geen last had van de narcose, toen de narcose. Dat was 1, 2, 3 en je zakt weg. Heel vreemd. Rond 12 uur werd ik wakkeer op de uitslaapkamer en daar kreeg ik allemaal pijnstillers en water enzo.
Toen weer terug naar mijn kamertje op de dagverpleging. Daar was ik slaperig, maar al met al ging het goed.

Totdat ik misselijk werd en ieder uur moest overgeven. 'oud bloed' Om 3 uur was mijn moeder er en om 4 uur zijn we naar huis gegaan. Sindsdien doe ik weinig anders dan slapen, ieder uur drinken (hoe pijn het ook doet) en beetje tv kijken>

Pffffffff.... praten doet écht pijn en slikken kijk ik erg tegenop.

Van de week weer een (hopelijk beter) update Lachen

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 22:19

Sterkte, ik weet wat je voelt..Heb je ook pijn aan je oren?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 11:08

Ja echt niet grappig Scheve mond

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 09:30

Hoe gaat het nou?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 11:59

Klein beetje beter, maar man wat valt het tegen Clown

Ontzettenden pijn in mijn oren. Lang leve de zetpillen, dan ben ik er weer even vanaf.

Eten gaat heel heel moeizaam, terwijl ik verschrikkelijke honger heb, Ben ook al ruim 3 kilo afgevallen.

Praten gaat sinds gisteren zonder pijn, maar een heel zacht piepstemmetje.

Al met al, is het behoorlijk tegengevallen~!!!

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 14:51

Ja, die oorpijn is echt verschrikkelijk...