Is dat teveel?
Ikzelf vind mezelf beslist niet mager

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikenindi schreef:ken ik nie. is dat duur? wat ist precies? echt n afvalproduct? want dat hoef ik niet. kmoe eigenlijk gewoon de oorzaak aanpakken en beter in mijn vel gaan zitten...maar das lastig;)
Biem schreef:Ja, ik was vorige week ook op vakantie, en dan ws het ook van: ja, dat kan wel voor een keertje..
maar als je nu naar ponykamp gaat kan je het best gewoon zo'n lange mannenbroek met een tankiniDat heb ik ook..
Sport je ook?
ikenindi schreef:dat is goed/weinig. iig niet te dik! kijk anders een op google en dan zoeken op bmi test. dan kun je het precies weten;)
edit: link bijgevoegd. daar kun je kijken of je gewicht goed is of niet: http://games.voedingscentrum.nl/body_ma ... _mass.html
natasja1991 schreef:Biem schreef:Ja, ik was vorige week ook op vakantie, en dan ws het ook van: ja, dat kan wel voor een keertje..
maar als je nu naar ponykamp gaat kan je het best gewoon zo'n lange mannenbroek met een tankiniDat heb ik ook..
Sport je ook?
mannenbroek![]()
Biem schreef:Ikke1990: Ik ben ook gestopt met snoepen, maar het water drinken schoot er bij in(en tja, dan lukt het niet he)
Meissie17 schreef:Biem schreef:Ikke1990: Ik ben ook gestopt met snoepen, maar het water drinken schoot er bij in(en tja, dan lukt het niet he)
En wat ook heel belangrijk is met afvallen. Tevreden zijn met jezelf en jezelf accepteren!
RicardoOpa schreef:Ik wil het nu gaan proberen met Weightwatchers. Kan iemand vertellen hoe dat nou precies in z'n werk gaat?