Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chitra schreef:haha nou dat is heel simpel..
men neme een meisje dat 19 jaar lang al nagels bijt..
met neme een vriend daarvan die dat ook al zolang doet..
Meisje+vriend worden vriend+vriendin..
meisje zegt stop met nagelsbijten..
vriend zegt als jij dat ook doet..
en zodoende heb ik mijn nagels de laatste paar weken al 2x geknipt en worden mijn nagels velletjes veel mooier!
Marloez schreef:Het is me nu een paar keer gelukt om hele lange nagels te kweken.Maar ja.. dan breekt er een klein stukje af en dan moet de andere kant ook want anders is het niet gelijk.. en blablabla met als gevolg dat ik binnen de kortste keren weer stompjes heb.
Marloez schreef:Ik heb soms echt van die dagen dat ik wálg van die afgekloven stompjes!
Marloez schreef:Bahh dat bytex proef je idd door je eten heen!
Ik bijt zelf ook al bijna mijn hele leven (ik ben het gaan doen omdat ik het eng vond als mijn moeder m'n nagels knipte.).
Het is me nu een paar keer gelukt om hele lange nagels te kweken.Maar ja.. dan breekt er een klein stukje af en dan moet de andere kant ook want anders is het niet gelijk.. en blablabla met als gevolg dat ik binnen de kortste keren weer stompjes heb.
![]()
Ik heb nu voor het eerst nepnagels opgeplakt, dat werkt ook wel.Alleen vallen ze soms af. En waar ik me nog het meest aan erger is dat mijn vingertoppen zo rood zijn soms. Zeg maar boven de nagelriem. Is dat onstoken van al dat gekluif ofzo?
Het blijft ook rood, zelfs als ik een hele tijd niet bijt.
Ik heb soms echt van die dagen dat ik wálg van die afgekloven stompjes!
_Lot_ schreef:Ik heb jaaaaaaaarenlang gebeten maar ben er nu vanaf, door simpel te NAGELLAKKEN! Vieze smaak, en zonde om de nagellak er af te bijten dus ik bleef er gewoon vanaf. Heb nu echt super lange nagels!
iloveyah87 schreef:hey ik heb in de huiskamer een topic geopent voor nagelbijters helaas nog geen reactie