(gelukkig)vind de slotjeshell al erg genoeg bij mij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(gelukkig)
) kreeg ik eindelijk een plaatjesbeugel. En dat was 2 dagen voor mijn verjaardag. Ik ben vandaag jarig, en kon bijna niks eten. En ik maar lekker toekijken hoe de anderen alle krokante frietjes aan het opeten waren. tja.. daar zat ik dan met mijn bakje yoghurt.

ze verzinnen telkens indd smoesjes van: 'tja.. er zit nog een spleetje tussen je tanden, die laten we ook nog even dichtgroeien' ' het staat nog iets te ver naar links...'

2,5j pijn voor niks...en ben al ermee terug geweest... maar die assistentie mutsen kunnen er niks meer mee 

en wanneer ik weer iets nieuws had (elastiekjes, buitenboordbeugel) deed het in begin wat pijn.
. Ik heb hem dus alweer 1,5 maand.

. Ik heb een kettingelastiek gehad, alles stond echt super mooi helemaal recht en tegen elkaar aan, worden er röntgenfoto's gemaakt om te kijken of mijn wortels goed stonden, dus ik zat al heel stiekem te hopen dat ze goed stonden, want volgens mij mocht ik dan gips happen voor me nachtbeugel, maar nee hoor, ze stonden niet goed. Dus kettingelastiek eruit, en na 2 weken zat er echt een enorme spleet tussen me tanden die ze nu dicht proberen te maken (denk ik) ik vind het echt ontzettend lelijk en wil die spleet er zo snel mogelijk uit hebben 

ik zou ook teruggaan hoor, als de boel scheef zou gaan staan.

maar je mag een gegeven paard niet in de bek (mond) kijken.