Hooikoorts. Duf en moe..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Re: Hooikoorts. Duf en moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 23:30

allergie?

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 23:34

Rienn schreef:
allergie?

dat zou kunnen maar kan een allergie van medicijnen op je ogen slaan?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 23:36

Hm, ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb medicijnen gehad, waar ik hele erge hoofdpijn van kreeg.. en dat terwijl ik bijna nooit hoofdpijn heb. Dus dacht.. misschien kan dat het zijn..

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 00:00

ik heb vroeger een of andere ziekte gehad en dan zou het in mijn pubertijd uitmonden tot hooikoorts en na mijn pubertijd zou de hooikoorts zo erg kunnen worden dat ik asmatisch werd...
Nou, dat feest heb ik hoor. als ik echt erg last heb ervan, krijg ik bijna geen lucht meer als ik ook maar iets enigzins inspannends doe.
overigens in het buitenland heb ik hier idd weinig las van, alleen in frankrijk van het hooi (maar was ook wel heel mooi en vers hooi), dus tjah... waar het nou aan ligt. :S

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 21:50

De hooikoortspilletjes van de kruidvat hebben vandaag super gewerkt! Hoop dat ik hiermee de komende maanden kan doorkomen.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:07

Hey, dan heb jij wel even geluk!! vandaag naar de dokter geweest, heb al een aantal dagen last van oor pijn. Dat komt ook door de hooikoorst, omdat ik dan verkouden ben.. en zolang ik verkouden ben gaat de oorpijn ook niet weg.. Ben ik mooi klaar mee Verdrietig

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:08

Oorpijn is heel vervelend! Ach gut

Daar heb ik dan weer geen last van, wel jeuk in mn oor. Clown

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 22:09

Heej wat apart joh. Mn moeder is erg slechthorend en heeft ook hooikoorts. Alleen nu ze hooikoorts heeft hoort ze ineens bijna niks meer en ze hoorde nog maar voor 20%, maar dat is de afgelopen week minstens gehalveerd. Zij denkt ook dat het mss door de hooikoorts komt

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:10

Hahah oorjeuk Knipoog is ook vervelend.. heb ik ook wel eens heel irritant.. Tong uitsteken

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:11

Emilion1985 schreef:
Heej wat apart joh. Mn moeder is erg slechthorend en heeft ook hooikoorts. Alleen nu ze hooikoorts heeft hoort ze ineens bijna niks meer en ze hoorde nog maar voor 20%, maar dat is de afgelopen week minstens gehalveerd. Zij denkt ook dat het mss door de hooikoorts komt

Misschien komt het daar wel door.. maar iig erg vervelend voor jouw moeder!!!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:12

Zou idd best eens daar van kunnen komen.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:13

Hooikoorst klinkt zo van, aah je hebt er maar even last van.. maar toch is het meer dan eventjes Knipoog

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:15

Even flink vervelend!
Ik heb in deze tijd ook altijd meer last van migraine. Migraine klinkt ook echt zo van hoofdpijn, maar ik ben dan echt ziek, misselijk etc.
Ben rond deze tijd bijna meer ziek en niet lekker dan dat ik met echt goed voel. Clown

Leoonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:17

ik ben ook helemaal verkouden, heeel vervelend Boos!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:19

Migraine lijkt mij echt heel erg vervelend.. iheb alleen maar vaak hoofdpijn.. en dat vind ik al erg genoeg..

En als je dan zegt dat je je niet lekker voelt en dat meerdere keren per week, beginnen de mensen je echt een zeikerd te vinden.. maar hun weten niet hoe het is Knipoog

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:20

Vaak hoofdpijn heb ik ook, maar m'n 'migrainehoofdpijn tijdens aanvallen' is vervelender. Steken aan een kant ofzo, heel vaag.

Precies, mensen vinden je een zeikerd als je thuis blijft omdat je ziek ben van je hooikoorts. Maar ik heb het toch wel regelmatig dat ik me er behoorlijk slap en niet lekker van kan voelen.

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:22

hmm.. vervelend allemaal.. ik heb ook hooikoorts maar ik heb het idee dat het bij mij steeds meer afneemd.. ik heb een tijdje terug hele dagen last van mij ogen gehad maar nu word het steeds minder..Niezen en snotneuzen zijn natuurlijk nog wel van de partij..
Maar het lijkt echt alsof het elk jaar minder word bij mij..
Net zoals mijn paarden allergie Haha!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:22

Ja het is gewoon heel vermoeiend.. en dat kunnen sommige mensen niet begrijpen.. tot ze het zelf hebben Tong uitsteken

Owh.. nouja k weet niet precies wat migraine in houd maar kan me wel voorstellen dat het echt niet leuk is!!

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:23

migraine lijkt me echt niet fijn.....hoofdpijn is al niet prettig laat staan migraine...

ik kan van de hooikoorts ook echt ziek zijn

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 23:05

en het vervelende is , is het mooi weer denk je eindelijk jeeeh Haha! maar het heeft dan ook weer nadelen.. pff

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 09:39

migraine is verschrikkelijk, echt. dat wens ik niemand toe.
had het 2 weken terug nog en ben 2 dagen daarna nog van aan het bijkomen.
maar goed, vandaag de 2e dag onder invloed van hooikoortspilletje. hopen dat het vandaag ook weer werkt.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:05

Ik heb vannacht weer vreselijk geslapen. Steeds wakker worden en niet meer kunnen slapen van jeuk in mn keel, benauwdheid.
Heb een extra pilletje Aerius genomen (mn 3e op 1 dag Nagelbijten / Gniffelen ), daarna ging het wel beter!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:29

Ik heb ook hooikoorts en van de dokter Aerius gekregen dit jaar. Normaal gebruikte ik allerfre, gewoon van de drogist en dat werkte goed. Nu niet meer.. Mijn hooikoorts gaat ook samen met eczeem en ik kan je zeggen dat breekt je echt op. Hele dag duf en nergens zin in hebben. Mijn eczeem is inmiddels zo goed als weg en de aerius gebruik ik nog wel. Mag van mij gauw zomer worden..

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 14:18

Kun je Aerius ook kopen zonder voorschrift van de dokter?
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik meer puf heb na het innemen van pilletje van de kruidvat

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 15:01

Mandyy schreef:
Ik heb vannacht weer vreselijk geslapen. Steeds wakker worden en niet meer kunnen slapen van jeuk in mn keel, benauwdheid.
Heb een extra pilletje Aerius genomen (mn 3e op 1 dag Nagelbijten / Gniffelen ), daarna ging het wel beter!

Owhh die jeuk vreselijk!!!! en daar kun je ook helemaal niks aan doen, daar werd ik ook altijd wakker van.Ik heb vannacht eindelijk weer goed geslapen.. 'behalve dat ik wakker werd gebeld.. Clown' heb gisteren ook nieuwe medicijnen gehad van de dokter, die blijken dus nu goed te werken... maar voor hoe lang.. Verdrietig Knipoog