Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elinax21 schreef:ik kreeg ook hellp syndroom, samen met zwangerschapshypertentie en pre-eclampsie. mijn zoontje werd met 28 week doodgeboren, ik weet nog dat ik sterk in mn schoenen moest staan met mn beslissingen om hem eerder te halen of niet. ook om het feit dat het heel erg gevaarlijk voor mezelf was, en ik weet nog dat ik zelfs een moment heb gehad dat ik dacht: kan mij het schelen wat hij mankeerd of hoe het loopt, ik wil mijn kind!! gehandicapt of niet. maar goed, ik bleef gelukkig realistisch en we kozen ervoor om hem zo lang mogelijk te laten zitten, helaas was ik al te lang ziek en kon hij het niet meer aan. nu zit ik trouwens op 24 week en wordt ik streng in de gaten gehouden, want de kans da tik het weer krijg is redelijk groot.
superpony schreef:Respect voor jouw keus. Moeilijk, maar goed dat het voor jou goed is zo.
Alleen als ik kijk naar de risico's die ik liep heeft dat me echter niet tegengehouden.
Ik ben er wel meer bewust van hoe blij ik ben met mijn kind en erg dankbaar.
Ook heb ik wel dagelijkse angsten en ben beetje overbezorgd, maar we redden ons wel.
Nu zijn er voor mij inmiddels weer zoveel risico's en extra problemen bij gekomen dat ik niet snel meer voor een 2e zou gaan. Heb een gezond kind van 10 en ben alleen. Maar soms is het wel jammer, ondanksalles sluit ik het nog steeds niet voor 100% uit. Het is soms alle risico's wel waard.
friesiszwart schreef:foliumzuur, pilletjes