"inlegkruisjes" voor onder je oksels...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

merrietje

Re: "inlegkruisjes" voor onder je oksels...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:53

kun je met die dingen dan eigenlijk ook doorlekken?

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:53

lijkt me ergens vervelend zitten...

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 21:52

janderegelaa schreef:
Je kunt je oksels op verwijzing laten botoxen, dan kost het niets en je blijft kurkdroog.

Zover ik weet wordt het niet vergoed ook niet op verwijzing?
Eerder was dit wel zo maar dat is al een aantal jaar niet meer dacht ik.
Als dit onlangs veranderd is dan ga ik er zeker achteraan maar mij is verteld dat dit niet vergoed wordt.

En @mork zoals ik al zei begrijp ik dat de meeste reacties goedbedoeld zijn maar sommige gaan er wel heel makkelijk vanuit dat het een simpele kwestie is van goede deo gebruiken. Dit is het helaas niet.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 22:36

wendely schreef:
Maar het lijkt me ook niet echt gezond dat je helemaal niet meer kunt zweten. Het betekend dus dat die bacteriën van het zweet 'in' je blijven zitten. Of heb ik dat nou mis? Het lijkt mij anders ook wel wat dat botox Lachen

Je zweet natuurlijk niet alleen uit je oksels.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 15:51

nee, maar je oksels en je genitaliën zijn de enige plekken waar de klieren zitten die zorgen voor het stinkende zweet...

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 00:05

kaj schreef:
janderegelaa schreef:
Je kunt je oksels op verwijzing laten botoxen, dan kost het niets en je blijft kurkdroog.

Zover ik weet wordt het niet vergoed ook niet op verwijzing?
Eerder was dit wel zo maar dat is al een aantal jaar niet meer dacht ik.
Als dit onlangs veranderd is dan ga ik er zeker achteraan maar mij is verteld dat dit niet vergoed wordt.

En @mork zoals ik al zei begrijp ik dat de meeste reacties goedbedoeld zijn maar sommige gaan er wel heel makkelijk vanuit dat het een simpele kwestie is van goede deo gebruiken. Dit is het helaas niet.

Kaj: Ik begrijp dus dat jij eigenlijk die botox behandelingen doet? Hoe werkt dat precies en hoe lang "houd" het? En wat kost het etc.? Ik ben wel benieuwd. Je hebt gelijk wat betreft de pads dat ze erg nat worden en het zweet niet doorlaten zeg maar. Ik vind het alleen wel fijn voor mijn paardrijshirts. Die zitten vrij strak en als ik elke keer veel zweet dan kan ik ze op een gegeven moment gewoon niet meer aan. Dan zijn ze gewoon niet fijn meer. Ik heb dus nu gewoon heeeeeeel veel verschillende shirts zodat ik veel kan wisselen en niet alle shirts veel aanheb.
Ik ben daarom wel benieuwd hoe dat werkt met die botox. Eventueel via pb?
Thanks

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 17:24

Sorry Exodus maar ik heb zelf nog nooit botox behandelingen ondergaan dus ik kan je niet veel verder helpen. Ik heb er wel naar geinformeerd maar mede vanwege de kosten heb ik er tot nog toe nog vanaf gezien. De kosten kunnen varieren maar reken op minimaal 600 euro waarschijnlijk meer. Hoelang het houdt verschilt per persoon maar het schijnt wel dat na een aantal behandelingen dat de tussenpozen steeds langer worden (je hoeft dan dus minder vaak terug) ik heb van mensen gehoord die 7/8 maanden tussen de behandelingen hadden zitten en dat ging goed.

Mocht het tegenwoordig toch weer vergoed worden dan ga ik er toch ook weer achteraan. Ik zie wel op tegen de behandeling maar het lijkt me heerlijk om weer droog te zijn.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 17:25

Zijn er nog geen permanente behandelingen dan? Wel toch? Maar die zijn zeker ook erg duur

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 17:34

http://www.sweatex.nl/

Ik zit er ook over te denken om ze te kopen.
Ik kan eigenlijk nooit een leuk truitje aandoen, zonder dat ik zweetplekken krijg.
Als ik opstap ga of naar een feest toega, trek ik ook het liefst een zwart truitje aan (of wit).

Ik heb best veel leuke truitjes, maar helaas krijg ik dan zweetvlekken Verdrietig

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 20:37

BrittKitt schreef:
Zijn er nog geen permanente behandelingen dan? Wel toch? Maar die zijn zeker ook erg duur

Geloof me als die er was dan had ik het gedaan hoor. Je hebt wel operaties die ervoor zorgen dat je over je gehele bovenlijf niet meer zweet maar dat lijkt me ook weer niet gezond en je hebt dan grote kans dat je op andere plaatsen meer gaat zweten. Ook zijn de evt complicaties niet gering en garanties zijn er ook niet. Edit hier even een stukje gekopieerd van www.sudor.nl
Thoracoscopische sympathectomie. Dit is een operatieve ingreep die succesvol is gebleken bij 98% van de mensen met hyperhidrosis van handen en oksels. Deze ingreep vindt klinisch plaats, waarbij u één nacht in het Zotel/ziekenhuis verblijft.
Deze operatie is tevens geschikt bij overmatig blozen. Hierbij geldt een succespercentage van ongeveer 60%. Tijdens uw bezoek aan de kliniek krijgt u de werking van elke behandeling goed uitgelegd, alsmede de eventuele complicaties of bijwerkingen. Uiteraard is niet iedereen geschikt voor de operatieve behandeling.

Zoals het hierboven gesteld wordt lijkt het een heel simpele ingreep maar dat is het niet. Je kunt er flink last van houden en moet wel zes weken rekenen voor je er weer bovenop bent heb ik begrepen.

Als ze op een simpele manier de zweetklieren uit je oksel zouden kunnen halen dan zou ik daar voor gaan. In amerika doen ze wel iets dergelijks. Zover ik heb begrepen doen ze dat hier niet omdat de wond erg moeilijk geneest en het meestal ook erge littekens overlaat.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:23

DryShield(.nl) dacht ik! Las ik paar dagen terug in Fancy.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:24

En je kan botox laten spuiten in je oksels, voor 6 maanden oid, was tijd terug topic over Knipoog

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:59

Je hebt bij de etos ook een soort pads.
Ik gebruik ze soms op warme dagen.

Ze nemen erg goed op en je voelt je er niet vies onder!

Ze heten oxel-pads volgens mij.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:00

Probeer het anders eens met gewone inlegkruisjes, die van libresse ofzo. Hebben de meeste vrouwen denk ik toch wel liggen Knipoog en het idee is hetzelfde: vocht opvangen.

Heb ze zelf nog nooit gebruikt, maar lijkt me dat inlegkruisjes een goed alternatief zijn, zeker om eens te proberen.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:40

Valina schreef:
Ik zweer bij de deo van Deoleen.
Dat ik reukloos, dus ruik je gewoon je parfum of eau'de toilette en niet een of andere gore mix van deo en een ander luchtje.

Inlegkruisjes voor onder m'n oksels is aan mij niet besteed, blegh...

Ik gebruik ook Deoleen, werkt echt super! Nooit geen last van zweetplekken meer Lachen Had ik bij andere deo's namelijk wel.. Clown

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:50

tja ik plak plak altijd gewoine inlegkruisjes in mijn truitjes en dat werkt perfect. Verschuift niet, je ziet er niks van en je hebt de hele dag geen zweetplekken. Vind het ideaal.

Marielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 14:20

Ik heb er laatst iemand bij ons op school mee rond zien lopen. Maar zij had dus een topje aan en geen t-shirt waarbij je ze niet kan zien, zag er erg stom uit die dingen onder haar oksels geplakt. Clown

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 14:34

Ik heb ook wel eens gewone inlegkruisjes geprobeerd, maar ik vond ze niet fijn zitten.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 20:58

Ik krijg binnenkort botuline injecties (dus geen botox) in mijn oksels. Deze worden wel vergoed door de verzekering en schint zeer effectief te zijn. Je krijgt in elke oksel 50 injecties ongeveer waardoor de zweetklieren worden verlamd. Voor veel mensen werkt dit permanent, soms moet deze behandeling nog een keer herhaald worden. Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 21:28

Misschien heb je ook iets aan deze site.
ik ken ze verder niet, maar kwam dit tegen op google.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 14:41

_Lot_ schreef:
Ik krijg binnenkort botuline injecties (dus geen botox) in mijn oksels. Deze worden wel vergoed door de verzekering en schint zeer effectief te zijn. Je krijgt in elke oksel 50 injecties ongeveer waardoor de zweetklieren worden verlamd. Voor veel mensen werkt dit permanent, soms moet deze behandeling nog een keer herhaald worden. Lachen

botuline is precies hetzelfde gif wat in de botox spuiten gebruikt wordt hoor Knipoog