Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Je kunt je oksels op verwijzing laten botoxen, dan kost het niets en je blijft kurkdroog.
wendely schreef:Maar het lijkt me ook niet echt gezond dat je helemaal niet meer kunt zweten. Het betekend dus dat die bacteriën van het zweet 'in' je blijven zitten. Of heb ik dat nou mis? Het lijkt mij anders ook wel wat dat botox
kaj schreef:janderegelaa schreef:Je kunt je oksels op verwijzing laten botoxen, dan kost het niets en je blijft kurkdroog.
Zover ik weet wordt het niet vergoed ook niet op verwijzing?
Eerder was dit wel zo maar dat is al een aantal jaar niet meer dacht ik.
Als dit onlangs veranderd is dan ga ik er zeker achteraan maar mij is verteld dat dit niet vergoed wordt.
En @mork zoals ik al zei begrijp ik dat de meeste reacties goedbedoeld zijn maar sommige gaan er wel heel makkelijk vanuit dat het een simpele kwestie is van goede deo gebruiken. Dit is het helaas niet.
BrittKitt schreef:Zijn er nog geen permanente behandelingen dan? Wel toch? Maar die zijn zeker ook erg duur
Valina schreef:Ik zweer bij de deo van Deoleen.
Dat ik reukloos, dus ruik je gewoon je parfum of eau'de toilette en niet een of andere gore mix van deo en een ander luchtje.
Inlegkruisjes voor onder m'n oksels is aan mij niet besteed, blegh...
_Lot_ schreef:Ik krijg binnenkort botuline injecties (dus geen botox) in mijn oksels. Deze worden wel vergoed door de verzekering en schint zeer effectief te zijn. Je krijgt in elke oksel 50 injecties ongeveer waardoor de zweetklieren worden verlamd. Voor veel mensen werkt dit permanent, soms moet deze behandeling nog een keer herhaald worden.