Aften zo extreem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smano

Re: Aften zo extreem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 16:26

De alcolair is geen aanrader het werkt dus niet. heb het nu een poosje geprobeerd maar geen resultaat. Ik ben nu 2 weken verder het is wel minder geworden maar nog niet weg en ik heb er alweer 2 nieuwe bij gekregen.

xxsoofxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 16:40

Ik heb dit ook heel erg gehad, heel mijn onderlip zat vol en die was helemaal dik, ik kon ook niet meer eten, toen ben ik naar de dokter gegaan en heb er iets voor gehad, *zoekt potje op* Xylocaine heet het.. na een week was het over en ik heb het nooit meer gehad.. Haha!

Eeffii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 16:42

Veel vitaminen eten.. dan is het so weg Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:34

Ik heb het ookk.. (njaa, ik kan me er in inleven dus denk het Knipoog)
Ik heb het alleen 1x in de week, dan 2/3 tegelijk Lachen.
Ik heb speciaal spoelwater ervoor gekregen..
Moet zeggen dat het wel werkt naar 2 keer.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:11

Eet je toevallig vaak citrusvruchten of drink je veel sinaasappelsap?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:21

xxsoofxx schreef:
Ik heb dit ook heel erg gehad, heel mijn onderlip zat vol en die was helemaal dik, ik kon ook niet meer eten, toen ben ik naar de dokter gegaan en heb er iets voor gehad, *zoekt potje op* Xylocaine heet het.. na een week was het over en ik heb het nooit meer gehad.. Haha!

Hihi. Haha!
Xylo is alleen maar een plaatselijk verdovingsmiddel en geen anti-aft-middel...
Dat ze nooit meer terug zijn gekomen is heel fijn, maar dat lag vast niet daar aan. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:05

tomaten eten werkt aften ook in de hand Ja moet je maar es proberen te eten als je een aft hebt, auw! Als je dat minder eet werkt het ook al Lachen
Wat ook werkt: rabarbercompote eten! Gewoon lekker, lijkt op appelmoes Lachen maar er zitten precies dezelfde bestanddelen in als in Pyralfex (dat aanstip spul). Als je dat eet, moet je het even langs je aften laten gaan (eventjes in je mond houden voor je het doorslikt). Is nog lekker ook! Haha!

ik heb ook snel last van aften en bij mij werkt het het beste om dan
- goed vitaminepillen te slikken
- te spoelen met waterstofperoxide (met 50% verdunnen!!)
- vaak mijn tanden te poetsen
- goed te spoelen met een sterke mondwater (de sterkste listerine, doet wel ffies pijn maar werkt erg goed)

Succes... En denk om de rabarbercompote, werkt echt!

xxsoofxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:56

Iris82 schreef:
xxsoofxx schreef:

Hihi. Haha!
Xylo is alleen maar een plaatselijk verdovingsmiddel en geen anti-aft-middel...
Dat ze nooit meer terug zijn gekomen is heel fijn, maar dat lag vast niet daar aan. Clown

oo naja, dat kon ik ook niet weten, heb daar geen verstand van hoor Clown

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 00:13

duikpaardje schreef:
Gebruik je al Parodontax tandpasta, dat is zeker niet de lekkerste maar het helpt heel goed tegen aften. Ik heb toen dat advies van mijn tandarts gekregen en heb er nog maar heel weinig last van.

Dat lijkt bij mij ook te kloppen. Ik gebruik zelf parodontax maar had een weekje een andere tandpasta gebruikt (elmex geloof ik) en ik krijg pardoes twee aften. Sommige theorieen gaan dat een aft door de schuimmiddelen in tandpasta kan worden veroorzaakt.

Jadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 17:11

Ik heb het ook Boos! nu heb ik er toevallig ook 1 grote :@

heb het gelukkig niet zo erg als jou maar. Ik hoorde dat je weerstand en je eetpatroon er ook wat mee te maken zou hebben..

Eet je gezond ?
Slaap je genoeg?

Mjaa je weet tegenwoordig niet wat je kan geloven..

smano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 19:29

Ik eet gezond krijg genoeg vitamines binnen. Heb ook al eens geprobeerd om vitaminepillen te slikken maar dat hielp niet extra zeg maar. Ik probeer genoeg te slapen maar als elke dag je wekker om 05.30 gaat slaap je wel minder als je zou willen. Ik dacht zelf dat het ook iets met je weerstand te maken heeft. Ik ben echt nooit ziek maar heb volgens mij in plaats daarvan dus aften.Volgens mijn huisarts en tandarts zit het in je bloed en kan je er niets aan doen het heeft in ieder geval niets te maken met hygienne.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:32

Slik je medicijnen? Ik krijg aften wanneer ik bepaalde medicijnen/pijnstillers gebruik, zoals diclofenac en Ibuprofen.

En krijg je genoeg vitaminen binnen? Door een vitaminegebrek kan je hele mond kapot gaan namelijk!