Leeg, moe, negatief en niets kunnen hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Beauty_yana0

Re: Leeg, moe, negatief en niets kunnen hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:03

Ik ken het!
Vriendlief zegt meer tijd voor je te maken omdat je je rot voelt, maar meneer feest zich rot en jij hebt niemand anders om iets leuks mee te doen!

Denk dat als je eenmaal een goede vriendin hebt door dik en dun end ie echt te vertrouwen is, dat je je dan ook gelijk een stuk beter zult voelen.
Maarja, vind die maar eens Boos!
Ze hebben allemaal al een groepje of zijn niet te vertrouwen en kwetsen je alleen maar!

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:05

Zelfde met de vakantie, meiden hebben groepjes gaan samen op vakantie, vriendlief gaat op vakantie met zijn vrienden, en jij, je zit thuis te wachten tot je weer wat kan gaan doen stik jaloers op de andere! Boos!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:12

Precies, vooral dat ze gewoon lol hebben in alles en jij t maar onzin vindt... voel me vaak echt buitenbeetje.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:14

Ja, en je maar groot houden tegenover hun en niemand vertellen dat je er uiteindelijk alleen voor staat!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:15

Bij mij gaat er een knop om zodra er een persoon in de buurt is, zelfs mn ouders. Daarom vindt ik het heerlijk om netals nu, alleen in mn kamertje te zitten....

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:17

Ik zit het liefst ook alleen op me kamer, lekker achter de computer op msn (niet dat daar veel op is), lekker de mensen ontlopen die met je willen praten.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:17

Bij mij begint zelfs niemand te praten.....

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:20

Hier thuis mijn vader alleen, me moeder negeert me telkens.

Het is volgens mij echt: Van buiten zie je me met een lach maar diep van binnen lig ik zwaar in puin Scheve mond

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:21

Ben echt heel doelloos spelletjes aan t doen op de pc.... voel me zo doelloos... maarja, ik ga zo maar weer wat leren...

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:23

Puur uit verveling, ik ken het, je gaat onzinnige dingen doen omdat je voor jouw mening 'toch niets beters te doen hebt', tenminste zo denk ik altijd Scheve mond

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:26

Precies, krijg nu weer huilbui... voel me toch wel erg alleen....

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:27

Aah meis Boos!
Ik heb er net ook weer een gehad, puur omdat iedereen nu lekker met vrienden weg is leuke dingen doen en ik me thuis zit te vervelen en zit te wachten tot ik kan gaan slapen Scheve mond

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 10:50

Heb zo vast geslapen als een blok.... Nu dus weer koppijn en alweer gapend... Snap het niet.... Ex wil perse zo langskomen, meneer had (hoe onhandig hij is met internet) dit topic gevonden.... Half 1 weer fysio...

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:52

ik heb dit ook gehad... en heb doorgezet en kwam er met behulp van mijn vriend doorheen, ik kan je geen advies geven alleen een luisterend oor... bokt is er voor je ! kom op en je hebt nog zoveel moois bekijk het zo, je hebt een paardje.. ik heb niks meer en wil der zo graag terug wat onmogelijk is! bekijk het positief en kijk wat ej wel allemaal hebt Lachen sterkte meis!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 20:19

Bij deze wil ik de persoon bedanken die deze info doorstuurd naar bekenden van mij..... Vandaar zal ik dus geen berichten meer plaatsen over dit onderwerp.

Erg triest om mijzelf hierover niet eerst aan te spreken. Bedankt voor de extra trammelant die ik nu heb. Blijkbaar heeft degene het niet goed met me voor.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:11

Jezus, wat een niveau hebben die mensen!
Beetje triest,dingen doorsturen en doen wat iemand dwars zit Scheve mond

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:54

Jeetje, echt triest zijn die mensen zeg! Lips are sealed

Ik herken je situatie wel, maar bij mij is het gelukkig weer goed gekomen. Lachen

Ik hoop voor je dat je er weer helemaal bovenop komt, en gewoon naar je huisarts gaan hoor, jij voelt je niet goed.
Sta er op dat je een doorverwijzing wilt, zodat een gespecialiceert iemand je kan onderzoeken.

Succes.

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:07

Maar eigenlijk he...
Eigenlijk zitten jullie elkaar nu niet te helpen maar verder de put in te praten, het begon er haast op te lijken dat het een wedstrijdje werd wie het 'zieligst' is...
Sorry maar zo zie ik het, hoe moeilijk het ook is, stay positive, echt aan negatief denken heb je niks, levert al helemaal niks op

*zal wel aangevallen worden nu* maarja dit is mijn mening/visie Nagelbijten / Gniffelen
En zeg niet dat ik makkelijk praten heb, ik probeer het zelf net zo hard. En probeer ook alleen maar te helpen Ja

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 09:09

Ik herken je verhaal in bepaalde mate wel.

Positief denken als je depri ben is niet zo makkelijk als gezegt. Tuurlijk heb je dat zelf voor het zeggen maar als je heeeeel hard probeerd en het lukt eindelijk een beetje en je krijgt dan meteen een tegenslag dan zak je meteen terug. En na paar keer dat gebeurd te zijn geef je het langzamerhand toch op want het heeft geen zin meer heb je het gevoel.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 14:29

Precies Radnah2, maar jammer genoeg kan ik dus niets meer vertellen. Ik weet nu wie het is, maar weet ook dat er meerdere zijn. Als ik nou iemand zwart had lopen maken, okeej. Maar dat is niet gebeurt, dus vin het allemaal wel erg laag dat er op deze manier met mijn gevoelens wordt omgegaan.

Bedankt idd voor de berichtjes.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 14:37

Ik vind het erg jammer dat er zo mee om is gegaan. Helemaal omdat je andere niks heb misdaan alleen je eigen gevoelens heb neergezet maar helaas is de wereld niet te vertrouwen tegenwoordig.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 14:33

Dat heb ik dus ook gemerkt.... Maar vanaf nu zal ik niet meer reageren hier. Dus eigenlijk kan hij wel op slot.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:17

Bij mij komt jou verhaal ook bekent over. Ik mocht van mijn ouders vanaf de basisschool al een of twee dagen thuisblijven per week. Dan ging ik iets leuks doen met mijn moeder, of we waren gewoon samen. De thuissituatie was namelijk niet te harden met mijn vader, we konden ook nooit iets leuks doen. De enige optie om gezellig samen te kunnen zijn was om mij te laten spijbelen. Dit werd van kwaad tot erger en op een gegeven moment kon ik niets meer af maken. Mijn school gaat nu enorm slecht. Normaal zou ik mijn HAVO goed kunnen afmaken, nu heb ik mijn VMBO ook laten zitten en ik zit nu op MBO mijn tijd te verdoen. Ik ga meer niet dan wel, en dat terwijl ik volgende week klaar zou zijn. Ook met manege's heb ik moeite om dit vol te houden, ik haak gewoon snel af. Als er een heel klein dingetje fout gaat (bijvoorbeeld in een rijles krijg ik op mijn kop omdat ik niet goed mijn best deed) dan ga ik nooit meer naar de manege. Ik schaam mij ervoor en zie dat totaal niet zitten. Ook denk ik dat iedereen mij dan haat, mij zal uitlachen e.d. Dit komt weer omdat ik vroeger met mijn broertje tijdens het naar school lopen vaak in elkaar geslagen werd. Omdat we blank waren..en bang. Ik ben nu bijna 17 jaar, nog drie maanden. Ik haat mijn leven en wilde dat ik nog 5 jaar was. Mijn moeder woont tegenwoordig helemaal in Den Bosch en ik bij mijn vader in Barendrecht. Ik zie haar bijna nooit, ik ga er morgen na een hele maand weer heen. Ze laat zelf niet veel van haar horen en ook mijn vader is een en al sacherijn. Ik heb het idee dat het allemaal aan mij ligt, mijn vriend vind me namelijk ook niet altijd even leuk. Ik ben vaak aangebrand en kan niets hebben. Ik ben oververmoeid en ben vandaag dan ook niet naar stage gegaan. Ik kan het niet aan, het is teveel voor me. Daarbij is mijn opa drie maanden geleden overleden, ik heb gistere in een hele erge moeie bui heel erg moeten huilen om hem. Dat was de eerste keer dat ik het liet gaan. Normaal denk ik gelijk dat ik door moet met mijn leven, dat doe ik met alles. Ik hoef niet te huilen, niet te zeuren..want niemand geloofd mij immers. Ik zit nu weer met tranen in mijn ogen, mijn broertje zit gelukkig met zijn rug naar mij toe, maar dit is wel weer een reden om de volgende dag weer niet naar school te gaan. Ik heb nu namelijk niet de kans om hardop een jankbui te krijgen. Dan maar een andere keer. Daarbij had ik twee nieuwe shirtjes in de was gedaan, deze zijn er in een lichtblauwe kleur uitgekomen. Er zat een donkerblauwe sok bij per ongeluk. Ook daar heb ik gistere om moeten janken. Waarom weet ik niet, maar ik vind dat soort dingen gewoon zó enorm erg. Gistere avond was ik kotsmisselijk omdat ik wist dat ik vandaag weer naar stage moest. Mijn vriend is anders opgevoed, die moest netjes naar school en heeft nu een eigen bedrijf. Ik durf niet te zeggen dat ik niet naar stage ben geweest, want ik voel de teleurstelling bij hem gelijk aankomen. Ik zie het gelijk. Aan de andere kant kan ik niet liegen want daar komt hij gelijk achter. Ik wil gewoon met rust gelaten worden. Op mijn eigen gaan wonen en gaan werken, je zou zeggen dat dat is wat ik wil. Maar ook dat gaat niet, want dan zit ik weer met de verplichting van het moeten werken. Ik wil gewoon bij mijn moeder zijn, maar ook dat kan niet. Hie heb ik mijn vrienden (ookal zijn dat er misschien twee, wanneer het hun uitkomt), ik heb hier mijn vriend, mijn familie en mijn dieren. Bij mijn moeder heb ik niets. Ze wilt trouwens niet hier gaan wonen, want daar is haar vriend. Waar ik me ook niet thuis kan voelen. Verder is het enige lichtpuntje nu het rolschaatsen. Voor het eerst sinds 10 jaar houd ik me aan de afspraak om elke donderdag om 2 uur te gaan rolschaatsen met mijn tante. De enige dag waarop ik tijd heb, want verder heb ik hele dagen school,stage en mijn vriend. Die halve dag is me gister ook weer afgepakt, want ik moet van school nu die andere helft ook gewoon stage lopen. En dat terwijl ik nu eindelijk iets nuttigs deed in mijn ogen. Raar gezegt heeft het voor mij geen nut om te leven, ik wil me afzonderen van iedereen. Gewoon weggaan en niet meer terug komen. Geen school,geen werk, gewoon leven voor mijzelf. Maarja, dat kan ook niet. Ik voel me nu ernorm k*t omdat ik dit schrijf. Ik heb namelijk wel eens eerder geschreven wat ik voelde, en toen werd het door bokkers afgezeikt. Omdat het nummer zoveel was van mijn probleem verhalen. Het spijt me, maar ik heb het nu weer gedaan!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 16:43

Ik herken me wel een beetje in LadyElmira, ik kan nml ook geen dingen afmaken. Heb gewoon geen doorzettingsvermogen lijkt het wel. En dan zie ik ook de teleurstelling als er iets niet lukt of ik ben niet geweest in mijn vriend zijn ogen(en ook bij mijn ma).

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:55

Njen schreef:
Ik herken me wel een beetje in LadyElmira, ik kan nml ook geen dingen afmaken. Heb gewoon geen doorzettingsvermogen lijkt het wel. En dan zie ik ook de teleurstelling als er iets niet lukt of ik ben niet geweest in mijn vriend zijn ogen(en ook bij mijn ma).

Ja ik weet het. Ik vind het gewoon zo raar, want aan de ene kant heb ik echt het idee dat het komt omdat ik van mijn moeder vroeger thuis mocht blijven. Eerst waren dit vaste dagen (ik moest dan zogenaamd naar de dokter, of tandarts) maar na een tijdje werden het veeel meer dagen. Daarom denk ik dat het daardoor komt. Aan de andere kant gaat het veel verder dan het gewoon geen zin hebben om iets af te maken, het kost mij enorm veel moeite. Hierdoor krijg ik een ontzettende stress, ik moet vaak huilen zonder reden en ben erg kwaad. Vooral op mijn vader. Soms vind ik mijzelf net een klein kind lijken. Ik denk ook dat het komt omdat iedereen verwacht dat ik me goed volwassen gedraag, omdat ik toch al bijna 17 ben. Ik ben nu immers niet zo volwassen, niet als het gaat om school, stage of werk. Ook kan ik gewoon niet alles aan, en er zijn de laatste jaren heel veel vervelende en moeilijke dingen gebeurd. Mijn moeder bijvoorbeeld. Zij heeft nogal wat problemen, ze wilt niet alleen zijn en daarom had ze telkens een andere vriend. Het ging dan uit en dan vond ze weer iemand via internet. Ze ging er ook altijd gelijk wonen, heel slecht vind ik. Ik moest telkens wennen aan allerlei verschillende mannen, maar probeerde wel aardig te blijven. Ik raak erg snel gehecht aan mensen, maar omdat mijn moeder het dan weer uitmaakte, moest ik ook afscheid nemen. Dan voel ik me zo ontzettend schuldig, wetend dat mijn moeder naar de volgende vriend zou gaan. Nu zou ze gaan trouwen maar omdat haar vader stierf stelden ze het uit. Nu is er iets voorgekomen waardoor ze van haar huidige vriend (verloofde?) weg wilt, maar niet terug wilt naar haar moeder, want ze heeft hier geen werk. Ze wilt dan weer bij haar ex intrekken, degene die ik het meest mocht. Ik zie hem ook nog wel eens, hij heeft ook een paard en we vinden het allebij leuk om met haar bezig te zijn. Maar nu wilt mijn moeder daar waarschijnlijk gaan wonen, zodat ze toch haar werk kan blijven doen. Ze zegt dat ze dan niets hebben met elkaar, maar dat geloof ik dus niet. Nouja, ik dwaal dus helemaal af nu.. het gaat er gewoon om dat zij altijd aan mij advies komt vragen. Bij mij komt uithuilen als er weer een relatie op de klippen loopt. Dan heb ik nog mijn vader, die is eigenlijk veel beter nu dat mijn moeder weg is. Hij was depressief en altijd heel kwaad, we gingen nooit op vakantie (en als we gingen was het met ruzie en heel veel stress). We gingen nooit normaal, gezellig naar het strand, dit omdat het zoveel stress opbrengt. Wij kunnen niet normaal weg, want alles gebeurd op het laatste nippertje (inpakken e.d), hier kan mijn vader niet tegen..terwijl hij er zelf ook voor kiest. Als ik nu dus een dagje weg wil gaan met mijn vriend, zit ik nagel bijtend en zwetend in de auto. Ik heb gewoon nog steeds het gevoel dat die ruzies in de auto altijd bij me blijven, daarom wil ik ook nooit weg. Het is moeilijk om zoiets los te laten, ook dit heeft zoveel invloed op mijn uithoudings vermogen. Als de vakanties zo slecht waren gaf ik ze liever op, nu dat school zo slecht gaat geef ik het op, mijn stage verliep wat raar en ik gaf het op. Ik moet soms heel erg uitkijken. Want als ik in een hele slechte en verdrietige bui ben voel ik het liefdesverdriet van mijn vorige vriendjes, ik mis ze niet maar mijn hart steekt gewoon van pijn en verdriet. Dan ben ik zo instaat om mijn vriend te zeggen dat ik het uit wil maken. Terwijl we dan maar een heel klein ruzietje hebben (bijvoorbeeld dat ik mijn konijn nog steeds los heb lopen, waardoor de keutels in mijn kamer liggen (heel begrijpelijk trouwens)). Ik moet uitkijken met wat ik zeg, want ik ga dan veel te ver. Ik wil hem niet kwijt, maar dan denk ik alleen nog maar aan mezelf. Nouja, eigenlijk laat ik mezelf stikken want ik denk niet na over wat ik echt wil, het lijkt wel alsof ik mijzelf pijn wil doen. Mezelf wil kwetsen omdat ik het niet waard bent. Oeps, nou dwaal ik weer af.

Dit topic heeft me bij mijn vorige post aan het denken gezet. Ik wil al heel lang mijn ouders laten weten wat er in mijn hoofd spookt. Dit durfde ik nooit want als ik begin met praten dwaal ik heel snel af, omdat er dan zoveel is wat ik wil vertellen. Vaak komt er dan niet veel uit en begrijpen ze het nog niet. Ik denk dat ik een hele grote brief ga schrijven, met alles waar ik mee zit en wat ik zo erg vind. Misschien dat ik ook weer een contactspersoon op school ga aanvragen, het punt is alleen dat ik na de vakantie nog maar 1 week naar school moet..en dan kan ik dus niet meer met iemand praten. Kun je ook een persoon aanvragen via de dokter? Met mijn dokter praat ik namelijk niet zo gemakkelijk. We liggen elkaar niet zo. Iemand tips?