In 1930 was kanker al te genezen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: In 1930 was kanker al te genezen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:50

runningkawa schreef:
Als het echt zo werkte dan werd er stiekum wel iemand wonder dokter en maakte grof geld met vitamine C en kon iedereen genezen
Want die zag de financien lekker allemaal voor zichzelf.

Dus nee, ik geloof er niets van dat kanker te genezen is op dit moment...

Inderdaad ik vind dit gewoon diep triest, nog triester dat iedereen die het leest zonder twijfel begint te roepen zie je wel.
En god, ik wou nog gewoon humane na mijn studie doen omdat ik het gezever over geldwolven en alles voor het geld beu werd in de diergeneeskunde. Maar goed zo blijkt de wereld in elkaar te zitten. Je leest een artikkel waar je niks van verstand van hebt, nog niet eens zeker is dat het de waarheid is. En je kunt plots mee roepen dat iedereen het voor het geld doet. Verschrikkelijk gevaarlijk.

En nog eens heel kwetsend voor kankerpatienten en mensen die iemand verloren zijn. Trouwens als het waar zou zijn was er al lang een dokter mee begonnen, net zoals ozontherapie staat dat naast de pharmacie

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:58

Trouwens als je nog meer onderzoek had gedaan en een paar boeken had gelezen in plaats van dingen te roepen wist je dat er wel rife toestellen op de markt zijn, maar niemand ze meer wil omdat ze niet werken, een paar centrums doen het nog voor blauwe plekken behandeling..... Met andere woorden een mooi verkoopsverhaal. En blijkbaar werkt het nog goed ook...
Laatst bijgewerkt door lesilla op 23-04-07 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:59

'Rife was able to prove that bacteria could change their form. In effect, they could become cancer causing viruses.'

Dus bacterien veranderen van vorm en worden zo virussen? En veroorzaken ook nog eens kanker? Dat virussen voor tumoren konden zorgen is inmiddels bekend, maar het lijkt me niet dat in 1930 de wetenschap zover was. Daarbij bestond zover ik weet het fenomeen kanker in die tijd nog niet, mensen gingen gewoon dood en hadden daarbij bepaalde klachten..

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:07

Ik denk dat elke arts dit wel kent iig de artsen die dagelijks met kankerpatiënten te maken krijgen. Zij kunnen zo een Vitamine C infuus eraan hangen maar dit doen ze niet... waarom niet dan? Artsen hebben een eed gezworen op elke zieke te helpen en waar mogelijk te genezen... en artsen hebben gevoel.. dus zij laten zomaar mensen sterven omdat dat van de verzekeraar moet.. Ik denk het persoonlijk niet. Ik denk dat dit zeker wel een doorbraak is maar vraag me af in hoeverre het geneest (welke soorten enz.) en in welk stadium het onderzoek is.
Anders ga ik nu snel een pot vitamine C halen en aan mijn oma voeren die een hersentumor heeft en nog 1 maand heeft....

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:27

Ik ga niet eens proberen het artikel onderuit te halen, al kan ik je zo vertellen dat een infuus vitamine C je niet geneest van kanker... Je plast het overschot namelijk gewoon weer uit.

Waar ik wel wat van ga zeggen, is de klakkeloze bewering dat artsen geldwolven zijn en bang voor gezichtsverlies. Ik werk zelf in een academisch ziekenhuis, op de afdeling radiotherapie (jaja, waar de oh zo onnodige bestralingen worden uitgevoerd Sigaar ) en ik kan je 1 ding vertellen: alle artsen op deze afdeling en die met onze afdeling te maken hebben (oa oncologen, chirurgen etc etc) hebben maar 1 doel voor ogen: namelijk het genezen van zoveel mogelijk patienten, en bij patienten die niet te genezen zijn, het leven zo dragelijk mogelijk te maken. In academische ziekenhuizen valt voor artsen echt niet veel te verdienen, niet in vergelijking met streekziekenhuizen. Stuk voor stuk hebben de artsen hart voor hun patienten, en ondanks het feit dat ik zelf geen arts ben, voel ik mij zeer beledigd dat mensen durven te beweren dat zij niet alles zullen doen om een patient te genezen!!!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:29

Laura24 schreef:
Ik ga niet eens proberen het artikel onderuit te halen, al kan ik je zo vertellen dat een infuus vitamine C je niet geneest van kanker... Je plast het overschot namelijk gewoon weer uit.

Waar ik wel wat van ga zeggen, is de klakkeloze bewering dat artsen geldwolven zijn en bang voor gezichtsverlies. Ik werk zelf in een academisch ziekenhuis, op de afdeling radiotherapie (jaja, waar de oh zo onnodige bestralingen worden uitgevoerd Sigaar ) en ik kan je 1 ding vertellen: alle artsen op deze afdeling en die met onze afdeling te maken hebben (oa oncologen, chirurgen etc etc) hebben maar 1 doel voor ogen: namelijk het genezen van zoveel mogelijk patienten, en bij patienten die niet te genezen zijn, het leven zo dragelijk mogelijk te maken. In academische ziekenhuizen valt voor artsen echt niet veel te verdienen, niet in vergelijking met streekziekenhuizen. Stuk voor stuk hebben de artsen hart voor hun patienten, en ondanks het feit dat ik zelf geen arts ben, voel ik mij zeer beledigd dat mensen durven te beweren dat zij niet alles zullen doen om een patient te genezen!!!

Helemaal mee eens!!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:32

ik vind dit erg moeilijk
gaat link doorsturen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:42

Laura24 schreef:

Tis gewoon verschrikkelijk gewoon, de mentaliteit iedereen is een geldwolf en bedriegd mij zit er tegenwoordig goed in. En dan studeer je zes jaar zo hard om mensen te helpen, ben je niet anders dan een zielige persoon die het voor het geld doet.
Maar goed de mensen die zich geroepen voelen in het erg goedkoop commercieel verhaal wil ik wel eens een weerwoord van horen op wat ik al vermeld heb.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:46

Sorry hoor, maar dit lijkt me wel heel ongeloofwaardig..... Universiteiten doen veel onderzoek en de meeste wetenschappers zijn niet verbonden aan bedrijven, maar alleen aan de universiteit, zij willen dus de waarheid onderzoeken en niet waar het meeste geld in valt te verdienen... Dat is juist 1 van de redenen dat er universiteiten zijn, om fundamenteel onderzoek te kunnen doen... Artsen zijn ook meestal arts geworden omdat ze mensen willen helpen en niet om zoveel geld te verdienene. Ik vind het vrij belachelijk dat een dergelijk bericht zomaar voor waar aan wordt genomen.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:31

Dit geloof ik niet zo..
En zelfs al gaat het om het geld, volgensmij is er nog altijd meer te verdienen aan een middel dat kanker altijd of heel vaak geneest dan een middel (chemo..) waar mensen niet eens altijd door genezen en ook nog eens heel beroerd van worden!!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:49

Sim0ne schreef:
Sorry hoor, maar dit lijkt me wel heel ongeloofwaardig..... Universiteiten doen veel onderzoek en de meeste wetenschappers zijn niet verbonden aan bedrijven, maar alleen aan de universiteit, zij willen dus de waarheid onderzoeken en niet waar het meeste geld in valt te verdienen... Dat is juist 1 van de redenen dat er universiteiten zijn, om fundamenteel onderzoek te kunnen doen... Artsen zijn ook meestal arts geworden omdat ze mensen willen helpen en niet om zoveel geld te verdienene. Ik vind het vrij belachelijk dat een dergelijk bericht zomaar voor waar aan wordt genomen.

Ten eerste moeten ze dan wel geld zien te krijgen om hun onderzoek te kunnen doen. En als de aanvraag over een zweverig of controversieel onderwerp gaat krijgen ze er vaak geen geld voor. Wetenschappers zullen dus veel liever aanvragen doen met een hoge kans van slagen. Daarnaast moeten zij ook op hun geloofwaardigheid binnen hun vakgebied letten. Afwijkende meningen zijn niet populair en die mensen worden vaak door hun collega's genegeerd. En zouden zij wel kunnen doorgaan met dat onderzoek en iets nuttigs vinden dan nemen de collega's dat niet serieus, omdat het van de verkeerde persoon afkomstig is.

Artsen zelf hebben vaak geen tijd om alle veranderingen bij te houden, zeker niet die niet in de standaard publicaties terecht komen. Daarnaast zal niet iedere arts in staat zijn om zonder vooroordelen te kijken naar bevindingen van wetenschappers die niet tot de standaard aannames behoren.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 19:18

ik geloof eigenlijk dat het niet zo is
anders hadden ze denk ik het wel toegepast hoor

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:32

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de reactie van de TS is op al deze respons.
De eerste post was vrij fel en overtuigd maar het wordt erg stilletjes nu.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:39

ja inderdaad ben nog altijd op een reactie terug aan het wachten, hypokriet eigelijk zo roepen over commerciele mensen, terwijl dit al zo lang achterhaald is dat het een verkoopsverhaal is.

Het ding wil niemand kopen, en de mensen die ze kopen voelen zich bedrogen. Af en toe word het nog verkocht als wondermiddel tegen blauwe plekken

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 05:48

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 16:46

Ik vind dit een zeer schofferend artikel voor alle kankerpatienten, alle mensen die een geliefde aan kanker hebben verloren, wetenschappers en artsen! Totale onzin.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 19:26

schofferend?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 19:28

Guinevere schreef:
Van de NCCAM (onderdeel NIH) website: Vitamin C, Vitamin E, and Cancer

Mooi artikkel

spijtig dat ts en co niks meer van zich laat horen Lachen

Zal wel schokkend zijn Lachen

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 19:35

Kijk, zo'n bron is geloofwaardig... Tuurlijk hebben deze vitamines een positief effect op gezondheid, dat hebben ze bij iedereen en ze beschermen ook tegen kanker, maar dat zijn natuurlijk kleine effecten....

Ik vind het echt belachelijk dat beweert wordt dat onderzoek doen alleen maar op geld gebaseerd is....

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:46

fixture schreef:
schofferend?

Schofferen: beledigen => brutaliseren, bruuskeren
Zie de Dikke van Dale

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:00

delerium schreef:
ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die dit geloven. Dat er iemand is geweest die uberhaupt bedacht heeft zo'n verhaal de wereld in te smijten vind ik al ongelofelijk. (en kwetsend ook)

Ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten, het is kwetsend om zulke berichten te lezen. Als er iets beters zou zijn dan de bestralingen en de chemo's zou dat zonder twijfel gebruikt worden.

Ik heb leukemie en ben nu 4 maanden bezig met chemo, ik kijk uit naar nog 4 maanden en dan een aantal complete bestralingen, gevolgd door een beenmergtransplantatie. En als ik jou mag geloven kan ik af met een vitamine C-infuusje?

Lachen
Laatst bijgewerkt door Yellowfish op 03-05-07 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:05

jacimatho schreef:
fixture schreef:
schofferend?

Zie de Dikke van Dale

nog nooit van gehoord je leert elke dag, alleen spijtig dat de mensen die zo overtuigd waren, en zo hard van stapel riepen. Inneens zo stil zijn. Hopelijk hebben jullie een lesje geleerd, roep nooit zomaar wat je kan een heleboel mensen kwetsen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:15

Ik geloof er niks van. Er zijn tal van priveklinieken sinds 1930 opgericht die klauwen met geld kunnen verdienen aan deze simpele behandelingen. Dus als het waar is, dan wordt kanker genezen door die artsen die heel erg graag de roem willen hebben dat zij kanker kunnen genezen en een prachtige mooie verzorging kunnen bieden in hun prachtige klinieken, met prachtige mooie rekeningen.

Als geld gezondheid kan kopen, zitten er een hoop op het stoeltje hoor. Klandizie genoeg. Ook in de top met de vette bankrekeningen krijgen mensen kanker, die lappen wat graag.

Kijk bv eens naar onze topadvokaten, die zijn ook niet vies van geld verdienen, de gewone man kan ze niet veroorloven, de crimies wel en die komen vaak zat vrij of krijgen lichte straffen of kunnen niet veroordeeld worden voor alle feiten die hun ten lasten gelegd zijn, krijgen ook meteen even priveles in hoe ze het de volgende keer moeten doen om uit handen van justitie te krijgen.

Onze wereld draait om macht en geld.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:34

jomanda kan ook kanker genezen..

kort door de bocht maar in die categorie valt dit wel.
Al zou het zo zijn dat de farmaceutische industrie wil verdienen.. denk je dan dat diverse overheden miljoenen dollars en Euro's uitgeven aan onderzoek en proeven??

Het kost heel veel meer geld dan het oplevert denk ik alle onderzoeken en ontwikkelingen rondom ziektes zoals kanker.

Wat denk je nou werklijk.. een gemiddelde huis tuin en keukenarts kan die site toch ook lezen en dan even voor een paar centen een infuusje vitamine C aanleggen.

Ik zou willen dat het waar was, dan kon ik nu iemand heel erg gelukkig maken.
toegegeven de hele wereld is hongerig naar geld maar als dit werkelijk waar was dan had de overheid echt wel ingegrepen.

Op internet is bekend waar osama bin laden zit.. op onternet is bekend wie Kenney heeft vermoord, op internet leeft Elvis presly nog..

op inernet kan alles.. net als in de film

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 15:18

jacimatho schreef:
fixture schreef:
schofferend?

Zie de Dikke van Dale

ja ik houd niet zo van woordenboeken Clown