[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moirsa

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:45

heeft er iemand een idee wat voor leuks je kan doen met dik haar ter hoogte van de oksels Huilen van het lachen
met een slag... ? Clown
andere kapsels bedoel ik dan he Clown

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:46

@ Moirsa: Misschien iets laten uitdunnen en de voorkant een keer sportief kort doen, en de achterkant lang houden?
Ik zag laatst een vrouw lopen met zo een soort kapsel en ik vond het er erg leuk uitzien! Ja

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:39

Kunnen jullie mij even (proberen) te helpen?
Ik heb morgen om 11 uur een afspraak met de kapper.
Mijn haar is nu stukje langer als mijn schouders wel, zeg aan de achterkant 10 cm boven mijn BH Tong uitsteken
Het is vrij dun maar dat zie je niet omdat het krult en pluist. Pluisen ga ik nu tegen met speciale shampoo, conditioner en krullenmousse en dat helpt wel wat. Veel kammen of borstelen zorgt altijd dat het weer supererg gaat pluisen dus dat doe ik meestal zo weinig mogelijk (de rest onklit ik dan gewoon met mijn vingers). Maar wat kan ik er nu mee doen? Ik heb het al een s een flinkt stuk korter gehad maar dat was wel errug veel krullen en ik vond het niet echt mooi. Mijn haar zo houden is geen optie want er moet aan de onderkant toch echt wel een stukje af maar opzich wil ik het daarna ook wel weer laten groeien. Wat zal ik doen?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 13:43

Vandaag naar de kapper geweest en om 1 standje korter gevraagd. Wist niet dat er tussen stand 6 en 4 zo'n enorm verschil zat...Scheve mond Opzich vind ik het wel gaan, maar of mijn vriend er blij mee is is een tweede (heb de zijkanten normaal op stand 6 geschoren).

Afbeelding
Afbeelding

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:41

Kowloon1 schreef:

pff als ikl jou was zal ik heel stuk van de lengte halen!.. veel laagjes en een rechte pony!

__sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 18:05

Tip voor pluizig, kroezig, of gewoon geen perfect glad en stijl haar: Ga s'avonds voor je naar bed gaat in de douche. Zorg dat je haar half-droog-half-nat is (als je begrijpt wat ik bedoel). Verdeel wat zonnebloemolie over je handen (flinke scheut). Verder dit goed door je haar, en goed inmasseren. Anders blijft het op je haar liggen. Dus echt goed inwrijven. Doe er wel goed veel in. Dan NIET uitspoelen en de hele nacht in laten trekken. (wel iets omheen doen, handoekje ofzo). S'morgens is het dan helemaal ingetrokken. Zorg wel dat je s'morgens tijd hebt, zodat je als het toch niet ingetrokken is nog lekker kan douchen.

Ik weet het het klinkt gek, en vies, maar het werkt echt. En goed ook. Een vriendin vertelde dit. Ik wouw het ook niet geloven. Maar ik heb het toch maar eens geprobeerd en het werkt echt super! Verder zou ik het niet doen als je al vet haar hebt, of eerst gewoon een klein plukje of de puntjes proberen ofzo. Je haar wordt hier echt ontzettend glad en zacht van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:05

Maar de volgende morgen, je haar dan weer wassen of wat ?
Want ik wil het zeker wel eens proberen Ja

lorretafan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:55

Wie heeft er tips voor een kapsel dat je er wat volwassener uit laat zien? Ik heb een vrij lang hoofd, maar wel met bolle wangen. Ik word altijd jonger geschat dan ik ben en ik word er niet goed van! Ik heb nu een schuine pony en haar net iets over de schouders. Tips gevraagd!!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:12

Laatst kwam er een goede site voor bij met allemaal tips hoe je je haar gezond kunt houden. Ook testen ze wel eens producten en geven ze tips voor maskers e.d....ook wel handig om dit hier neer te zetten dacht ik
http://www.longhair.be/

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:40

Ik word zo moe van mijn haar Rolleyes

Van mezelf ben ik heel blond, heb het 3 jaar bruinrood gehad en laatst weer naar de kapper want ik wilde weer blond.

Was dus blond, ben ik weer terug hier wordt het langzamerhand weer oranje Rolleyes Net blonde spoeling erdoor gedaan en nee, nog erger Haha!

Moet ik ermee terug? Of tips?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:45

Ahh balen Gerbenfroh! Ben je nog in Nederland? Dan gewoon ff langs gaan.. Lachen

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:46

O foutje, je bent al terug hehe Clown

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:19

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 19:11

Ik heb dus zulk haar (ik ben rechts) en tis een drama.. ben elke dag ruim 3 kwartier bezig met fohnen en alles voordat het eindelijk een beetje zit.. 1 plensbui en t is verwoest en een stijltang helpt niet.. kan het niet opsteken want daar is het te dik voor en een knot zakt uit..
íemand tips?

Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 19:21

Ja help!

Ik heb lange rode haren (kan er ongeveer mijn kont me afvegen ROFL [nou, het komt ver onder mijn BH-sluiting]). Mijn haren zijn dik, zwaar en stijl met best wel lange pony die achter mijn oren kan (bijna Clown). Ik mag van mijn moeder niet kleuren én/of knippen in ander model want dat is o zo zonde! Ik wil wat variatie in het dragen. Iemand tips? (Ik draag het al in een knot, strak naar achteren. In een haarknip, met losse plukken en in een grote knip.) Als ik ga stappe altijd los.

Eh, tips? Krultang aanwezig, stijlen dus niet nodig Lachen

Emmaa_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 16:36

Emmaa_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 16:44

MisMartine schreef:
Ja help!

Ik heb lange rode haren (kan er ongeveer mijn kont me afvegen ROFL [nou, het komt ver onder mijn BH-sluiting]). Mijn haren zijn dik, zwaar en stijl met best wel lange pony die achter mijn oren kan (bijna Clown). Ik mag van mijn moeder niet kleuren én/of knippen in ander model want dat is o zo zonde! Ik wil wat variatie in het dragen. Iemand tips? (Ik draag het al in een knot, strak naar achteren. In een haarknip, met losse plukken en in een grote knip.) Als ik ga stappe altijd los.

Eh, tips? Krultang aanwezig, stijlen dus niet nodig Lachen

Als je al een best lang pony hebt kun je die naar achter vast maken en dan de rest gewoon los. De rest van je haar kun je dan ook een beetje krullen.
Je kan je pony dan strak naar achter vast maken of juist wat hoger en losser. Wacht ik zoek ff een voorbeeld Clown

Gevonden! Zoiets dus. (Ook nog eens rood haar Haha!)
http://img299.imageshack.us/img299/4060 ... 122me5.jpg

Je kan het beste gewoon een bekend iemand zoeken die een beetje hetzelfde haar heeft als jij. En dan fotos zoeken van diegene, kun je kijken wat voor kapsels zij hebben Knipoog Meestal zijn die wel leuk, wel wat moeilijk soms om zelf te doen denk ik.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:41

niemand die weet wat ik ermee kan doen? (zie foto paar reactie's terug)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 20:10

Emma!! Daar was ik nooit opgekomen Lachen

Echt leuk! Dankjee Lachen

only18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:52

Hey , net zoals vele mensen hier ben ik mijn haar beu.
Het valt echt nooit(!) meer goed en het staat steeds verschrikkelijk bol.
Wat zouden jullie met mijn haar doen ( zie foto ) ? Ik zie er echt luizig uit zo..
Volgende week ga ik naar de kapper..
gts Sel.
http://www.mijnalbum.nl/Album=QGZ3O74H

( foto van emma vind ik super wijs ! iets voor mij? Tong uitsteken?? )

Blackpearls

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 00:00

'ello,

Ik heb van dat haar waar ik á la niks mee kan, het is kort en gaat áltijd overeind staan *vooral als ik het niet kan gebruiken* en het heeft nu allemaal hele interessante kleuren...

wil het een keer een donkere kleur verven maar mijn moeder vindt dat zonde omdat ik er dan als een spook uit zou zien *diepe zucht.*

Iemand ideeën?

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:01

Ik wil binnenkort extencions nemen, maar ben er nog niet helemaal achter waar je ze goedkoop erin kunt laten zetten. Zo wil ik dat het er uit gaat zien (nog een beetje aarzeling tussen zwart of bruin):

Afbeelding

Afbeelding

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:03

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:10

Ik heb steil haar en wil graag wat slag/krullen erin.. maar om nou iedere dag met mijn krultang te doen kost ook weer zoveel tijd enzo.. nou zei mijn moeder misschien dat ik iets van ondersteunend permanent erin kon laten zetten dat het niet helemaal gaat krullen maar dat je zegmaar gewoon wat slag erin hebt Lachen Weet iemand misschien of dit mooi is en hoe dat precies in zijn werking gaat?