LiSSy schreef:katiavl schreef:Waarom willen mensen eigelijk niet harsen, is buiten laser een veel beter oplossing dan scheren
wat denk je van de pijn...??
doet helemaal geen pijn als het goed word gedaan haha word je hard van!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiSSy schreef:katiavl schreef:Waarom willen mensen eigelijk niet harsen, is buiten laser een veel beter oplossing dan scheren
wat denk je van de pijn...??
C_hristel schreef:katiavl schreef:C_hirstelpas op of seffes hangt die epilator ook in je haar
![]()
Ik gebruik ook koude wasstrips vele makkelijker
whahahah mijn haar zit er gelukkig nog op hoor!
Hoe hou je het schoon? 

roest schreef:C_hristel schreef:
whahahah mijn haar zit er gelukkig nog op hoor!
Serieus nietHoe hou je het schoon?
we hebben het over men accident waar de epilator in men hoofdhaar vloog
BrittKitt schreef:Hele ding vastgelopen zeker?
ik doe er ook een soort nivea creme op, geen idee wat het is, volgens mij ook niet bedoeld daarvoor maar heb nog nooit zoiets goed-werkends gehad
huidje helemaal zacht
Dik tevreden dus

Ff ingesmeerd met zwitsal maar tis niks hoor
Zo'n epilator vind ik echt niks, het doet geen zeer, maar het word heus niet glad. Harsen is smerig, ik zit altijd helemaal onder die plakzooi. Laseren vind ik te duur, dus ik zoek nog een perfecte manier. Het wordt bij mij overigens wel helemaal glad, maar wel bulterig en je ziet stoppels ook al voel je ze niet. 
PrinCessRomy schreef:Ik heb een hoge pijngrens, maar bij een epileer apparaat op mn been ging ik echt helemaal uit mn dak, laat staan bikini lijn
Ik heb t al een tijdje met de hand geepileerd in de zomer (geen andere keuze) maar dat duurt lang. ik ga nu voor t harsen, t zal wel niet zo'n pijn doen omdat ik vaak geepileerd heb

BrittKitt schreef:Maar doe je dan talkpoeder in plaats van scheerschuim? Is dat scheerbaar? Scheer je dan nat of droog? Droog gaat toch kei irriteren?
Of doe je talkpoeder erna?
ideaal toch! jipkip schreef:blijft gewoon irritant dat moeder natuur die haartjes daar bedacht heeft.. ik schaam me namelijk meer voor die rooie bultjes dan voor die ' plek waar voor je je schaamt' !

katiavl schreef:roest schreef:Serieus nietHoe hou je het schoon?
hahahhahaawe hebben het over men accident waar de epilator in men hoofdhaar vloog
. En ik snap echt niet dat het zo'n zeer doet want vooral om me onderbenen voel ik er echt bijna niks van, me bovenbenen voel ik dan weer wel btr mr dat vindt ik ook lastig om te epileren. Oksels doe ik ook, heerlijk makkelijk zo lang okselhaarloos
. Bikinielijn doet me te veel pijn. Ik doe na het epileren even met zo'n soort schuurpapiertje me benen en ze zijn zo glad als een ik-weet-niet-wat
. Ik ga toch nog die kant en klare wax strips kopen voor bikinielijn en misschien me bovenbenen, want daar blijven nog al eens haartjes op staan na het epileren.