LiSSy schreef:katiavl schreef:Waarom willen mensen eigelijk niet harsen, is buiten laser een veel beter oplossing dan scheren
wat denk je van de pijn...??
doet helemaal geen pijn als het goed word gedaan haha word je hard van!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiSSy schreef:katiavl schreef:Waarom willen mensen eigelijk niet harsen, is buiten laser een veel beter oplossing dan scheren
wat denk je van de pijn...??
C_hristel schreef:katiavl schreef:C_hirstelpas op of seffes hangt die epilator ook in je haar
![]()
Ik gebruik ook koude wasstrips vele makkelijker
whahahah mijn haar zit er gelukkig nog op hoor!
roest schreef:C_hristel schreef:
whahahah mijn haar zit er gelukkig nog op hoor!
Serieus nietHoe hou je het schoon?
BrittKitt schreef:Hele ding vastgelopen zeker?
PrinCessRomy schreef:Ik heb een hoge pijngrens, maar bij een epileer apparaat op mn been ging ik echt helemaal uit mn dak, laat staan bikini lijn
Ik heb t al een tijdje met de hand geepileerd in de zomer (geen andere keuze) maar dat duurt lang. ik ga nu voor t harsen, t zal wel niet zo'n pijn doen omdat ik vaak geepileerd heb
BrittKitt schreef:Maar doe je dan talkpoeder in plaats van scheerschuim? Is dat scheerbaar? Scheer je dan nat of droog? Droog gaat toch kei irriteren?
Of doe je talkpoeder erna?
jipkip schreef:blijft gewoon irritant dat moeder natuur die haartjes daar bedacht heeft.. ik schaam me namelijk meer voor die rooie bultjes dan voor die ' plek waar voor je je schaamt' !
katiavl schreef:roest schreef:Serieus nietHoe hou je het schoon?
hahahhahaawe hebben het over men accident waar de epilator in men hoofdhaar vloog