Strakkere buik!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Strakkere buik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:45

whaha een vriendin va mij en ik roepen al weken dat we gaan hardlopen, en volgende week ga ik verhuisen dus dan komt het er ook weer niet van Clown

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:44

Gewoon zorgen dat ze komt helpen verven, is ook goed voor je Clown

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:25

Sportschool zit er voor mij niet in... te duur en te weinig tijd
Ik dans 1x in de week rijd minstens 2x in de week en doe elke avond buikspieroefeningen maar merk er nog weinig van.
Maar heel misschien binnekort op tennis als mijn ouders dat niet te duur vinden misschien komt er dan verandering in Knipoog
En ik fiets zo half uur tot driekwartier naar school en dan ook weer half uur tot driekwatier terug (fietsen alleen niet erg snel)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:55

BrittKitt schreef:
Mijn vader heeft een sportschool en die zegt dat fietsen naar school en dat soort dingen niet meegerekend mogen worden omdat dat 'gewenningsbeweging' is. Je lichaam went er aan en dan heeft het geen effect meer!

Je moet dus opbouwen om effect te krijgen/houden.

Ténzij je je tempo blijft opvoeren (zo fiets ik sinds twee weekjes áltijd in zijn 8, hoogste versnelling. Beenspieren zijn behoorlijk gegroeid!!!) of je versnellingen opkrikt. Haha!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:56

Dat zeg ik ook, je moet dus opbouwen Tong uitsteken

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 21:00

Haha oeps daar las ik overheen, sorry Haha!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:07

BrittKitt schreef:
Geen dikkere benen, wel strakkere Knipoog

Oh, daar ga ik maar eens mee beginnen dan Knipoog
M'n moeder zei dat ze dan ook wat breder werden, en dat wil ik juiiist niet Knipoog

Gelukkig is het nu weer mooi weer, ik ga maar eens rondjes om de wijk skaten, is ook goed voor m'n conditie Schijnheilig
Of naar school skaten, doen jongens uit m'n klas ook af en toe, maar is wel ver 9km Haha!

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 10:17

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik gebruik zo'n fitnessbal, met allemaal leuke oefeningen voor je hele lichaam. Lachen
Ik vind het echt leuk om te doen, en minder pijnlijk dan sit ups enzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 10:31

Trampoline springen, behoorlijk vermoeiend maar je merkt het zeker als je elke dag gaat trampoline springen.

Wel het zelfde als met elke dag fietsen, steeds iets meer vragen anders werkt het niet meer. En gewoon gezond blijven eten.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 17:52

Wat doe je dan allemaal op die trampoline?
Alleen springen? en hoelang dan?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 13:49

Je mag ook salto's maken Clown
De duur is afhankelijk van je conditie uiteraard, gewoon langzaam opbouwen, trampolinespringen is echt heel intensief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 14:16

Nu gewoon een kwatier, twintig minuten per dag. Aan een stuk door springen hou ik echt niet vol dus eventjes pauze tussen door.

Je kan ook gaan springen- zit-staan zegmaar. Als je dat een poosje achter elkaar doet zonder een extra sprongen dus staan-zit-staan-zit ect. voel je dat de dag daarna echt wel

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 14:23

Judith_ schreef:
Je kan ook gaan springen- zit-staan zegmaar. Als je dat een poosje achter elkaar doet zonder een extra sprongen dus staan-zit-staan-zit ect. voel je dat de dag daarna echt wel

Idd.. wij gingen een keer doen wie dat het vaakste kon, mijn record was 310x dacht ik... Nou dat was echt heel erg zwaar! Na vijf minuten was ik al uitgeput. Maar dat doe ik vaak met "trainen": net iets langer door gaan dan ik wil. En dat werkt wel moet ik zeggen. Ik heb mezelf ooit een keer in 2 weken getraind om 2 kilomter hard te lopen, ook telkens ietsje langer door gaan. En dat werkt. Maar ik moet wel een doel hebben (wedstrijd oid), anders doe ik het niet. En dat is nou juist het probleem... Vaak hou ik bijv. sit-ups doen een paar dagen vol, en dan denk ik: Ach, wat maakt het ook uit? En dan stop ik...

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 14:28

wat een goed idee! trampoline springen! laten wij er nou net een achter het huis hebben staan.......
ik ga het proberen. mijn conditie is echt zo prut.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 00:34

Toen ik nog 2 paarden per dag reed had ik echt een wasbordje.
Daarna ging mijn pony weg en toen minderde het.
Nu ben ik weer begonnen met wielrennen en sit-ups en zie ik al weer wat verandering.
Volgens mij moet je gewoon echt sporten om vet weg te branden en daarna buikspier oefeningen doen voor de spieren. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 14:55