Ben echt niet verbrand.. Klein beetje op me schouders dan, maar dat kwam omdat ik eigenwijs de marathon ben gaan kijken.. Ongesmeerd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar uiteindelijk ben ik bruin
insmeren met factor 30 ofzo helpt niet want dan verbrand ik nog sneller lijkt wel
en van bruiningscreme's word ik oranje
dus ik ga gewoon als bleekscheet deze zomer weer lekker vaak verbranden en vervellen
. Een zonnebankkuur van tevoren vermindert bij mij dit probleem niet.
En na de tijd handen wassen je zal niet de eerste zijn met zeer bruine handpalmen 

Het enige wat ik nu kan doen is hopen dat ik bruiner word
Lichtblond haar, blauwe ogen en een witte huid. Ik ben eigenlijk altijd heel erg voorzichtig, niet te lang in de zon, en sowieso gezicht en armen insmeren als ik langer de zon in ga. Mijn benen kunnen wel tegen een stootje, die zijn zo wit dat ik die niet altijd insmeer.
En verbrand daar ook nauwelijks, alleen als ik echt lang op het strand lig maar dan smeer ik alles in. En zorg dat ik rond het heetst van de dag uit de zon ben, of iig onder een parasol, en op vakantie lig ik alleen maar onder de parasol. Liever niet erg bruin dan onwijs verbrand 
Met mijn haarkleur zou het sowieso raar staan als ik poepiebruin zou zijn. Maar bouw het langzaam op en je gaat wel verschil zien! En smeer ook met Nivea Summerbeauty ofzo, van die bruinende bodylotion en dat werkt ook wel
en ook me hoofd gaat eraan,, helaas. maar ja, je doet er helaas niks aan , Als medicijn gebruik ik vaak pillen en zalfjes uit oostenrijk, want die in nederland zijn minder goed.

m'n buik was goed bruin maar het ging op een gegeven moment slijten waardoor ik bij mijn navel een enorme witte plek had gekregen haha (vriend schrok zig rot
)
en dan kom ik echt met de blaren op mijn lichaam uit de zon (en dat is pijnlijk)
switchx schreef:Ik weet niet of het al gezegd is maar aals je je met bruinspul smeert smeer dan niet je enkels (de knokkeltjes) in maar ook niet je knieén en ellebogen. Je moet ook je handen echt super goed wassen!