nodi schreef:Ook lastig met broeken, moeilijk om maat 26/34 te vinden, weet iemand hier nog een merk die die maat heeft? Bij de Bijenkorf hebben ze wel vaak Diesel broeken die die maat wel heeft! Tip voor als je lange dunne benen hebt
LTB heeft die maat.. fijne broeken!
Ik zal me hier ook maar eens melden!
Altijd moeite gehad met broeken kopen.. maatje 25 nodig..
Vorige week broek gekocht.. maatje 24
Maar paste wel! eindelijk een die strak zit..opmerkingen over te dun enz.. lings erin.. rechts eruit
T is nou eenmaal zo en kan niet dikker worden..

Broeken kopen was altijd een hel, ik winkelde gewoon liever niet alles wat ik aandeed was te breed. Nu koop ik gewoon al m'n broeken bij de Only, andere broeken passen gewoon weg niet. Ik wordt niet 'uitgescholden' omdat ik zo mager ben. Gelukkig maar. Maar ik hoor wel weer altijd; Was ik maar net als jou! Je kan alles eten wat je wil en je blijft zo dun. Alsof het hartstikke fijn en super leuk is. Niet dus.
.
).
) maar WAT er aan komt, komt er beneden aan. Mijn borstbeen is duidelijk zichtbaar. Daarbij heb ik brede rechte schouders dus indd de juiste maat truitjes passen vaak niet met mijn schouders en ook niet over mijn cupmaat (70D) heen. Gevolg een truitje wat flubbert bij je buik 
, mensen snappen niet waar ik het allemaal laat) maar eet ik een dag niet, vliegen de kg's eraf...