N.A.V Okselhaar/scheren... hoe bij mannen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meissie17

Re: N.A.V Okselhaar/scheren... hoe bij mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:21

Het ligt eraan welk soort oksel/borst haar je hebt, kijk als je nou heel veel hebt vind ik het echt afschuwelijk, maar gewoon normaal vind ik wel mooi. Het hoort bij de man, zonder borsthaar ben je er geen Tong uitsteken (grapje hoor)

__Kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:31

Carolinef schreef:
in mijn ogen heeft een echte vent wel borsthaar, dat gladde vind ik zelf nogal jongens achtig, maar das heel persoonlijk

Ben het met je eens hoor Haha! , denk dat jullie zouden schrikken van mijn vriendjes borst Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 22:00

alles kaal!! écht alles
op dat streepje van navel naar beneden na Knipoog

oksels mogen evt gemillimeterd ipv kaal maar vooral "down under" wens ik geen haar tegen te komen, zeker niet als het totaal niet bijgewerkt wordt!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 00:50

Randy01 schreef:
En ik heb een hele koppige vent...ik mag regelmatig flossen Haha! Haha! Bloos Sigaar

ROFL *LOL* damn, je kon me echt opvegen toen ik dit las
Gewoon in staking gaan, heeft bij mijn vent ook gewerkt Haha!

Maarre, w.b.t. de overige beharing, ik wil géén vent zonder borsthaar! En dan heb ik het niet over alleen een streepje o.i.d. (dat zou in tijden van nood wel het absolute minimum zijn) maar écht borsthaar graag....
Oksels en down under zie ik dan wel weer graag kort, maar niet kaal graag, dat vind ik een beetje on-mannelijk.

Mijn vent heeft dus een borstkas waar het gemiddelde vloerkleed niet voor onder doet ja, heerlijk! Zijn schouders hars ik, geef ik eerlijk toe....
Daarbij is hij ook nog eens zo kaal als een biljartbal, begint vast al heel aantrekkelijk te klinken Haha!
Voor wie nu aan een 50plusser o.i.d. moet denken, dat gelukkig niet, ik hou van wat jonger, blijft langer vers Vork Hij is 24 jaar oud, mét tapijtje en kale knikker dus. Gelukkig zijn velen het met me eens dat hij niet bepaald onaantrekkelijk is, integendeel Vingers aflikken

Wat dat betreft (en wat alles betreft eigenlijk zo'n beetje), zijn we compleet tegenovergesteld, bij mijn eigen lijf wil ik geen enkel haartje behalve op mijn hoofd.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 00:53

ik vind persoonlijk dat okselhaar bij moet worden gehouden, hoeft niet helemaal glad alleen geen bos.
aan beenhaar ofzo erger ik me niet zo erg.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 01:00

Renske_ schreef:
alles kaal!! écht alles
op dat streepje van navel naar beneden na Knipoog

oksels mogen evt gemillimeterd ipv kaal maar vooral "down under" wens ik geen haar tegen te komen, zeker niet als het totaal niet bijgewerkt wordt!

Hier precies hetzelfde.. Maar liever de oksels ook gewoon kaal Knipoog

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 01:32

ewwwww...rughaar Nagelbijten / Gniffelen
streepje mag..paar haartjes op de borst..
down under zou ik m niet verplichten te scheren..
ik kan het zelf ook niet.. (lees: hidradenitis evt waxxen maar dat vind ik een hel... Bloos! )
dus verder dan bijwerken gaat het bij mij ook niet...
hij kijkt tegen een bos..ik ook ROFL
tenzij het vrijwillig is natuurlijk Schijnheilig

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:26

Lotteke, volgens mij heb ik dat ook. Dat zijn toch onderhuidse bulten? Ik heb er nov 2005 3 weg laten halen. Kreeg de tip om geen ondergoed meer te dragen. Dat helpt...
Door de dermatoloog werd mij verteld dat ik JUIST alles moest scheren. Ook tegen mijn moeder, broer en nicht (hebben het ook)...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:29

Mijn man is heeeeeel erg harig Haha! (borst, buik, benen, oksels Nagelbijten / Gniffelen ) Maar zijn rug gelukkig niet. Maar oksel haar knippen we af en toe bij maar niet eraf, dat zou heedeeeel gek staan en mannen die oksel haar scheren vind ik een beetje homo-achtig eerlijk gezegd. Lichaamshaar vind ik juist mannelijk. (als het maar een beeeeetje binnen de perken is, ik hoef natuurlijk geen chia-pet -> http://inventors.about.com/library/inventors/blchia.htm )

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:46

Lichaamshaar is misschien wel mannelijk maar het scheren ervan vind ik weer hygienisch...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:48

griebels schreef:
Lichaamshaar is misschien wel mannelijk maar het scheren ervan vind ik weer hygienisch...

Hygienisch? Die mag je uitleggen.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:27

IK vind scheren hygienischer dan haren laten staan...

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:36

griebels schreef:
Lotteke, volgens mij heb ik dat ook. Dat zijn toch onderhuidse bulten? Ik heb er nov 2005 3 weg laten halen. Kreeg de tip om geen ondergoed meer te dragen. Dat helpt...
Door de dermatoloog werd mij verteld dat ik JUIST alles moest scheren. Ook tegen mijn moeder, broer en nicht (hebben het ook)...

Je hebt verschillende soorten hidradentitis..ik heb geen gewone *bulten* het zijn bij mij ontstekingen van minstens een centimeter doorsnede (gevolg dat je neit meer lopen kan)
Scheren is bij mij taboe, want je wakkert alle haarzakjes op, je beschadigt ze ed ed en zo krijg je alleen maar meer onstekingen.
Geen onderbroek dragen ook neit..Katoenen boxershorts (later hebben we gewoon een onderbroeken la, vol met boxershorts..hihi
Als ik er geen draag..en direct een spijkerbroek..Nagelbijten / Gniffelen...wil de gevolgen niet overzien.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:48

Ik heb ze ook van min een cm doorsnede. Die 3 die ik het weg laten halen in nov 2005 zaten er al van feb datzelfde jaar...
Ik heb echt het advies gekregen om alles te scheren. Mijn moeder en nichtje ook.. Mijn broer heeft ze op zijn billen dus hoeft zich niet te scheren daar Schijnheilig
Spijkerbroeken zonder onderbroek, de eerste dag wennen nu weet ik niet beter meer... Heb er in elk geval een heel stuk minder last van Ja
Je zou het eens kunnen proberen. Ik had ze voornamelijk op het randje waar je onderbroek zit... Indd zeer pijnlijk en geen broeken meer aankunnen. Soms zelfs zo erg dat ik wijdbeens door het leven moest.
Overigens heeft mijn broer die medicijnen waarbij je als vrouw 2 jaar lang geen kinderen mag nemen, vergelijkbaar met een chemokuur... Ik wilde die pillen niet

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 12:37

Mijn vriend heeft geen borsthaar gelukkig
Onder de oksel dan wel weer, maar dat vind ik persoonlijk niet erg.
En ja daaronder dat verschil dan iedere keer weer Bloos

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 12:41

Ik vind het juist vreselijk als het down under kaal is! Bah, die stoppels Haha! En een beetje okselhaar mag ook wel, niet heel veel. Borsthaar tjah, liefst niet, of heel weinig!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:13

Supertje schreef:
Randy01 schreef:
En ik heb een hele koppige vent...ik mag regelmatig flossen Haha! Haha! Bloos Sigaar

ROFL *LOL* damn, je kon me echt opvegen toen ik dit las
Gewoon in staking gaan, heeft bij mijn vent ook gewerkt Haha!

idd in staking gaan!! zodra het flossen wordt begin ik er écht niet meer aan, vind dat zooooo ranzig!
sterker nog, ik weiger tegenwoordig gewoon als er teveel haar naar mn zin is, en ik zeg dan ook meteen waarom, moet je soms die gezichten eens zien Bloos! Nagelbijten / Gniffelen
maar ik vind dat gewoon echt helemaal niets als t daar niet kaal is!

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:31

Sfiejj schreef:
Ik vind het juist vreselijk als het down under kaal is! Bah, die stoppels Haha!

Mee eens, voel me anders net een pedofiel.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:33

kaal *rilt* oerwoud *rilt ook* Iets er tussen in graag Ja

Ik zag in het zwembad eens een kerel die zijn borsthaar blijkbaar schoor, allemaal lelijke rode stoppels Tjonge jonge, ja dat is véél seksier dan een beetje haar.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:41

Mijn vriend moet van mij zijn okselhaar wel bijhouden! En dat doet hij braaf Haha!
Verder is hij niet extreem behaard, gelukkig! Ik vind haarloos veel mooier Haha!

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:57

Pytje schreef:
Sfiejj schreef:
Ik vind het juist vreselijk als het down under kaal is! Bah, die stoppels Haha!

Mee eens, voel me anders net een pedofiel.

Nou, je haalt mij de woorden uit de mond. Ben blij dat je het zo schrijft, want ik was nog naar een nette manier aan het zoeken om 't zelfde te zeggen. Haha!

Heb altijd de neiging om spontaan in lachen uit te barsten bij het zien van kale geslachtsdelen, mannelijk of vrouwelijk trouwens. Geen gezicht.

Hier dus lekker alles puur natuur bij mijn mannetje. Behalve de dag dat hij zijn snor wil laten staan, da's reden voor echtscheiding.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:47

Ik vind wel mooier als het beetje tussen inzit. Hou niet van die vieze grote bossen haar Tong uitsteken. Beenhaar vind ik helemaal niet erg maar oksel enzo mag wel een beetje bijgehouden worden.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 11:52

Borsthaar mag, als het niet te veel is Knipoog Tong uitsteken
Streepje van navel tot down under Ja
Down under en oksels graag bijgehouden, hihi, hou niet van flossen, maar helemaal kaal hoeft nou ook weer niet Knipoog

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 11:57

mijn man heeft btje borsthaar,streepje naar beneden , vind ik wel sexy Knipoog maar oksel gemilimeterd en beneden ook Lachen prima zo! alleen bij mezelf , alles weggg!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 11:58

Rug haar nee echt niet....

Maar de rest vindt ik toch wel mannelijk.... Het moet wel verzorgd zijn maar niet helemaal weg.