Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carolinef schreef:in mijn ogen heeft een echte vent wel borsthaar, dat gladde vind ik zelf nogal jongens achtig, maar das heel persoonlijk
Randy01 schreef:En ik heb een hele koppige vent...ik mag regelmatig flossen![]()
![]()
![]()
Renske_ schreef:alles kaal!! écht alles
op dat streepje van navel naar beneden na
oksels mogen evt gemillimeterd ipv kaal maar vooral "down under" wens ik geen haar tegen te komen, zeker niet als het totaal niet bijgewerkt wordt!
griebels schreef:Lichaamshaar is misschien wel mannelijk maar het scheren ervan vind ik weer hygienisch...
griebels schreef:Lotteke, volgens mij heb ik dat ook. Dat zijn toch onderhuidse bulten? Ik heb er nov 2005 3 weg laten halen. Kreeg de tip om geen ondergoed meer te dragen. Dat helpt...
Door de dermatoloog werd mij verteld dat ik JUIST alles moest scheren. Ook tegen mijn moeder, broer en nicht (hebben het ook)...
Supertje schreef:Randy01 schreef:En ik heb een hele koppige vent...ik mag regelmatig flossen![]()
![]()
![]()
![]()
damn, je kon me echt opvegen toen ik dit las
Gewoon in staking gaan, heeft bij mijn vent ook gewerkt
Sfiejj schreef:Ik vind het juist vreselijk als het down under kaal is! Bah, die stoppels
Pytje schreef:Sfiejj schreef:Ik vind het juist vreselijk als het down under kaal is! Bah, die stoppels
Mee eens, voel me anders net een pedofiel.