Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Net als harsen, dus ik scheer gewoon
Dan maar stoppels of stekels af en toe
Wie ziet dat nou? Alsof iedereen er specifiek op gaat letten of je benen of oksels wel heel precies en netjes zijn geschoren
C_hristel schreef:BrittKitt schreef:Volgens mij zit ik daar al praktisch op
Je moet elke drie weken harsen, een set harsstrips kost een tientje, reken maar na
Bij harsen/epileren wordt trouwens ook gezegd dat het uiteindelijk niet meer terugkomt.. Maar dan moet je wel gaan kijken naar jaaaren
Ik epileer mijn benen ik denk ongeveer 1,5 a 2 jaar en heb nu echt bijna geen haren erop. Ik scheer ze sowieso niet in de winter en dan miss 1 a 2 keer in de zomer. Je haren worden veel dunner en veel minder
C_hristel schreef:Shanna: je heb toch vn die apparaten, ik doe het nie tmet een pinset hoor
hahah je was me net voor zie ons al zitten met een pincet pffff 
(zodat ie ontvangst heeft) BrittKitt schreef:Die epilady van mij ligt al een hele tijd in de kast
Ik gebruik de stekker daarvan als 'antenne' voor mn radio(zodat ie ontvangst heeft)

C_hristel
. HEt liefst zou ik een smeerseltje hebben wat geen pijn doet, je het erop smeert 5minuten laat intrekken en dan afspoelen en het 3 weken glad is
?
maar alleen als ik dan korte broek/rokje/bikini aandoe eigenlijk. BrittKitt schreef:Ach tegen die tijd draag je toch geen sexy bikinitjes meer