runningkawa schreef:Ik zie hier bijna allemaal berichten van meisjes onder de 25 jaar.
Ik denk dat de helft over 10 jaar niet meer dezelfde problemen heeft dan die van nu
Ja klopt ook wel
Ik denk dat de meesten straks gaan groeien in de breedte enz. Je wordt dan wat meer ontwikkelt en dan wordt je ook wat zwaarder.Broeken kopen is best wel vervelend. zoals die Skinny Jeans, ik vind ze geweldig maar mij staan ze niet omdat ik vrijlang ben voor die broeken

Zolang je jong bent, komt het er gewoon niet aan. Ben nu zestien, gestopt met groeien (iig, ik groei niet echt veel meer) en ben het laatste half jaar vijf kilo aangekomen. Ik ben 1.77 en weeg nu 53 kilo. Was dus heeel lang 47/48 kilo. En jullie weten vast allemaal wel dat als je alleen maar snoept, je dus NIET aankomt... Je komt aan van goed eten, gezond en met veel bouwstoffen. Zeker niet vergeten te ontbijten (bij voorkeur een kom muesli, zet meer aan dan brood) en voor de rest vaak eten, alles verdelen en niet gaan proppen of snoepen. Dat opgeblazen gevoel ken ik ook, enige opslossing is verdelen. Na een uurtje heb je toch wel weer honger
Dan in je benen ofzo
waarschijnlijk niet, ben al een tijd gestopt met groeien 
. Kleren staan mij nu beter en heb het minder snel koud. Liep altijd met thermononderkleding en meerdere lagen aan.
maar ik ben bang dat wanneer ik weer terug in Nederland kom er weer wat kilo's afvliegen als ik weer moet fietsen enzo en niet meer zo veel eet als hier.
. Kleding kopen is vaak wel lastig, broeken en laarzen zitten vaak in de prijsklasse >100E, maar ik ben ook wel erg kieskeurig...