te licht voor je lengte!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geluksvogel

Re: te licht voor je lengte!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:47

runningkawa schreef:
Ik zie hier bijna allemaal berichten van meisjes onder de 25 jaar.
Ik denk dat de helft over 10 jaar niet meer dezelfde problemen heeft dan die van nu Lachen

Ja klopt ook wel Ja Ik denk dat de meesten straks gaan groeien in de breedte enz. Je wordt dan wat meer ontwikkelt en dan wordt je ook wat zwaarder.

Broeken kopen is best wel vervelend. zoals die Skinny Jeans, ik vind ze geweldig maar mij staan ze niet omdat ik vrijlang ben voor die broeken Verdrietig

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:52

Ik voel me best dik bij jullie en ik weeg ook zeker een kilo of 12 te licht volgends mijn dokter Lachen Ben 1.65m ongeveer en 52kg.. maar de meeste hier zijn super lang. ben overigens 18 en eet eigenlijk dingen waar normale mensen gelijk 30kg overgewicht van krijgen in een maand tijd Tong uitsteken

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:01

Herkenbaar, maar wees gerust, komt allemaal goed Knipoog Zolang je jong bent, komt het er gewoon niet aan. Ben nu zestien, gestopt met groeien (iig, ik groei niet echt veel meer) en ben het laatste half jaar vijf kilo aangekomen. Ik ben 1.77 en weeg nu 53 kilo. Was dus heeel lang 47/48 kilo. En jullie weten vast allemaal wel dat als je alleen maar snoept, je dus NIET aankomt... Je komt aan van goed eten, gezond en met veel bouwstoffen. Zeker niet vergeten te ontbijten (bij voorkeur een kom muesli, zet meer aan dan brood) en voor de rest vaak eten, alles verdelen en niet gaan proppen of snoepen. Dat opgeblazen gevoel ken ik ook, enige opslossing is verdelen. Na een uurtje heb je toch wel weer honger Knipoog
En voor de rest: wachten tot je zwaarder wordt. Ik wil ook nog meer aankomen, maar ben al blij met dit resultaat. Het hoeft alleen niet zo snel als dat het het afgelopen half jaar is gegaan. Vijf kilo voor 6 maand, is best wel veel Scheve mond

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:03

geluksvogel schreef:
runningkawa schreef:
Ik denk dat de helft over 10 jaar niet meer dezelfde problemen heeft dan die van nu Lachen

Ja klopt ook wel Ja Ik denk dat de meesten straks gaan groeien in de breedte enz. Je wordt dan wat meer ontwikkelt en dan wordt je ook wat zwaarder.

Broeken kopen is best wel vervelend. zoals die Skinny Jeans, ik vind ze geweldig maar mij staan ze niet omdat ik vrijlang ben voor die broeken Verdrietig

ik ben al uitgezet aan mijn heupen hoor Bloos

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:04

Nouja *LOL* Dan in je benen ofzo Haha!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:05

geluksvogel schreef:

Clown waarschijnlijk niet, ben al een tijd gestopt met groeien Knipoog

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:06

Leentje_ schreef:
geluksvogel schreef:

Clown waarschijnlijk niet, ben al een tijd gestopt met groeien Knipoog

hoe oud ben je? Lachen

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:07

16 Clown
dus heb eigenlijk geen recht van spreken
maar ben echt al wel een hele tijd gestopt met groeien Nagelbijten / Gniffelen
ze hadden trouwens voorspeld dat ik 1,62m ging worden en ben 1,68m geworden Haha! Haha!
ik heb mijn gewicht toch wel een beetje in de hand, ik sta elke ochtend op de weegschaal en als mijn gewicht onder de 47kg is gezakt dan eet ik iets extra

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:09

Leentje_ schreef:
16 Clown
dus heb eigenlijk geen recht van spreken
maar ben echt al wel een hele tijd gestopt met groeien Nagelbijten / Gniffelen
ze hadden trouwens voorspeld dat ik 1,62m ging worden en ben 1,68m geworden Haha! Haha!
ik heb mijn gewicht toch wel een beetje in de hand, ik sta elke ochtend op de weegschaal en als mijn gewicht onder de 47kg is gezakt dan eet ik iets extra

Ik heb al maanden, zeg gerust meer als een jaar geen weegschaal Haha!

Maar al groeien je botten niet meer, er veranderen nog wel dingen he Knipoog

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:10

Goh, ik elke dag weegschaal Knipoog
ik sport nogal vaak Ja en weet dat als ik zak tot onder de 45kg dat ik me dan vaak niet goed meer voel enzo Knipoog

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:22

Wat doe je zoal? Lachen Ik sport op school, heb 2 paarden waar ik mee werk en ga 1x in de 2 weken zwemmen en nu met lekker weer 2x in de week hardlopen of skeeleren Lachen

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:46

geluksvogel schreef:
Wat doe je zoal? Lachen Ik sport op school, heb 2 paarden waar ik mee werk en ga 1x in de 2 weken zwemmen en nu met lekker weer 2x in de week hardlopen of skeeleren Lachen

ik sport op school uiteraard
als het weer meezit fiets ik elke dag naar school (30km heen en terug samen) en dan vaak nog eens naar mijn verzorgpaarden met de fiets (15km heen en terug) waar ik dan ook nog eens rijd (meestal met 1 van hun) en dan ga ik ook nog af en toe lopen Knipoog en buikspieroefeningen uiteraard elke dag Haha!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:47

Ik heb dit volgens mij ook wel.
Ben 1.80 en weeg 56 kg. Dat is dus ook niet zo heel veel. Maar ik eet! Echt niet normaal, dat wil je niet weten Nagelbijten / Gniffelen.
Weet eigenlijk ook niet hoe dat komt, beweeg natuurlijk wel héél veel en fiets heel veel.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:52

Ik ben veelste licht voor mijn lengte. 1.83 meter en 54 kilo.
Dit eet ik gemiddeld op een dag:
*8:00 2 broodjes, yoghurt en 2 koppen thee
*9:30 eerste hongergevoelens, evergreen en water
*10:30 weer koekje
*11:30 broodje
*12:30 2 broodjes
*14:00 koekje
*15:00 koekjes en thee
*16:00 weer iets lekkers en wat drinken
*18:00 avondeten
*20:00 koek en koffie
*21:00 nog iets eten
*22:00 en nog iets eten want anders lig ik 's nachts wakker van de honger.

En laatst ook, ik had een hele goedgevulde pizza op, en 3 uur later had ik alweer echt honger Scheve mond
En ik verbrand het blijkbaar zó snel!
Fiets ongeveer 65 km per week, 4 uur danstraining..

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:53

ik heb hier ook wel last van, ik ben 1,65 en weeg 41 ..
opzich zou ik dan denken dat het best meevalt.
Maar toch heb ik de bijnaam; botje' gekregen en vind ik zelf ook dat ik toch wat te dun ben ..

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 23:25

Ik ben niet te licht geloof ik Lachen. 177 bij 57 kilo, soms 58.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 22:21

Woog tot 2 jaar terug met 1.84 lang 54 kilo. Ben nu 28 en weeg 60 kilo echt super nog maar een paar kilo onder gezond BMI Vork . Kleren staan mij nu beter en heb het minder snel koud. Liep altijd met thermononderkleding en meerdere lagen aan.

Bij mij had het een medische oorzaak kwam ik bij toeval achte. Heb een darmaandoening coeliakie waardoor ik gewoon alles kon eten (dacht dat ik een lintworm had) maar niet aankwam. Nu houd ik bijna 3 jaar dieet en dat begint zijn vruchten af te werpen gelukkig.

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 04:29

ik ben altijd te licht geweest, met mijn 2 meter heb ik het formaat van een gespierde spijker, maar heb ik net mijn BMI berekend op een site en ik was net in de groene zone beland Go jij! Go jij! maar ik ben bang dat wanneer ik weer terug in Nederland kom er weer wat kilo's afvliegen als ik weer moet fietsen enzo en niet meer zo veel eet als hier.
ik vond het wel grappig om te zien dat als ik 100 kilo weeg nog steeds niet te zwaar ben Clown

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 10:04

Het ligt ook heel erg aan je leeftijd, als je 14 bent en bijv. 1.80m, dan heb je net je groeispurt gehad, dat gewicht neemt daarna wel weer langzaam toe.

Zelf ben ik 1.75m, 19 jaar en nu 55.6 kilo. Vorig jaar woog ik nog zo rond de 64 kilo, en ben dus in totaal 8 kilo afgevallen zonder dat ik er echt wat voor heb gedaan. Ik hoop dat het komt omdat ik behoorlijk druk ben, want heb al van meerdere mensen gehoord dat ik mager begin te worden (van mijn borsten blijft zo trouwens ook niet veel over). Eten doe ik trouwens goed, alleen de laatste tijd heb ik ook al niet zo veel honger.

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 10:08

ik ben 167cm en 46 kilo ik ben nu ook bij de dieetiste maar het is best moeilijk.
ik ben altijd al dun geweest.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 11:38

Billie_Ilona schreef:
Ik was eerst ook altijd heel dun.
nu niet echt meer,
het word beter zodra je ongesteld word enzo Knipoog

Ik ben wel ongesteld geweest en ik ben ook te ''licht'' zoals veel mensen zeggen.. Vind ik zelf ook wel heel iets. Maar opzich, vind ik mezelf qua dikte er prima uitzien! Een mollig vetlaagje past totaal niet bij mijn bouw.. Maar ik doe wel een beetje mijn best om gezond en genoeg te eten.
Voel me wel prima zo!
Ik ben 1.68 lang en ik weeg tussen de 48 kilo en 50 Clown Dat verschilt per keer.. Ben ik heel trots dat ik wat aangekomen ben, de ene dag.. en de andere dag weeg ik gewoon weer 48 Nagelbijten / Gniffelen

Aan de andere kant ben ik mega blij dat ik een ''snelle stofwisseling heb''! Ik heet hele dagen door chocolade (kwijl!) en kom dus ook echt niets aan wát ik ook eet! Geërfd van mijn moeder denk ik..
En sommige mensen doen helemaal hun best om aftevallen en dan weigeren ze zelfs het kleinste lekkers.. Dat hoeft van mij ook niet hoor Haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 12:38

Maar soms heeft juist ongezond eten ook een negatief effect op mensen die toch al moeite hebben om aan te komen.
In ongezond eten zitten vaak te weinig voedingsstoffen e.d.

Het is natuurlijk harstikke mooi als je de hele dag hamburgers kunt eten en ervan buiten nog goed uitziet, maar ik zie liever niet hoe die mensen er na een paar jaar van binnen uitzien.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:03

runningkawa schreef:

Het begon toen ik een jaar of 10 was 'wacht maar tot je in de puberteit zit', toen werd het 'wacht maar tot je een jaar of 16 bent', daarna 'wacht maar tot je 21e'... Ik kan die opmerking niet meer horen Knipoog .

Ik ben intussen wel wat aangekomen, weeg nu ongeveer 54 kilo en ben 1.72m lang, ben hier tevreden mee en wil ook niet veel meer aankomen. Bij mij kwam er eindelijk wat bij toen ik op kamers ging wonen Haha!.
Ik zei laatst nog 'als ik niet zoveel zou drinken en snoepen zou ik waarschijnlijk niet meer leven ivm ondergewicht'. Maar aan de andere kant wil ik wel gezonder gaan eten (minder chips ed), want je ziet het misschien niet aan me, ongezond is het natuurlijk wel. Heb dan ook een hekel eraan als mensen zeggen 'waarom wil je gezonder eten, je wordt er toch niet dik van?'.

Overigens vind ik bh maat 80b niet klein? Ik heb ondermaat 70, 80 vind ik juist weer vrij 'stevig'.

Ik krijg nooit negatief commentaar op m'n figuur, ik vind alleen zelf m'n benen te dun, van die stokjes Huilen van het lachen. Kleding kopen is vaak wel lastig, broeken en laarzen zitten vaak in de prijsklasse >100E, maar ik ben ook wel erg kieskeurig...

Mijn vader is echt een stokje, wel iets aangekomen toen hij stopte met roken, maar nog steeds heel dun. M'n moeder heeft een 'normaal' figuur. Ik las laatst in een tijdschrift dat ik daardoor een modellenfiguur zou moeten hebben Haha!.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:37

sokje87 schreef:
Maar soms heeft juist ongezond eten ook een negatief effect op mensen die toch al moeite hebben om aan te komen.
In ongezond eten zitten vaak te weinig voedingsstoffen e.d.

Het is natuurlijk harstikke mooi als je de hele dag hamburgers kunt eten en ervan buiten nog goed uitziet, maar ik zie liever niet hoe die mensen er na een paar jaar van binnen uitzien.

Is het toch mooi dat ik niet dol ben op ongezond eten.. Ik kan echt geen hap door m'n keel krijgen van bijv. mc eten Nagelbijten / Gniffelen Ik eet verder trouwens heel afwisselend.

FMG8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 15:44

Ik ben 1.70 m en weeg 48 kilo. Wat ik ook eet ik kom niet aan. Maar mijn moeder had vroeger hetzelfde probleem, totdat ze kinderen kreeg Clown