Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieke schreef:Meld zich, moet wel nu ik zo achter m'n laptop zit met m'n teddybeertje en duim in m'n mond.
Ben 20 en voorbij het stadium dat ik ermee wil stoppen. Ik duim niet bij iedereen, maar wel zodra iemand wat beter ken, ook bij ex-vriendjes, geen die er een probleem van maakte.
Mijn tanden staan gewoon goed, alleen mijn duim is een beetje vreemd. De linker is behoorlijk lang en dun, de rechter is een halve centimeter korter en veel breder.
MoonChloe schreef:@ Cookies; Het is toch wel erg slecht voor je tanden..
Farouche schreef:Nee, even serieus, ik denk dat je gewoon tegen jezelf moet zeggen, VANAF NU DUIM IK NIET MEER! en ook volhouden, niet meer doen.
Medousa schreef:Farouche schreef:Nee, even serieus, ik denk dat je gewoon tegen jezelf moet zeggen, VANAF NU DUIM IK NIET MEER! en ook volhouden, niet meer doen.
Ja dat kan je heel makkelijk zeggen omdat je zelf niet hebt geduimt, maar het is denk ik net zo verslavend als roken en daar kom je ook niet zomaar vanaf
KsVrPy schreef:Idd, het is heel moeilijk om er van af te komen.
Ik vind het zelf niet zo'n probleem.. Ik doe het niet in andermans bijzijn.
Medousa schreef:KsVrPy schreef:Idd, het is heel moeilijk om er van af te komen.
Ik vind het zelf niet zo'n probleem.. Ik doe het niet in andermans bijzijn.
Ik heb er heel veel problemen mee gehad, maarja toen ik een beugel moest toen moest ik wel stoppen, maar heb er echt heel lang slecht van geslapen en echt wekenlang rusteloos geweest, geen minuut op mijn kont kunnen blijven zitten, huilen om niks, ja gewoon geen rust hebben, ken je nagaan wat het voor invloed op je lichaam heeft
nu kan ik heel prima ermee stoppen, maar zo af en toe is het nog wel is heerlijk hoor
t blijft heel fijn om te doen
Medousa schreef:Dat vieze spul zou ik niet doen,
want dat zit dan niet alleen op je duim maar direct op alles
ik heb dat ook geprobeerd, en het is zó vies en al heb je je handen gewassen het blijft nog overal aanzitten, als je je brood klaarmaakt dan zit het aan je brood en eet je dus boterhammen met bitter erop
heel vies
Nee dat spul heeft bij mij ook niet gewerkt.
Kimmie_girl schreef:Ohh neem een tong piercing zo ben ik er van af gekomen op mijn 18de jaar
MarrieLeen schreef:Dat Bytex heb ik ook geprobeerd, maar daar zoog ik gewoon doorheen, tot het er af was.
Medousa schreef:MarrieLeen schreef:Dat Bytex heb ik ook geprobeerd, maar daar zoog ik gewoon doorheen, tot het er af was.
Oeh, bikkel!
ik ging helemaal over de rooie met dat vieze spul en zette het hele huis op stelten om 12 uur snachts omdat het eraf moest en het er niet af gingDus toen ben ik maar een paar dagen op mijn pink gaan zuigen