Duimelotjes gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilesNF

Re: Duimelotjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 23:47

Meld zich, moet wel nu ik zo achter m'n laptop zit met m'n teddybeertje en duim in m'n mond.
Ben 20 en voorbij het stadium dat ik ermee wil stoppen. Ik duim niet bij iedereen, maar wel zodra iemand wat beter ken, ook bij ex-vriendjes, geen die er een probleem van maakte.
Mijn tanden staan gewoon goed, alleen mijn duim is een beetje vreemd. De linker is behoorlijk lang en dun, de rechter is een halve centimeter korter en veel breder.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 00:03

Ik duim ook nog steeds
heb een periode van 2 jaar (toen ik een beugel had) ermee gestopt, maar nu ga ik gewoon weer verder, niet elke avond, maar zo af en toe, oh wat heerlijk, knuffel erbij, duim in mijn mond, heerlijk Lovers
Tja ben nu 17 en toe het al mijn hele leven
doe het ook alelen nog savonds als er niemand bij is Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 09:19

Lieke schreef:
Meld zich, moet wel nu ik zo achter m'n laptop zit met m'n teddybeertje en duim in m'n mond.
Ben 20 en voorbij het stadium dat ik ermee wil stoppen. Ik duim niet bij iedereen, maar wel zodra iemand wat beter ken, ook bij ex-vriendjes, geen die er een probleem van maakte.
Mijn tanden staan gewoon goed, alleen mijn duim is een beetje vreemd. De linker is behoorlijk lang en dun, de rechter is een halve centimeter korter en veel breder.

Ik duim ook gewoon bij mensen die me wat beter kennen, maar in een vreemd huis doe ik het niet snel haha. Mn duim is nu erg lelijk (schraal en stroef) dus ik ga hem even verzorgen met lotion en dat soort smeerseltjes en alstie weer goed is istie mooi weer beschikbaar Haha!
Krijg zo alleen gel nagels haha ben benieuwd hoe dat gaat.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:46

Duimen is goed voor je geestelijk welzijn. Het kalmeert je als je moe of angstig bent. Ik was bijna 30 toen ik er langzamerhand mee ophield. Nu doe ik het heel af en toe nog eens als ik er effe doorheen zit. Dus waarom zou je ermee ophouden? Haha!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:54

Ik heb nog nooit geduimd... Misschien moet je een speen nemen, Clown dan duim je niet meer
UHmm... je hand amputeren is ook een oplossing Cool

Nee, even serieus, ik denk dat je gewoon tegen jezelf moet zeggen, VANAF NU DUIM IK NIET MEER! en ook volhouden, niet meer doen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 14:21

@ Cookies; Het is toch wel erg slecht voor je tanden..

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:17

MoonChloe schreef:
@ Cookies; Het is toch wel erg slecht voor je tanden..

Niet bij iedereen hoor, ligt eraan hoe je duimt.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:18

Farouche schreef:
Nee, even serieus, ik denk dat je gewoon tegen jezelf moet zeggen, VANAF NU DUIM IK NIET MEER! en ook volhouden, niet meer doen.

Ja dat kan je heel makkelijk zeggen omdat je zelf niet hebt geduimt, maar het is denk ik net zo verslavend als roken en daar kom je ook niet zomaar vanaf Lachen

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:26

Medousa schreef:
Farouche schreef:

Ja dat kan je heel makkelijk zeggen omdat je zelf niet hebt geduimt, maar het is denk ik net zo verslavend als roken en daar kom je ook niet zomaar vanaf Lachen

Idd, het is heel moeilijk om er van af te komen. Ja
Ik vind het zelf niet zo'n probleem.. Ik doe het niet in andermans bijzijn.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:35

KsVrPy schreef:

Ik heb er heel veel problemen mee gehad, maarja toen ik een beugel moest toen moest ik wel stoppen, maar heb er echt heel lang slecht van geslapen en echt wekenlang rusteloos geweest, geen minuut op mijn kont kunnen blijven zitten, huilen om niks, ja gewoon geen rust hebben, ken je nagaan wat het voor invloed op je lichaam heeft Nagelbijten / Gniffelen
nu kan ik heel prima ermee stoppen, maar zo af en toe is het nog wel is heerlijk hoor Lovers
t blijft heel fijn om te doen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:07

Ik ben op mijn...8e ofzo gestopt met duimen, zat in groep 5 dat weet ik nog Haha!

Ik had zo'n heeeeel viel spulletje voor op je nagels gekocht , bah ik was er met een week vanaf Tong uitsteken

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:10

Medousa schreef:
KsVrPy schreef:

Ik heb er heel veel problemen mee gehad, maarja toen ik een beugel moest toen moest ik wel stoppen, maar heb er echt heel lang slecht van geslapen en echt wekenlang rusteloos geweest, geen minuut op mijn kont kunnen blijven zitten, huilen om niks, ja gewoon geen rust hebben, ken je nagaan wat het voor invloed op je lichaam heeft Nagelbijten / Gniffelen
nu kan ik heel prima ermee stoppen, maar zo af en toe is het nog wel is heerlijk hoor Lovers
t blijft heel fijn om te doen

Wow! Was het zo erg? Nou ja als ik wil stoppen kan ik altijd nog stoppen. Ja Koop ik wel van dat vieze spul.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 20:29

Ik zit er nu ook behoorlijk doorheen en dan heb ik hem toch wel even nodig, dan is mn duim toch wel mn steun en toeverlaat.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:03

Dat vieze spul zou ik niet doen,
want dat zit dan niet alleen op je duim maar direct op alles
ik heb dat ook geprobeerd, en het is zó vies en al heb je je handen gewassen het blijft nog overal aanzitten, als je je brood klaarmaakt dan zit het aan je brood en eet je dus boterhammen met bitter erop
heel vies Nagelbijten / Gniffelen
Nee dat spul heeft bij mij ook niet gewerkt.

tax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:37

hihi..ik heb ook lang geduimd en wilde er niet mee stoppen Haha! . Maarja toen ik een beugel kreeg.. moest het van de ortho en mijn ouders. Ze kwamen met een geniale oplossing!
Men neemt een rol verband en verbind je armen (en dan vooral je ellebogen) niet te los..redelijk strak. Als je nu wilt duimen dan doet dat verband 'pijn' en drukt je arm weer recht. Vooral s'nachts is dit ideaal!! Ik was er gelijk vanaf Haha!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:45

ik meld me dan ook maar Haha!
Ik ben 16 nu en doe het altijd al eigenlijk. Snachts eigenlijk voor ik ga slapen, anders kan ik niet slapen Bloos Maar ik heb ook een theedoek erbij Vork hehe
Bij vriendinnen enz doe ik het wel en de meeste weten het en die boeit het ook niks. Ik schaam me er zo ook niet echt voor ofzo :p

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 11:39

Ik weet niet of het al genoemd is: maar je kunt bytex op je duim smeren (is vreselijk vies! heeft me alleen niet van mijn nagelbijten afgeholpen.. feit bleef dat ik me zo schaamde voor mijn nagels dat ik accuut ben gestopt en het ook nooit meer gedaan heb! ) Hoe mijn broer van zijn geduim af is gekomen weet ik ook niet, maar die was ook best een dy-hard zeg maar Knipoog

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 13:01

Hallo.. hier ook een duimelottie..
Ja ik duim nog steeds elke dag.. ben bijna 30... maar ik schaam me er absoluut niet voor..

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 13:03

Ohh neem een tong piercing zo ben ik er van af gekomen op mijn 18de jaar Bloos

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 13:27

Medousa schreef:
Dat vieze spul zou ik niet doen,
want dat zit dan niet alleen op je duim maar direct op alles
ik heb dat ook geprobeerd, en het is zó vies en al heb je je handen gewassen het blijft nog overal aanzitten, als je je brood klaarmaakt dan zit het aan je brood en eet je dus boterhammen met bitter erop
heel vies Nagelbijten / Gniffelen
Nee dat spul heeft bij mij ook niet gewerkt.

Inderdaad Misselijk
Daarom raad ik Bytex ook niet aan, het gaat serieus overal aan zitten bahbah!

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 13:31

Kimmie_girl schreef:
Ohh neem een tong piercing zo ben ik er van af gekomen op mijn 18de jaar Bloos

euhm.. ik ben in het rijke bezit van een beugel geweest, zelfs een buitenboord beugel..
en ik heb een tongpiercing.. ene ik duim nog steeds..

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 18:24

Dat Bytex heb ik ook geprobeerd, maar daar zoog ik gewoon doorheen, tot het er af was. Tong uitsteken

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 00:14

MarrieLeen schreef:
Dat Bytex heb ik ook geprobeerd, maar daar zoog ik gewoon doorheen, tot het er af was. Tong uitsteken

Oeh, bikkel!
ik ging helemaal over de rooie met dat vieze spul en zette het hele huis op stelten om 12 uur snachts omdat het eraf moest en het er niet af ging Huilen van het lachen Dus toen ben ik maar een paar dagen op mijn pink gaan zuigen Huilen van het lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:25

Medousa schreef:
MarrieLeen schreef:

Oeh, bikkel!
ik ging helemaal over de rooie met dat vieze spul en zette het hele huis op stelten om 12 uur snachts omdat het eraf moest en het er niet af ging Huilen van het lachen Dus toen ben ik maar een paar dagen op mijn pink gaan zuigen Huilen van het lachen

*LOL* dat ken ik wel een beetje, heb eens om 1 uur snachts urenlang aan mijn duimnagel zitten schrobben. (nagel was heel lang broos en dun *LOL* )
Maar mijn vroegere vriendin/klasgenootje zoog ook gewoon op haar duim wanneer ze bytex op haar duim had, het is eigenlijk alleen vies als je de duim uit je mond haalt want 'tijdens' het duimen proef je niks.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:06

Mijn moeder heeft zelfs wel eens mijn hand in sokken verpakt zelfs dat kreeg ik eraf.. (in mijn slaap..)